home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je prošle godine Bentley blago restilizovao Continental GT Coupe i promovisao njegovu snažniju GT Speed varijantu (najjači serijski model Bentleya u njegovoj istoriji i istovremeno prvi koji postiže maksimalnu brzinu veću od 200 milja na sat ili 322 km/h), iste promene je sada doživela i njegova limuzinska verzija – Continental Flying Spur. Tako se obnovljeni Continental Flying Spur od dosadašnje verzije razlikuje po uspravnijem grilu hladnjaka, modifikovanim otvorima za vazduh u prednjem braniku, hromiranim prstenovima oko prednjih svetala, doteranom zadnjem braniku i hromiranim okvirima zadnjih svetala. Uz tri nove boje za karoseriju (u ponudi su i dvobojne kombinacije), pojačani kočioni sistem, unapređeni ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti i novi dizajn točkova od 19 inča, to je u principu to. Veća novost je novi Continetal Flying Spur Speed, koji je sa svojim 6.0 litarskim W12 motorom od svih 449kW/610KS pri 6000 o/min. i 750Nm obrtnog momenta pri samo 1750 o/min., postao najsnažnija limuzina u istoriji ove britanske marke (standardni model inače ima 412kW/560KS i 650Nm). Drugim rečima, potentniji Flying Spur Speed je namenjan kupcima, kojima su i pored limuzinske karoserije (dužine 5290 mm) važne i visoke performanse i agilnost u vožnji (pored snažnijeg motora, tu je i sportski podešeno i za 10 mm spušteno ogibljenje). Maksimalna brzina inače iznosi 200 milja na sat (322 km/h), dok ubrzanje do 100 km/h) traje samo 4,8 sekundi. (standardni Flying Spur može do 312 km/h, a do 100 km/h mu treba 5,2 sekunde). Pri svemu ovome treba imati na umu da je težina automobila 2475 kg, pa ne iznenađuje ni kombinovana potrošnja koja po fabričkim podacima iznosi 16,6 litara na 100 km (u gradu raste na 25,3 litre), dok je emisija CO2 396 grama po kilometru. Spoljašnost Continentala Flying Spur Speed se u odnosu na standardni Continental Flying Spur razlikuje po nižim otvorima za vazduh u prednjem braniku, tamnijem prednjem grilu, većim izduvnim cevima i 20-inčnim točkovima (sa Pirelli P-Zero gumama 275/35x20), dok je unutrašnjost dobila novi trokraki kožni volan i još bogatiju standardnu i opcionu opremu (Bentley Premium Audio System, iPod/ MP3/USB, bezbrojne mogućnosti individualizacije...). Pogon je naravno na sva četiri točka, a menjač je ZF-ov šetostepeni automatik. Kao opcija se nude i karbon-keramičke kočnice, a tu je i ACC adaptivni cruise control.



čitanja : 887



Komentari