home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle Xsare Picasso i C4 Picassa, iz Citroena će početkom 2009. godine na tržište stići još jedan MPV model sa nazivom Picasso.

Novi C3 Picasso je odgovor francuske fabrike na konkurentske modele kao što su Opel Meriva, Renault Grand Modus i Nissan Note, a kao i kod većih MPV-ova iz Citroena, naglasak i kod ovog modela je naravno na prostranosti, udobnosti (za pet odraslih putnika) i praktičnosti putničke kabine (uz veći kvalitet upotrebljenih materijala), kao i veličini prtljažnika. U vezi s tim, zadnja klupa može da se pomera i po dužini (pa se osnovna zapremina kreće od 385 do 500 litara i sve do 1506 litara kada se obore zadnja sedišta), čime se dobijaju fleksibilnije transportne mogućnosti, dok će se za odlaganje sitnijih predmeta brinuti brojne pregrade.

C3 Picasso inače koristi platformu bratskog Peugeota 207, što znači da ima međuosovinsko rastojanje od 254 cm, dok mu dužina iznosi 408 cm, širina 173 cm, a visina 162 cm (za poređenje, standardni Citroen C3 je dugačak 386 cm, širok 167 cm i visok 151 cm).

Interesantnog, pa i simpatičnog dizajna, C3 MPV privlači pažnju i velikim staklenim površinama, posebno veličinom vetrobrana, kao i velikim staklenim panoramskim krovom.

C3 Picasso će pokretati prilično bogata paleta benzinskih i dizel motora, koja će na početku podrazumevati sledeće agregate: 1,6 litarski HDi dizelaš u verzijama sa 66kW/90KS i 215Nm (troši 4,7 litra na 100 km, emituje 125 grama CO2 po kilometru) i 80kW/109KS i 240Nm (troši 4,9 litra, emisija CO2 je 130 g/km), kao i 1.4 VTi i 1.6 VTi benzince sa 70kW/95KS i 135Nm, odnosno 88kW/120KS i 160Nm (ovaj snažniji već sada zadovoljava buduće Euro5 norme). Slabiji benzinac ima potrošnju od 6,8 litara (emisija CO2 je 157 g/km), a jači se zadovoljava sa 6,9 litara, dok mu emisija CO2 iznosi 159 g/km. U ponudi će biti klasični manuelni i SensoDrive poluatomatici, kao i stop-start sistem za manju potrošnju goriva i redukovanje emisije CO2.

Što se opreme tiče, ona će, između ostalog, sadržati i Citroenov novi NaviDrive sistem sa 7-inčnim ekranom u boji, MP3/WMA kompatibilni audio CD plejer, Bluetooth® hands-free kit, konekciju za iPod, ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, frontalne i bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, ABS, EBD i EBA sisteme...

Zvanična premijera novog C3 Picassa će se održati ove jeseni na Salonu automobila u Parizu, a kao što je napomenuto na početku, njegova prodaja startuje početkom 2009. (po ceni koja će za bazni model iznositi oko 15.000 evra).

VIDEO I : Citroen C3 Picasso

VIDEO II : Citroen C3 Picasso



čitanja : 3176



Komentari