Toyota je na
salonu automobila u Sidneju (počeo 11. oktobra) izložila i sportsku TRD verziju
modela HiLux, doduše još u fazi predserijskog vozila. Ovo je već drugi član TRD
(Toyota Racing Development) porodice, odnosno sportskih varijanti Toyotinih
automobila, koji je predstavljen za poslednja dva meseca (prvi je bio TRD
Aurion sa motorom od 323KS promovisan tokom avgusta meseca). Da podsetimo, Australija
je istovremeno i prva zemlja, u kojoj se TRD (Toyota Racing Development)
pojavljuje kao nezavisan brend u odnosu na matičnu Toyotu, odnosno Japanci žele
da TRD postane nešto kao njihov AMG. Što se nove Toyote TRD HiLux tiče,
pokretaće je 4,0 litarski V6 motor sa kompresorom, koji raspolaže sa 25 % više
snage u poređenju sa standardnih 175kW/235KS, dok je maksimalni obrtni moment porastao
sa 376 na preko 400Nm, ali tačne brojke i za snagu i obrtni moment Toyota još
nije saopštila (ipak je ovaj TRD HiLux na salonu u Sidneju još uvek samo
predserijski primerak). Sem na motoru, izmena ima i na ogibljenju, kočionom
sistemu i izgledu (naročito oko prednjeg grila, nove su i šestokrake
aluminijumske felne od 17 inča, zatamnjeni B stub i posebne TRD oznake).
Ukratko, Toyota TRD HiLux bi trebao da ponudi jedinstvenu kombinaciju sportskih
performansi i svakodnevne upotrebljivosti.