Na salonu automobila u Frankfurtu, koji je završen pre dve nedelje,
Chevrolet je evropskoj publici predstavio model HHR, koga su nedavno vozili i
specijalizovani automobilski novinari na prezentaciji u Lionu. Chevrolet HHR je
zaista izuzetan auto sa privlačnim retro izgledom i praktičnom unutrašnjošću, koji
ide stopama Chryslera PT Cruisera. Ipak, bez obzira na atraktivan izgled i
bogatu standardnu LT opremu (kožna sedišta, tempomat, klima, el.paket,
CD/Radio/MP3, 17-inčni točkovi, ABS, Traction Control, ESP – elektronska
kontrola stabilnosti), smeta činjenica da HHR na Stari kontinent dolazi
godinama posle pomenutog Chryslera, što bi moglo da predstavlja problem za
plasman u Evropi jer je interesovanje i za PT Cruiserom opalo, pa je pitanje
koliko će se naći kupaca za dizajnerski veoma sličan automobil. Uostalom, vreme
i rezultati prodaje će pokazati koliko su u Chevroletu bili realni kada su
planirali da u Evropi godišnje plasiraju od 3000 do 4000 komada. U Severnoj
Americi je u protekle dve godine prodato oko 200.000 HHR-a, koji se inače
proizvodi u Meksiku. Čisto dizajnerski posmatrano, HHR se ističe velikim i izbačenim
blatobranima i tipično velikom Chevroletovom maskom. Neobičana su i prednja i
zadnja svetla, kao i izgled vrata i prozora, što sve zajedno čini ovaj auto
atraktivnim i pored toga što je Chrysler PT Cruiser sa sličnim dizajnom već
godinama među nama pa smo se na takav izgled već odavno navikli. Sam HHR (za izgled
može zahvaliti Chevroletu Suburban iz 1949) je nekakav polukaravan-polu
hatchback sa visokim krovom (odatle i ime HHR – Heritage High Roof), što se
pozitivno odražava na unutrašnji prostor (povišeno sedenje, dobra preglednost,
olakšan ulazak/izlazak putnika). HHR je dugačak 4,47 metra, zapremina
prtljažnika mu iznosi 638 litara, a sa oborenim zadnjim sedišta ta vrednost
raste na svih 1634 litara. Chevrolet HHR pokreće 2,4 litarski benzinac sa 125kW/170KS
i 224Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 180 km/h i
ubrzanje do 100 km/h za 9,1 sekundi. Ovaj poslednji podatak važi za verziju sa
manuelnim 5-stepenim menjačem, koja u proseku troši 7,8 liatra goriva na 100
km, dok varijanta sa 4-stepenim automatikom do stotke stiže za 10 sekundi i
troši 8,6 litara (naravno po fabričkim podacima). Emisija CO2 iznosi 186 g/km,
a cena u Nemačkoj je 23.000 evra.