home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Austrijski KTM (drugi najveći proizvođač motocikala u Evropi) je još na prošlogodišnjem salonu automobila u Ženevi izložio prototip svog novog roadstera, nazvanog X-Bow (Crossbow), a sada je konačno sve spremno za početak serijske proizvodnje, koja će u austrijskom Gracu početi u drugoj polovini ove godine. Ovaj novi dvosed izuzetno lagane konstrukcije imaće uskoro i svoju britansku premijeru na predstojećem salonu Autosport International u Birmingemu, koji se održava od 10. do 13. januara (ovo je X-Bowu već četvrto pojavljivanje na nekom auto salonu). Inače, specijalno za britansku promociju, X-Bow će se po prvi put pojaviti u novoj, opcionoj Gleaming White beloj boji (prva slika). X-Bow pokreće Audijev TFSI turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem i snagom od 162kW/220KS. Motor je zapremine 2,0 litra sa 4 ventila po cilindru i 300Nm obrtnog momenta, koji je dostupan u rasponu od 2200 do 4000 o/min. Sa takvom snagom i težinom od samo 700 kg, uopšte nije teško poverovati fabričkim tvrdnjama da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 4 sekunde. Za bezbedno zaustavljanje brinu se Brembo kočnice, sa diskovima od 305 mm napred, odnosno 262 mm nazad. Pogon je na zadnjim točkovima, a menjač 6-stepeni manuelni. Mnogima će se svideti i odsustvo danas sve prisutnijih elektronskih pomagala, kao i to da ovaj roadster nema ni krov, ni vrata, pa čak ni vetrobransko staklo. Ipak je ovo proizvod fabrike motocikala... Zahvaljujući ovakvom dizajnu, vozač ima utisak kao da vozi motocikl ali sa stabilnošću automobila. Za početak KTM namerava da proizvede samo jednu seriju od 100 komada X-Bowa (nazvanu "Dallara Series"), a kasnije se planira proizvodnja od 1000 primeraka godišnje. U najnovijem press saopštenju KTM-a se ne pominje cena ovog hibrida između motocikla i automobila, ali prema ranijim najavama, ona bi trebalo da iznosi najmanje 40.000 evra.

VIDEO : KTM X-Bow




čitanja : 1218



Komentari