Opel će tokom februara krenuti sa prodajom blago restilizovane verzije svog MPV modela Zafira (aktuelna generacija je inače predstavljena početkom 2005. i do sada prodata u preko 450.000 primeraka). U osnovi, obnovljena Zafira donosi tek nešto osveženi izgled, poboljšanu aerodinamiku, tri nova motora, manju potrošnju i ... to je to. Dizajnerske promene na spoljašnjosti se vide tek na drugi ili treći pogled, a podrazumevaju modifikovane branike, nove pragove, letvice u maski hladnjaka su hromirane, kao i kućišta prednjih svetala, a tu su i nova grafika svetala pozadi i novi dizajn točkova. Više hroma ima i u kabini, tačnije oko klime i radia, a Zafira sa Cosmo opremom ima centralnu konzolu sa efektom klavirskog laka. Uz novi infotainment sistem, to je opet to (Zafira i dalje raspolaže sa varijabilnim Flex7 sistemom sklapanja sedišta i velikim prtljažnikom od 645 litara, koji se može proširiti na svih 1820 litara). Najveće novine se ipak skrivaju ispod poklopca motora. Radi se o tri nova agregata, koji su nam poznati iz Opel Astre. To su 1,6 litarski Twinport Ecotec benzinac sa 85kW/115KS i 155Nm (10KS više nego ranije) i dva 1,7 litarska CDTi dizelaša sa 81kW/110, odnosno 92kW/125KS, čime je paleta motora u Zafiri narasla na ukupno 9 pogonskih agtregata. Pomenutu paletu čine benzinci od 1,6 litra (115KS), zatim 1,8 L (140KS), 2,2 L (150KS), 2,0 turbo (200KS) i najjači 2,0 L sa 240KS (pokreće sportsku OPC verziju), dok su ljubiteljima dizelaša na raspolaganju novi 1,7 CDTi motori sa 110 i 125KS i 1,9 CDTi sa 150KS. U ponudi je i 1,6 litarski agregat sa 94KS (1,6 CNG), koji koristi komprimovani prirodni gas, odnosno metan.