
Kao što smo već pisali prošle nedelje, posle tri i po godine provedene na tržištu, Mercedes je svoj uspešan model SLK podvragao blagoj kuri podmlađivanja, koja ovom dvosedu treba da pomogne u borbi sa konkurentima kao što su Audi TT Roadster, BMW Z4 i Porsche Boxster. Tom prilikom smo objavili i prvu, pre vremena procurelu sliku njegove sportske SLK 55 AMG varijante, a danas je nemački proizvođač konačno objavio i zvanične fotografije i detalje o tom sportisti. Ipak, nekih velikih promena i nema. Naime, kao što je to već običaj kod Mercedesa u poslednje vreme, doterivanje nekog modela na polovini njegovog života ne donosi neke velike estetske promene, pa je to slučaj i sa SLK 55 AMG (kao uostalom i sa standardnim SLK, mada u Mercedesu napominju da SLK za 2008. godinu ima 650 novih delova). Obnovljeni SLK 55 AMG se dizajnerski od dosadašnje verzije razlikuje najviše po nešto dinamičnijem prednjem delu (nos je naravno ostao u prepoznatljivom F1 stilu), što je zasluga novog prednjeg branika sa drugačije oblikovanim otvorima za vazduh, niže i šire maske hladnjaka, blago zatamnjenih svetala, novih svetala za maglu, dok se zadnji kraj od standardnog modela razlikuje po dizajnu branika, diskretnom spojeru na poklopcu prtljažnika, AMG bočnim "suknjicama" i naravno po dva dupla završetka izduvnog sistema. Spoljašnje promene zaokružuju i veći retrovizori, kao i nove aluminijumske felne od 18 inča. Većih promena nema ni u interijeru, gde je SLK 55 AMG dobio doteranu instrument tablu, novi sportski trokraki volan (sa aluminijumskim polugicama za ručno menjanje brzina 7G-Tronic menjača), poboljšana sportska sedišta (sada još bolje drže telo u krivinama) i nekoliko novih boja interijera. Novitet je i unapređeni upravljački sistem sa varijabilnom servo asistencijom, koja je zaslužna za prvoklasno upravljanje i veću agilnost u vožnji. Što se motora tiče, u Mercedesu su se odlučili da SLK 55 AMG i dalje pokreće 5,5 litarski V8 agregat sa 265kW/360KS i 510Nm obrtnog momenta, koji je uparen sa sedmostepenim AMG SpedShift 7G-Tronic automatskim menjačem (sada sa još bržim menjanjem brzina). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4,9 sekunde, do 200 km/h stiže za 17,5 sekundi, dok je maksimalna brzina već tradicionalno elektronski limitirana na 250 km/h. Za zaustavlajnje se brinu diskovi veličine 345 x 30 mm napred i 300 x 22 mm nazad. Za one vozače koji žele još više, Mercedes za SLK 55 AMG nudi i tzv. Performance package, koji podrazumeva AMG performance ogibljenje, veće kočnice (360 x 32 mm napred, 330 x 26 mm pozadi), AMG performance sportski upravljač sa manjim prečnikom i zaravnjenim donjim delom, alu točkove od 18 inča sa gumama 225/40 R 18 napred i 240/35 R 18 nazad, kao i interijer sa detaljima od karbon fibera. Prodaja obnovljenog SLK 55 AMG počinje u martu 2008. godine, i to po ceni od 69.050 evra.