home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nakon silnih slika i detalja koji su proteklih dana pre vremena procureli na internet, Mercedes je danas rešio da i zvanično objavi sve karakteristike i novi set oficijelnih fotografija dugo očekivane E klase, serije W212 (čija prodaja startuje u martu).

Imajući u vidu sve gore navedeno, konačan izgled limuzinske E klase (kasnije stižu i karavan, kupe i kabriolet) ne predstavlja više nikakvo iznenađenje, mada opet treba obratiti pažnju na novi prednji kraj sa većom maskom, a naročito na izgled farova. Budući da je ovo poslednje rešenje prilično slično nekim Lexusovim modelima, biće zanimljivo videti kako će ga prihvatiti tradicionalni Mercedesovi kupci. Kako će izgledati nova E klasa je inače najavila još pre nekoliko meseci i Mercedesova studija ConceptFASCINATION (bar što se tiče prednjeg dela automobila).

Naravno, i unutrašnjost je u potpunosti redizajnirana, komfornija, sa kvalitetnijim materijalima i sa više mesta za putnike i njihov prtljag.

Mercedes će u novoj E klasi ponuditi i sistem koji prepoznaje vozačev umor te ga odmah i upozorava. Sistem se zove "Attention Assist", a Mercedes ga je razvio kao odgovor na sve brojnije saobraćajne nesreće koje se događaju upravo zbog umora vozača (25 posto nesreća s teškim posledicama događa se naime zbog vozača koji zaspe za volanom). Tu su i drugi sigurnosni sistemi (standardno se inače ugrađuje najmanje 7 vazdušnih jastuka), kao što su Automatic Emergency braking (automatsko kočenje u kritičnim situacijama), Adaptive Main Beam Assist (sistem automatskog adaptiranja svetala), Lane Departure (upozorava vozača ako napušta svoju traku bez uključivanja žmigavaca) i opcioni Night View Assist (već viđen na S klasi).

Dimenzije nove E klase izgledaju ovako: dužina 4868 mm, širina 1854 mm, visina 1470 mm, međuosovinsko rastojanje je 2874 mm, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,25

U paleti motora će se nalaziti dizelaši E 200 CDI (100kW/136KS, potrošnja 5,3 litara na 100 km), E 220 CDI (125kW/170KS, potrošnja takođe 5,3 litara), E 250 CDI (150kW/204KS i 500 Nm, potrošnja samo 5,3 litara u kombinovanom ciklusu, uz emisiju CO2 od 139 g/km) i šestocilindrični E 350 CDI sa 170kW/231KS (tokom jeseni će biti ponuđen i u BlueTEC formi), kao i benzinci E 200 CGI (135kW/184KS, potrošnja 6,8 litara u verziji sa manuelnim šestostepenim menjačem), E 250 CGI (150kW/204KS i 310 Nm, troši 7,4 litara u kombinaciji sa petostepenim automatikom), E 350 CGI (215kW/292KS) i E 500 sa 285kW/388KS (poslednja dva benzinca imaju smanjenu potrošnju za 0,6 litara na 100 km).

Kasnije tokom ove godine paletu će dopuniti i sportski model E 63 AMG, koji će raspolagati sa 386kW/525KS.

VIDEO I : Mercedes E 

VIDEO II : Mercedes E

VIDEO III : Mercedes E



čitanja : 8421



Komentari

Potpuno ste u pravu za slicnost sa Lexusom.
Cak i zadnji farovi lice na Lexus GS samo sto su malo ostriji na ivicama.

Autor Darko 11 Jan 2009, 14:32

Sta vam je, zadnji kraj isti kao u hyundai sonate...

Autor MTM 11 Jan 2009, 18:27

Tacno..Hyundai Sonata..isti.
Ma u svakom slucaju, dosada od dizajna.
Sto nisu lepo izvadili stari mercede 124 i poceli da ga stancuju?
Mercedes i BMW se previse inspirisu sa svojim prethodnim modelima.Stalno isto!
Znam da im je stalo do slike koji su izgradili ali nekakav pomak napred ne bi bio los.

Autor Eki 12 Jan 2009, 09:12

Doslo vreme i da mercedes kopira lexus! Jasno je da su ovi farovi lexusov TM ...

Autor makrobiotika 12 Jan 2009, 11:20

Kao strastveni ljubitelj i postovalac ove marke, mislim da je dizajn velika sramota, kao da ih je mrzelo da projekuju i da se potrude da naprave lepši auto.
Užas

Autor Rasa Batajnica 12 Jan 2009, 13:06

Zar ima šta da se doda ili oduzme ovakvom autmobilu, savršenstvo na točkovima a svi negagitvni komentari su posljedica nedstataka istančanog ukusa.

Autor Momo 12 Jan 2009, 14:55

Nekako mi deluje suvise neozbiljno. Poceli su da vuku na "japanski" dizajn. Steta, C-Klasu su recimo uradili fenomenalno

Autor Jonie 12 Jan 2009, 16:31

Meni zadnji deo lici na VOLGU, poslednja verzija. Nazalost, neko u Mercedesu nema ukusa... I kod C klase, gde je prednji kraj odradjen fantasticno, zadnji kraj nekako visi, i ubija dinamiku prednjeg dela.

Autor Miki 12 Jan 2009, 17:05

ja isto mislim da je najbolje da sacekamo da ga vidimo uzivo, jer znam da su mnogi pricali za novi bmw serije 7 da je sranje, a kad su ga videli uzivo odusevili su se

Autor ja 12 Jan 2009, 19:29

Kako najbolji inzenjeri koji imaju najvise novca za razvoj automobila mogu da naprave ovakav dizajn popularne E klase i da ne vide da nije nista posebno..pogotovo taj japanski zadnji deo..Ili mozda treba vremena da se naviknu svi

Autor Shomy 14 Feb 2009, 10:38

ljudi ovo je katastrofaa od dizajna,posebno taj zadnji deo auta.

Autor comi 11 Mar 2009, 11:06