home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes je posle promocije obnovljenog modela SLK i koncept vozila GLK Freeside/Townside na salonu u Detroitu, kao i objavljivanja prvih fotografija i detalja restilizovanih modela CLS i SL, danas i zvanično predstavio još jedan novitet – novi Mercedes CLC. Zvanična prezentacija je održana u Berlinu, na događaju Mercedes-Benz Fashion Week, koji se ove godine održava po drugi put, i to u periodu od 27. do 31. januara 2008. Novi CLC je manji kupe, koji će zameniti dosadašnji model C Sport Coupe, a treba da predstavlja atraktivan i pristupačan ulazak u Mercedesovu kupe porodicu modela, ciljajući pre svega na mlađe kupce. Iako se bazira na platformi odlazeće C klase Sport Coupe, novi CLC prema navodima nemačke fabrike ima oko 1100 delova koji su potpuno novi ili značajno modifikovani u odnosu na C Sport Coupe. Tako novi CLC i dalje ima međuosovinsko rastojanje od 2715 mm, dok nova C klasa ima rastojanje između osovina, koje iznosi 2761 mm (CLC je inače dugačak 4452 mm, širok 1728, a visok 1405 mm). Ovde i podatak da zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji iznosi 310 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima ta vrednost raste na 1100 litara. Što se izgleda tiče, tu iznenađenja nema. Prednji deo je preslikan sa aktuelne Mercedesove C klase (serija W204), bokovi su praktično isti kao i na prethodniku C Sport Coupe (serija W203), jedino je zadnji kraj dobio novi izgled, na kome se pre svega ističu velika svetla. CLC je dobio i novi direktni upravljački sistem sa varijabilnom servo asistencijom (zaslužna za prvoklasno upravljanje i veću agilnost u vožnji), moderan informacioni i zabavni sistem sa displejom u boji, kao i bogatu paletu pogonskih agregata. Ponuda agregata počinje 1,8 litarskim četvorocilindarskim benzinskim motorom (za model CLC 180 Kompressor), koji raspolaže sa 143KS i 230Nm. Sledi model CLC 200 Kompressor (ima 4 cilindra, 184KS i 250Nm), CLC 230 (sa 2,5 litarskim V6 agregatom od 204KS i 245Nm) i najjači CLC 350, koji iz 3,5 litarskog V6 motora izvlači 272KS i 350Nm (CLC 350 do 100 km/h stiže za 6,3 sekunde i postiže maksimalnih 250km/h). Za ljubitelje dizelaša na raspolaganju će biti modeli CLC 200 CDI (sa 122KS i 270Nm) i CLC 220 CDI sa 150KS i 340Nm (oba su zapremine 2,2 litra i sa 4 cilindra). Kasnije će se pojaviti i bazni model CLC 160 sa 1,8 litarskim četvorocilindrašem od 122KS, a možda i sportski AMG sa 6,2 litarskim V8 agregatom od 457KS. Zavisno od modela, novi CLC se standardno oprema šestostepenim manuelnim ili 5-stepenim automatskim menjačem, dok su V6 modeli dostupni sa sedmostepenom automatskom transmisijom i sa komandama za ručno menjanje brzina na upravljaču. Na slikama se nalazi CLC opremljen Mercedesovim Sport paketom, što podrazumeva 18-inčne aluminijumske felne, prednja svetla sa zatamnjenim kućištem, sportsko i spušteno ogibljenje, kao i hromirane detalje. Osnovni CLC 180 Kompressor će u Nemačkoj koštati 28.113 evra (prodaja počinje u maju), a budući CLC 160, koji će se pojaviti u prodaji sledeće godine, imaće cenu od oko 26.000 evra.



čitanja : 1894



Komentari