Amerikanci su restilizovanu Kiju Magentis (tamo se prodaje kao Optima) upoznali još pre skoro pola godine na Salonu automobila u Njujorku, a sada su iz ove korejske kompanije saopštili da će ova obnovljena limuzina D segmenta uskoro biti dostupna i kupcima u Evropi.
Kijin dizajnerski tim (šef je Peter Schreyer, bivši dizajner u VW-u i Audiju) je do sada izuzetno konzervativni Magentis pokušao da učini estetski privlačnijim i to modifikovanjem prednjeg i zadnjeg dela automobila (svetla, branici, maska sa hromiranim okvirom, poklopac prtljažnika), dok su bokovi ostali neizmenjeni. Koliko su u tome uspeli uspeli procenite sami, a pomenuti gospodin Schreyer misli da je "novi Magentis uspešna kombinacija agresivnog i drskog oblika i prepoznatljivih poteza novog lica Kije".
Vizuelne promene su uslovile i delimične promene dimenzija, pa je tako dužina porasla na 4800 mm (nos je duži za 45, a rep za 20 mm), dok su širina (1805 mm), visina (1480 mm) i međuosovinsko rastojanje (2720 mm) neizmenjeni.
Promena ima i u unutrašnjosti (osvežen prednji panel, instrument tabla, ručica automatskog menjača, materijal za sedišta, paleta boja, bogatija standardna oprema), dok je zapremina prtljažnika povećana za 5 litara i sada iznosi 425 litara.
Paletu motora čine 2,0 litarski CRDi dizelaš koji sada ima 10 konja više (110kW/150KS pri 3800 o/min. i 305Nm obrtnog momenta u rasponu od 1800 do 2500 o/min.), dok benzinac iste zapremine sada raspolaže sa 121kW/164KS pri 6200 o/min. i 197Nm pri 4600 o/min. Ovde i napomena da će se na pojedinim tržištima nuditi i veći 2,7 litarski benzinac. Sva tri motora naravno ispunjavaju Euro4 standard, a upareni su sa petostepenim manuelnim (2.0 L benzinac), šestostepenim manuelnim (2.0 CRDi dizelaš), odnosno automatskim menjačem sa 5 stepeni kod 2.7 L benzinca. Kao opcija se kod oba 2,0 litarska agregata može naručiti i četvorostepeni automatik.