Čelnici Fiata su odlučili da posle dve decenije ožive još jedno slavno ime iz svoje prošlosti – Campagnola. Doduše, nova Campagnola neće nositi znak Fiata, već Iveca, a i sam izgled automobila nije neki novitet.
Naime, nova Campagnola je u osnovi samo nova varijanta prošle godine predstavljenog Iveca Massif, koji inače nije ništa drugo nego modifikovana verzija španskog modela Santana PS10 (a koji je opet derivat Land Rovera Defender).
Kako bilo, pod haubom nove Campagnole se nalazi se 3,0 litarski četvorocilindrični turbo-dizel motor sa 129kW/176KS i 400Nm obrtnog momenta u rasponu od 1250 do 3000 o/min. (u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem).
Campagnola nema ništa zajedničko sa pomodnim SUV automobilima, on je terenac u pravom smislu te reči, a budući da je osnova Land Rover Defender, za off-road sposobnosti ne treba brinuti. Dužina inače iznosi 4,24 metra, a međuosovinsko rastojanje 2,45 metra.
Za proizvodnju će biti zadužena pomenuta španska Santana, godišnje će se plasirati od 4000 do 4500 primeraka i to po ceni od 29.800 evra.
Originalni Fiat Campagnola se inače proizvodio između 1951. i 1987. godine, a neko vreme je sklapan i u kragujevačkoj Crvenoj Zastavi.
tolike pare za tajkrs? pa za te pare mogu u S.A.D da kupim pravi S.U.V ili terenac a ne nesto sto lici na mahindru,
3.0l motor i nije za potcenjivanje, a drugo: nisam u poslednje vreme video ni jedan pravi terenac
doduse u pravu si sto se izgleda i estetike tice. ovako lici na ruskog VAZa ili nesto iz njihove produkcije. ok je "odozdo", pravi terenac sto se ne moze poreci i treba pohvaliti jer Evropi nedostaju takva vozila(za realne poslove a ne za pozoriste) ali su mogli sa malo ukusa da srede barem gornji deo(horizontalni presek vozila od visine farova) i kabinu. Ovako deluje kao konzerva od 30 000 koja ce da se valja po blatu ali od sramote ne mozes sa njim u ni banku da platis ratu za kredit
Sad kad se vide slike unutrsnjosti mogu reci da mi se svidja i da prilicno lepo izgleda ali ovi bocni prozori i krov vozila su ocajni. bas me podseca na one "zadruzne terence" kojima su se direktori ekonomija vozikali po njivama
kad se sve uzme u obzir, cena od 30 000 je za trecinu previsoka, ili ce mozda u ponudi kasnije biti i neka "narodna" varijanta koja bi ovako korisnom modelu mogla da obezbedi izvesniju buducnost (ipak nije svejedno svake godine registrovati vozilo od 3000kubika i placati ostale dazbine a ne radi se o luksuznom modelu)