
U BMW-u nastavljaju sa osvežavanjem svoje game za novu prodajnu sezonu. Tako je posle potpuno nove serije 7, obnovljene serije 3 i doterane game modela X3, na red došla i najmanja serija 1.
Najvažnija novost se u stvari tiče proširene palete pogonskih agregata, tačnije kabriolet verzija je dobila dva nova četvorocilindrična dizel motora.
Slabiji 2.0 litarski dizelaš pokreće BMW 118d Cabrio, koji raspolaže sa 105kW/143KS, što mu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi. Po fabričkim podacima ovaj Cabrio na svakih 100 km u proseku potroši samo 4,9 litra goriva, dok mu emisija CO2 iznosi 129 grama po kilometru.
Drugi novi dizelaš pokreće model 123d Cabrio i raspolaže sa 150kW/204KS i 400Nm obrtnog momenta. Sa njim otvorena "jedinica" do stotke stiže za samo 7,5 sekundi, a na 100 km troši 5,4 litra dizela (emisija CO2 je 144 g/km). Naravno, i ovi podaci su fabrički, pa ih treba uzeti sa određenom rezervom.
Što se ostalih motora tiče, promena nema, pa seriju 1 i dalje pogone mašine sa snagom od 90kW/122KS (model 116i) do 225kW/306KS u modelu 135i.
U ponudi su i dalje četiri karoserijske verzije (hatchback modeli sa 3 i 5 vrata, Coupe i Cabrio), a svi su opremljeni i Brake Energy Regeneration sistemom, odnosno sistemom regeneracije kočione sile. Novost za sezonu 2009. je i unapređeni iDrive sistem, bogatiji spisak serijske i opcione opreme, a tu su i BMW ConnectedDrive sistem, nova Space Grey metalik boja, kao i nove opcije za vizuelnu individualizaciju vozila.