
Nakon nedavne restilizacije modela C2 i C3 Pluriel, na red za doterivanje je došao i Citroenov predstavnik u kompakt klasi C4, koji se inače na tržištu nalazi već skoro četiri godine (od tada do danas kupce je našlo preko 900.000 primeraka ovog automobila). Tačnije, C4 je doživeo prilično diskretno estetsko doterivanje kako bi se dizajnerski približio novijim automobilima u gami francuskog proizvođača, a osvežena je i njegova paleta pogonskih agregata.
Što se izgleda tiče, kao i kod obnovljenih C2 i C3 Pluriela, velikih promena i nema; tek, tu su novi prednji branik, blago modifikovani prednji gril i hauba motora, drugačija grafika zadnjih svetala kod Coupe verzije, novi dizajn aluminijumskih točkova (od 16 i 17 inča), tri nove boje za karoseriju i par manjih izmena u interijeru (doterana instrument tabla, novi i kvalitetniji materijali za prednji panel, oplate vrata i sedišta, kao i bogatiji spisak standardne i opcione opreme, gde se posebno ističe novi navigacioni sistem MyWay). Dužina je nešto veća nego ranije, odnosno standardni C4 sa četvoro vrata ima 4275 mm, a C4 Coupe 4288 mm.
Novosti ima i pod poklopcem motora. Tako je 2.0 HDiF dizelaš (sa filterom čestica čađi) pojačan sa 100kW/136 na 103kW/140KS, dok njegova prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 5,3 litra, a emisija CO2 140 grama po kilometru. Veća novost su dva benzinca od 1.6 litra zapremine, razvijena u saradnji sa BMW-om. Slabiji 1.6 VTi raspolaže sa 88kW/120KS i 160Nm obrtnog momenta (zamenjuje sadašnji 1.6i 16V agregat sa 110 konja), a snažniji 1.6 THP ima na raspolaganju 110kW/150KS i 240Nm.
Inače, pomenuti 1.6 VTi benzinac sa 120 konja je od sada dostupan i u modelu C4 Picasso, koji u toj verziji po fabričkim podacima u proseku troši 7,5 litara goriva na 100 km (7 odsto manje nego aktuelni 1.8i 16V sa 125KS).
I na kraju podatak da će zvanična svetska premiejera obnovljenog C4 biti održana 26. avgusta na predstojećem salonu automobila u Moskvi.