
Malezijski Proton je promovisao novu generaciju svog modela Saga, koji u osnovi predstavlja klasičnu limuzinsku verziju postojećeg Protona Savvy. Saga je zamišljen da bude jednostavan, ekonomičan i praktičan mali sedan, a pre svega da bude pristupačan što širem krugu kupaca. Zato od njega i ne treba očekivati neki vrhunski dizajn ili visoki kvalitet završne obrade, mada je na tom polju na daleko višem nivou nego njegov istoimeni prethodnik. Novi model nudi i više mesta u unutrašnjosti, što je zasluga dužeg međuosovinskog rastojanja i veće visine u odnosu na stari model (prema prvim izveštajima Saga putnicima na zadnjim sedištima nudi sasvim dovoljno mesta za noge i glavu). Što se dimenzija tiče, one izgledaju ovako: dužina 4257 mm, širina 1680 mm, visina 1502 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2465 mm (ili drugačije rečeno, novi Saga je od starog kraći za 54 mm, širi 45 mm, viši 142 mm, a rastojanje između osovina je povećano za 85 mm). Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika veća za 43 litra (sada 413 litara), dok je klirens (rastojanje od tla) smanjen sa 170 na 150 mm. U Protonu su za Sagu pripremili i novi motor. Radi se o 1,3 litarskom Campro IAFM agregatu sa 94KS pri 6000 o/min. i 120Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min. Proton navodi da Saga sa manuelnim menjačem i pri brzini od 90 km/h troši 6 litara na 100 km, dok model sa automatskim menjačem pri istoj brzini troši 6,3 litra na 100 km. Proton će Sagu inače nuditi u tri verzije : N-Line, B-Line i M-Line, međutim treba reći da nijedna od njih u opremi ne nudi ni ABS, ni vazdušni jastuk za suvozača.