Mitsubishijev Colt je za novu prodajnu sezonu upravo prošao kroz blagu (ali zaista blagu) kuru podmlađivanja, koja podrazumeva proširenu paletu metalik boja (Sparkling Black, Cranberry Red i Glamour Grey), blago doteranu unutrašnjost (nove boje i dezeni), nove 15 i 16-inčne alu točkove i bogatiju standardnu opremu (skuplje verzije su dobile senzor za kišu i automatsko paljenje svetala). Osim toga, u ponudi će biti i pan-Evropska specijalna edicija ovog modela (u verziji sa 3 i 5 vrata a zvaće se različito, u zavisnosti od zemlje do zemlje). Ovaj pan-evropski specijalac se od ostalih Coltova izdvaja po crnim kućištima prednjih svetala, zatamnjenim zadnjim svetlosnim grupama, crnim A, B i C stubovima i crnim pragovima i donjim delovima branika. I u unutrašnjosti preovlađuje crna boja (prednji panel i oplata vrata), a tu su i kožni volan i kožna ručica menjača (naravno opet u crnoj boji). Presvlake sedišta su u crnoj i sivoj boji ili u kombinaciji crna/crvena. Spisak standardne opreme ove specijalne edicije Colta obuhvata i farove za maglu, MP3 plejer, 16-inčne alu felne kao i zadnji krovni spojler (samo verzija sa troja vrata) i dodatno zatamnjena stakla (samo za varijantu sa 5 vrata). Paleta motora ostaje kao i dosad, odnosno Colt za 2008. godinu i dalje pokreću benzinci od 1,1 L (75KS), 1,3 L (95KS), 1,5 L (109KS) i 1,5 litarski turbo sa 150 konja kao i 1,5 litarski DiD dizelaš sa 95KS. U Mitsubishiju se nadaju da će osveženi Colt kao i njegova specijalna verzija, pomoći u održavanju sadašnje dobre prodaje u Evropi. Naime, Colt predstavlja 30 % celokupne prodaje japanske fabrike na Starom kontinentu. Inače, ova generacija Colta je od proleća 2004. pa do kraja maja ove godine, u Evropi prodata u tačno 205.561 primeraka.