
Mitsubishi je za predstojeći salon automobila u Čikagu (počinje sledeće nedelje), pripremio restilizovanu varijantu svog modela Galant. Već na prvi pogled je jasno da novi, odnosno revidirani izgled, nije revolucionaran ali je svakako doneo potrebnu svežinu ovom modelu. Najveće promene na eksterijeru se odnose na novi prednji gril, haubu motora, branike i nova zadnja svetla, dok je manje modifikacije doživela i unutrašnjost. Obnovljeni Galant će se nuditi sa tri motora i četiri paketa opreme, tačnije modeli Galant ES i Galant Sport imaju četvorocilindrični 2,4 litarski MIVEC agregat sa 160KS (oba uparena sa 4-stepenom automatskom transmisijom), dok će modele Galant V6 Sport i Galant Ralliart pokretati motori sa 6 cilindara. Galant V6 Sport ima ugrađen 3,8 litarski V6 sa 230KS, a Galant Ralliart takođe pokreće V6 motor zapremine 3,8 litra ali sa 258KS (oba modela sa V6 motorima imaju 5-stepenu Sportronic automatsku transmisiju sa opcijom ručnog menjanja brzina). Svi modeli Galanta u standardnoj opremi imaju (između ostalog) ABS, EBD, frontalne i bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, TPMS sistem za nadgledanje pritiska u pneumaticima, Sport modeli dobijaju i el. panoramski krov, grejanje prednjih sedišta i aluminijumske felne od 17 inča, dok modeli Sport V6 i Ralliart imaju i traction control. Sportski Galant Ralliart (sa 258KS pri 5700 o/min. i 349Nm pri 4500 o/min.) raspolaže i sportski podešenim ogibljenjem, jačim kočnicama i sedmokrakim alu točkovima od 18 inča sa gumama dimenzija 235/45R18. Ovaj najsnažniji Galant inače od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 6 sekundi.
Bio ruzan - ostao ruzan. U Australiji se prodaje kao "Mitsubishi380".
Ovim komentarima treba dodati i vest da je upravo ovaj model zbog slabe prodaje "kumovao" zatvaranju fabrike u Adelaide u kojoj je ostalo 1200 radnika bez posla
nije mi jasno kako je neko mogao onako kreativnu viziju automobila kao sto je Galant iz 97-me da zameni ovakvim promasajem!? zadnje svetlosne grupe i boze pomozi (mada nista novo), ali maska ili gril...