Sem doteranog Civica limuzine i Civica Hybrid, manje promene za 2009. godinu su upravo (na salonu u Parizu) doživele i Civicove verzije sa troja i petora vrata.
Imajući u vidu njihov i dalje privlačan dizajn, velike promene realno i nisu bile neophodne, ali sa dolaskom Golfa VI, Renaulta Megane III i najavljene nove Mazde3, svaka promena, pa i najmanja, je i te kako dobrodošla da se ponovo privuče pažnja potencijalnih kupaca.
Najveća novost (pored sitnih kozmetičkih doterivanja u vidu nove prednje maske, grafike zadnjih svetala i novih materijala za sedišta) je novi 1,4 litarski i-VTEC benzinac sa većom snagom (sada 100KS) i maksimalnim obrtnim momentom, ali i sa redukovanom potrošnjom goriva i emisijom CO2 (novi motor će inače biti dostupan i u trovratnom modelu Type S i verziji sa pet vrata).
Dizel verzije su dobile blago modifikovane menjače, što kao rezultat daje nešto manju emisiju CO2. Honda će u Civicu za 2009. inače nuditi četiri transmisije, uključujući i novu i-SHIFT automatizovanu manuelnu transmisiju, kao i petostepni automatik za Civic sa pet vrata i 1,8 litarskim benzincem. Uz bogatiju opremu i bolju zvučnu izolaciju, to je to.
U stvari, to još nije sve, jer je Honda pripremila i posebni Civic Type R Special Edition, koji je dobio blokadu diferencijala sa zatvaračem. Ovakav Type R je na japanskoj stazi Tsukaba postigao za 1.44 sekunde bolje vreme po krugu u odnosu na standardni model.
U odnosu na obične verzije, Type R Special Edition se razlikuje i po Championship White boji (kako bi podsetio na Hondin prvi F1 automobil iz 1963. godine) i po aluminijumskim točkovima od 18 inča (u boji vozila).
Motor nije diran, pa 2,0 litarski i-VTEC i dalje raspolaže sa standardnih 200KS pri 8000 o/min.
Još ne mou da verujem da je dobio četiri zvezdice na EuroNCAP-u. Dizajn je avangardan, ali prijatan.
dizajn civica ne mora biti diran jos 10 godina,toliko je ispred konkurencije