Hyundai je pre dve nedelje objavio prvu fabričku fotografiju (druga slika) svog novog predstavnika u B segmentu (nasleđuje već šest godina stari Hyundai Getz), koji je u skladu sa novim načinom obeležavanja modela u ovoj korejskoj kompaniji dobio ime i20. Na toj prvoj zvaničnoj slici se vidi samo prednji deo i bokovi novog i20, a u međuvremenu su lovci na automobilske novitete uspeli da ovaj automobil snime i iz drugih uglova, pa je sada dostupna i nova fotografija koja prikazuje i njegov zadnji kraj.
i20 je inače dizajniran u Hyundaijevom Evropskom dizajn centru (Riselshajm, Nemačka), koji je ovaj hatchback sa petora vrata (kasnije sye očekluje i trovratna varijanta) oblikovao nešto dinamičnije (ističu se hromirana maska, izdužena svetla, "grba" na haubi, branik sa velikim centralnim otvorom za vazduh) u odnosu na aktuelni Hyundai Getz, od koga se i20 razlikuje i po dužem međuosovinskom rastojanju i većem unutrašnjem prostoru.
U Hyundaiju napominju da je i20 razvijen imajući u vidu pre svega ukus i potrebe kupaca na Starom kontinentu (stil, oprema, bezbednost, ekonomičnost, vozne karakteristike, unutrašnji prostor, komfor), a napravljen je na potpuno novoj platformi.
i20 će biti i prvi Hyundai koji će dobiti novi 1.6 CRDi dizel motor sa 128KS pri 4000 o/min. i 260Nm obrtnog momenta. Po fabričkim podacima, i20 sa ovim motorom u kombinovanom ciklusu troši 4,7 litra goriva na 100 km, a emituje 125 grama CO2 po kilometru.
Drugi detalji za sada nisu saopšteni, sem da prodaja startuje početkom naredne godine, dok će zvanična svetska premijera biti održana na početkom oktobra na Salonu automobila u Parizu.
Sem standardnog i20, Hyundai je pripremio i ekološki prihvatljiviju studiju i20 i-blue concept, koji se odlikuje smanjenom potrošnjom i emisijom CO2. Kako bi to postigao, Hyundai je na i20 i-blue conceptu upotrebio već oprobani recept: poboljšanje aerodinamike vozila, spuštanje vešanja za 15 mm, upotreba guma sa manjim otporom kotrljanja i sl. Hyundai i20 i-blue inače pokreće 1,4 litarski CRDi dizelaš sa 90KS i 220Nm obrtnog momenta (uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, umesto sa standardnom petostepenom), troši 4,15 litara goriva na 100 km, dok mu emisija CO2 iznosi samo 99 grama po kilometru.
Potrebno je parirati Sanderu dizelu koji startuje na prolece. Ranije je bilo price o novom 1.1 malom dizelu koji bi malo trosio i u modelu i20 bio bi konkurent, ali Hyundai ne pravi vise jeftina auta...
Inace je i20 prelep cak lepsi od korse. Jos ako je narastao do 4m a da kosta ko Getz...
Ne znam ... ja nikako ne mogu da svarim ove nove Hyundai maske. Tako su ... outdated!
Ne znam koja je cena GETZu u Srbiji ali je ovde na popustu sada i kosta 11999AU$(6500Eura)(troje vrata, manual, A/C, mp3...) sa svim dazbinama i registracijom, na zalost u Srbiji ni polovan ne kosta toliko(moja pretpostavka).
Ipak znam cene HYUDAIa u Srbiji i ovo je porazavajuce
hyndai
i10 1.1 GL 5vr 1.086 5 5.0 8.390
Getz 1.1 GL 1.086 5 5.5 8.390
Accent 1.4 GL 1.399 4 6.2 11.990
i30 1.4 Smile+ 1.396 5 6.1 13.990
Matrix 1.6 Fun 1.599 5 8.0 13.590
Sonata 2.0 GLS Prestige 1.988 4 8.0 20.990
Coupe 2.0 Xtreme 1.975 3 8.0 23.954
Grandeur 2.2 CRDi A/T 2.188 4 7.9 34.990
Tucson 2.0 2WD Dynamic 1.975 5 8.0
hyndai
i10 1.1 GL 5vr 8.390
Getz 1.1 GL 8.390
Accent 1.4 11.990
i30 1.4 Smile+ 13.990
Matrix 1.6 Fun 13.590
Sonata 2.0 GLS Prestige 20.990
Coupe 2.0 Xtreme 23.954
Grandeur 2.2 CRDi A/T 34.990
Tucson 2.0 2WD Dynamic 19.990
PREDHODNI PRIKAZ JE PRILICNO KONFUZAN PA EVO ISPRAVKE-CENE SU EURIMA SA pdvOM. ZA 20-25% SU CENE VECE U SRBIJI NEGO U AUSTRALIJI I OSTATKU SVET. GRADJANI BI TREBALO DA POSTAVE PITANJE VLADI ZASTO SE NE BORI ZA OBEZBEDJIVANJE JEFTINIJIH VOZILA A NE "PRISTUPACNIJIH" KREDITA!!!
i20 toliko lici na novu korsu da je to sramota, tuzio bih za plagijat!
Procitajte dole pomenuti clanak i bice vam, siguran sam malo jasnije.
Pozdrav
Razvijena automobilska tržišta poput britanskog pored uslova kupovine posebnu brigu vode i o vrednosti automobil pri prodaji na tržištu polovnjaka. Tu posebnu ulogu imaju kompanije za procenu vrednosti korišćenih vozila poput CAP-a.
U seriji poslednjih objavljenih podataka zanimljivi su oni koji se odnose na Hundai i20, koji će se na tržištu Velike Britanije naći tek u januaru. Prema istim, bazni i20 Classic 5v će nakon 3 godine i pređenih 48000km vredeti 47% svoje prodajne cene, što je 5% više od rivala poput modela Fiesta, te 12% više od modela Corsa i Clio.
Skuplji model i20 1.4 CRD Comfort će nakon iste kilometraže i perioda vredeti 49% svoje prodajne cene.
Pored rezidualne vrednosti već je poznato da su uslovi pod kojima Hyundai prodaje svoja vozila jedni od najbolih na tržištu. Hyundai i20 se na britanskom tržištu prodaje sa 5 godina godina garancije i neograničenom kilometražom, a to su garantni uslovi uvedeni za sve modele Hyundai-ja još od 2003. godine.
Većina rivala nakon tri godine neće imati nikakvu garanciju proizvođača, dok će vlasnici Hyundai-a imati još dve godine. Garanciju je moguće preneti na prodato, korišćeno vozilo što dodatno govori zašto Hyundai drži sve bolju cenu na tržištu polovnjaka i nakon navedenog perioda od 3 godine.
Izvor: Hyundai & Cap.co.uk