Nakon što su pre nešto više od mesec dana objavili prve zvanične fotografije druge generacije njihovog gradskog modela Ka (imaće svetsku premijeru početkom oktobra ove godine na Salonu automobila u Parizu), iz Forda su sada konačno stigli i detalji o paleti njegovih pogonskih agregata.
Tako će ovog mališana pokretati 1,2 litarski benzinac sa 69KS i 1.3 TDCi dizelaš od 75KS. U Fordu napominju da će benzinac trošiti 21% manje goriva u odnosu na dosadašnji Ford Ka 1.3, dok će dizelaš imati kombinovanu potrošnju od 4,2 litra na 100 km.
Kao što je već dobro poznato, novi Ford Ka će deliti platformu i mnogobrojne druge komponente sa novim Fiatom 500 (a i proizvodiće se u istoj Fiatovoj fabrici u Poljskoj), ali će izgled ova dva automobila naravno biti potpuno drugačiji (razlika će biti i na ogibljenju, koje je Ford za novi Ka detaljno preradio). Sem toga, Ka će biti i jeftiniji od pomenutog Fiata, tačnije u Nemačkoj će bazni model koštati 9750 evra.
I drugu generaciju Forda Ka odlikuje poznati Fordov kinetički dizajn, a naročito se ističe nos automobila, što je pre svega zasluga prepoznatljivog Fordovog dizajna branika sa velikim trapezoidnim grilom, kao i velikih prednjih svetala. Zanimljivom izgledu doprinose i točkovi smešeteni u same uglove automobila i kratki prepusti karoserije. Što se unutrašnjosti tiče (ima mesta za četiri putnika), ona je dobila bolje, kvalitetnije materijale i unapređenu ergonomiju.
Prodaja novog Forda Ka u Evropi počinje krajam ove ili početkom naredne godine (u zavisnosti od tržišta), a nudiće se u verzijama Ambiente i Titanium.