
Sem standardnih verzija restilizovanog Mercedesa SL (o tome više OVDE), nemačka fabrika će u paleti ovog modela imati i dve sportske varijante: SL 63 AMG (na slikama) i SL 65 AMG. Za pogon novog Mercedesa SL 63 AMG (zamenjuje dosadašnji SL 55 AMG) zadužen je 6,3 litarski V8 motor sa 386kW/525KS i 630Nm obrtnog momenta, dok je za snažniji SL 65 AMG i dalje predviđen 6,0 litarski V12 bi-turbo agregat sa 450kW/612KS i 1000Nm obrtnog momenta. Uz ovoliku snagu, prosečna potrošnja se i ne čini toliko visokom. Po fabričkim podacima SL 63 AMG na 100 km popije 13,9 litara goriva (emituje 330 g CO2 po kilometru), dok se snažniji SL 65 AMG zadovoljava sa 15,1 litara na 100 km (emisija CO2 iznosi 362 g/km). Maksimalna brzina kod oba modela je već tradicionalno ograničena na 250 km/h. Inače, SL 63 AMG je uparen sa AMG SpeedShift MCT sedmostepenim menjačem, a SL 65 AMG sa 5-stepenom Speedshift automatskom transmisijom. Oficijelna svetska premijera ovog redizajniranog roadstera će biti održana početkom marta ove godine na salonu automobila u Ženevi (prodaja u Evropi počinje već 5. aprila). Kao što se vidi sa ovih fotografija, najveće promene su izvršene na prednjem kraju automobila, koji je dobio novi oblik svetala, modernizovanu masku hladnjaka, drugačiji branik, haubu i blatobrane, dok pozadi nema većih promena (doterani branik sa novim difuzorom i integrisanim hromiranim završecima AMG sportskog izduvnog sistema). Tu su i veći retrovizori, doterana instrument tabla, sportski trokraki volan, AMG sportska kožna sedišta, kvalitetniji materijali u interijeru i atraktivniji dizajn alu točkova. Redizajnirani SL je dobio i novi direktni upravljački sistem sa varijabilnom servo asistencijom (zaslužna za prvoklasno upravljanje i veću agilnost u vožnji), AMG sportsko ogibljenje, jači kočioni sistem, a kao deo standardne opreme svi modeli će imati bi-xenon prednja svetla, Airscarf sistem grejanja, AMG aero body kit, aluminijumske točkove od 19 inča i Mercedesov COMAND multimedija sistem.