home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Oni koji nemaju strpljenja da čekaju 2010. godinu, kada Fiat treba da startuje sa proizvodnjom Giardiniera (karavan) verzije novog retro Fiata 500, rešenje već sada nudi italijanski dizajn studio Carrozzeria Castagna, koji je na salonu u Ženevi predstavio originalni Fiat 500 WoodyWagon. Najkraće rečeno, novi 500 WoodyWagon predstavlja produženu varijantu Fiata 500, čime je milanska firma postala i prva koja je promenila osnovne dimenzije i oblik ovog gradskog mališana. Sem produženog zadnjeg prepusta (čime je povećana i zapremina prtljažnog prostora na 440 litara), WoodyWagon ima i veće zadnje bočno staklo, nova zadnja svetla, stakleni panoramski krov, vrata prtljažnika koja se otvaraju u dva dela, veće aluminijumske točkove i detalje od drveta na karoseriji (time opravdava i ono Woody u svom imenu). Novi Fiat 500 WoodyWagon pokreće modifikovani 1,4 litarski agregat sa mehaničkim kompresorom, koji umesto standardnih 100KS i 131 Nm obrtnog momenta, sada raspolaže sa 156KS i 170 Nm (kakav se već nalazi u Fiatu 500 Castagna Qinquino), što je dovoljno za najveću brzinu od 200 km/h. Naravno, ovako nešto košta, pa Carrozzeria Castagna za svoj rad zahteva 63.000 evra... Međutim, tu nije i kraj planova ove milanske kompanije sa Fiatom 500 WoodyWagonom. Naime, već je u toku razvoj ovog modela sa hibridnim pogonom, kao i verzije sa pogonom na sva četiri točka (sa komponentama Fiatove Pande 4x4).



čitanja : 1135



Komentari