
Osim modela TT sa 2,0 litarskim TDI dizelašem (o njemu više OVDE), Audi će na ženevskom salonu automobila predstaviti i dugoočekivanu serijsku verziju Audija Q7 V12 TDI, koji je u formi koncept vozila poznat već neko vreme. Novi Q7 V12 TDI quattro pokreće izuzetni 6,0 litarski TDI bi-turbo dizel motor sa svih 368kW/500KS i 1000Nm obrtnog momenta (dostupan već od 1750 obrt./min.). To će mu omogućiti ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,5 sekundi, ali će maksimalna brzina biti ograničena na "samo" 250 km/h. Motor već sada zadovoljava nove Euro5 norme, dok prosečna potrošnja iznosi 11,9 litara dizela na 100 km (menjač je šestostepeni automatik sa komandama za ručno menjanje brzina na trokrakom upravljaču). U odnosu na standardni Q7, ovaj V12 TDI quattro ima i agresivniji aero body paket, gde se pre svega ističe novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh, dorađena single-frame maska, novi zadnji branik sa integrisana dva ovalna završetka i aluminijumski točkovi od 20 inča (kao opcija nudiće se i oni od 21 inča). U paketu su još i Audijevo podešavajuće vazdušno vešanje i karbon-keramičke kočnice (napred su 8-klipna klešta, a pozadi 4-klipna), dok je pogon naravno quattro na sva četiri točka (odnos napred/nazad je 40:60, a kada zatreba veći deo snage se prenosi na osovinu sa boljom trakcijom). Što se interijera tiče, on je urađen u tipičnom Audijevom stilu, a ističu se sportska sedišta sa el. podešavanjem i grejanjem (presvučena Verano kožom u kojoj su i naslon za ruku i oplate vrata), multifunkcionalni sportski kožni volan, aplikacije od aluminijuma i karbona (drvo je opcija), pedale i odmorište za nogu od nerđajućeg čelika, DVD navigacioni sistem i Bose Surround Sound sistem (kao opcija u ponudi će biti i veliki panoramski stakleni krov, adaptivni cruise control, Audijev parking system sa kamerom za vožnu unazad, kao i sistemi Audi lane assist i Audi side assist). Audi najavljuje da će Q7 V12 TDI quattro moći da se kupi u drugoj polovini ove godine, ali se cena za sada ne saopštava.