Mada je Ford predprodukcijsku verziju novog sportskog Focusa RS (prodaja serijske verzije startuje na proleće 2009. godine) već pokazao na nedavnom Salonu automobila u Londonu, to će ponovo učiniti i na Salonu u Parizu početkom oktobra, s tim što je sada poznato i par novih detalja.
Za njegov pogon je zadužen petocilindrični 2,5 litarski Duratec turbo motor (u paru sa šestostepenom manuelnom transmisijom), koji razvija okruglo 300KS i 440Nm obrtnog momenta, a ne 410Nm kako je bilo saopšteno ranije. To je dovoljno za maksimalnu brzinu od "260 i više km/h" i ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 6 sekundi.
Zanimljivo je da su se u Fordu odlučili da Focus RS neće imati 4x4, već pogon samo na prednjim točkovima (sa LSD zatvaračem diferencijala).
Uz snažniji motor, Focus RS će raspolagati i detaljno prerađenim ogibljenjem, za 40 mm širim tragom točkova, modifikovanim izduvnim i kočionim sistemom, doteranim enterijerom, dok će se za agresivniji izgled spoljašnjosti brinuti kompletan aerodinamički kit, koji podrazumeva novi prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, integrisanim spojlerom i farovima za maglu, zadnji branik sa difuzorom, zatim otvore za vazduh na haubi motora, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove i veliki zadnji krovni spojler (u paketu će naravno biti i novi aluminijumski točkovi od 19 inča sa gumama 235/35 i posebne RS oznake).
Posebna priča su boje, pa će tako osim ove "Ultimate Green", kupci moći da dobiju i "Performance Blue" i "Frozen White" boje.