home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poznati su i konkretniji podaci o motorima i performansama Alfinog novog manjeg hatchback modela Mi.To (ime predstavlja kombinaciju prva dva slova italijanskih gradova Milano i Torino). Kada u drugoj polovini ove godine krene u prodaju, Mi.To će (u početku) pokretati paleta od dva benzinska i dva dizel agregata, u rasponu snage od 78 do 155KS. Osnovni agregat je 1.4 16v benzinac sa 78KS i 125Nm obrtnog momenta (u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem), sa kojim Mi.To postiže maksimalnih 176 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde, prosečno troši 5,8 litara na 100 km, a emisija CO2 mu iznosi 138 g/km (ova verzija je teška 1080 kg i ima Cx otpor vazduhu 0,33). Jači benzinac 1.4 16v Turbo ima 155KS i 230Nm (takođe ima manuelni 6-stepeni menjač), težak je 1145 kg, može do 217 km/h, do stotke mu treba 8,1 sekunda, troši 6,5 litara, emisija CO2 je 153 g/km, a Cx količnik 0,29. Dizelaše predstavljaju 1.3 Multijet sa 90KS (ostali podaci za ovako motorizovan Mi.To još nisu saopšteni), kao i 1.6 JTDm sa 120KS i 320Nm. Mi.To 1.6 JTDm (težak 1205 kg) do 100 km/h ubrzava za 9,8 sekundi, postiže najveću brzinu od 194 km/h, po fabričkim podacima troši 4,75 litre dizela na 100 km, a emituje 126 grama CO2 po kilometru. Paletu pogonskih agregata će kasnije dopuniti još nekoliko benzinaca (uključujući i onaj od 95KS, kao i od 230KS u modelu GTA) i dizelaš sa 105 konja. Nova mala Alfa inače koristi platformu Fiata Grande Punto, a i dimenzije su im slične, odnosno Mi.To je dugačak 406 cm, širok 172 cm, visok 144 cm, dok je inspiracija za dizajn očigledno došla iz najatraktivnijeg automobila ove italijanske kuće – modela 8C Competizione (to se pre svega odnosi na izgled prednjeg dela, zadnjih LED svetala i stakala na vratima bez okvira).Vozaču će na raspolaganju biti i Alfin DNA sistem sa tri moda podešavanja motora, vešanja, upravljivosti i menjača: Dynamic (sportski), Normal (gradski) i All-Weather (za maksimalnu bezbednost čak i pri otežanim uslovima vožnje). Uz odlične performanse i upravljivost, Alfa najavljuje da Mi.To nudi i maksimalnu aktivnu i pasivnu bezbednost, čemu doprinosi i Alfin VDC sistem elektronske kontrole stabilnosti kao deo standardne opreme.  

Prema britanskom AutoExpressu, Alfa Romeo već radi i na otvorenoj verziji svog najmanjeg modela (imaće plateni krov i mesta za četiri putnika), koji će se na tržištu pojaviti za manje od 18 meseci (promocija će međutim biti već na sledećem ženevskom salonu automobila u martu naredne godine). Konkretniji podaci o Mi.To Cabrioletu su i dalje nedostupni ali treba očekivati da će paleta motora obuhvatati snažnije agregate iz modela sa limenim krovom. AutoExpress najavljuje da će Mi.To Cabrio koštati oko 14.000 funti (17.780 evra), dok će standardni Mi.To hathback stajati oko 12.000 funti (oko 15.240 evra).



čitanja : 944



Komentari