Najavu za novu generaciju Cadillacovog crossovera SRX (imaće premijeru na predstojećem NAIAS Salonu automobila u Detroitu) smo mogli da vidimo još u januaru 2008. godine (takođe u Detroitu), i to kroz studiju Cadillac Provoq (od koga 2010 SRX preuzima veliki deo stajlinga), dok je početak prodaje najavljen za maj ove godine.
2010 SRX kupcima, pored privlačnijeg dizajna spoljašnjosti, treba da ponudi i dinamičnije vozne osobine u svim vremenskim uslovima, veću bezbednost, kao i komforan smeštaj za pet osoba u modernijoj i elegantnijoj unutrašnjosti.
Novi SRX se bazira na GM-ovoj Theta Premium platformi, koju bi trebalo da koristi i najavljeni Saab 9-4X, dok se za pogon brinu 3,0 litarski VVT V6 agregat sa direktnim ubrizgavanjem (može da koristi i E85 gorivo), kao i 2,8 litarski Turbo V6. Prvi motor raspolaže sa 193kW/260KS pri 6950 o/min. i 300 Nm obrtnog momenta pri 5600 o/min., dok drugi razvija više snage i ima 224kW/300KS pri 5500 o/min. i 400 Nm pri 1850 o/min.
3.0L VVT V6 E85 motor raspolaže sa 5 konja više od prethodnika, ali prema tvrdnjama iz GM-a, ima za 10 do 15% manju potrošnju. Oba agregata standardno dolaze sa Hydra-Matic 6T70 šestostepenim automatikom, a u ponudi će biti pogon samo na prednjim, kao i AWD pogon na sva četiri točka.
Što se dimenzija tiče, one izgledaju ovako: dužina 4833 mm, širina 1910 mm, visina 1668 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2807 mm
Cene za sada nisu objavljene, ali prema prvim procenama, ne bi trebalo da budu mnogo više u odnosu na odlazeći model. Proizvodnja će se odvijati u fabrici Ramos Arizpe u Meksiku, a u Cadillacu glavne konkurente za novi SRX vide u Lexusu RX, Acuri MDX i BMW-X3.
VIDEO : 2010 Cadillac SRX