home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

E pa konačno dočekasmo i taj famozni Audijev kupe sa petora vrata A5 Sportback, koji je fabrika kroz brojne teaser slike najavljivala poslednjih nekoliko meseci.
Već i na osnovu ranijih špijunskih slika moglo se zaključiti da će A5 Sportback (kombinuje praktičnost karavanskih Avant modela sa elegancijom kupea) zadržati prednji deo sa A5 Coupea, dok pozadi u oči upadaju opadajuća liniju krova i veoma položen zadnji stub.

Prve zvanične informacije govore da A5 Sportback ima za 6 cm duže međuosovinsko rastojanje od već poznatog A5 kupea (281 umesto 275 cm), a i zapremina prtljažnika je nešto veća i iznosi 480 litara (sa oborenim zadnjim sedištima volumen raste na 980 litara). Luksuzna unutrašnjost sa najkavlitetnijim materijalima inače prima četiri putnika.

Dužina A5 Sportbacka je 4711 mm, širina 1854 mm, visina 1391 mm, koeficijent otpora vazduhu cW je 0,29, dok težina baznog modela 2.0 TFSI sa 180KS iznosi 1500 kg. Ovde i podatak da se A5 Sportback standardno oprema točkovima od 17 inča ( kao opcija su na raspolaganju i točkovi veličine do 20 inča) i da će kupci moći da biraju između 15 različitih boja karoserije.

Što se palete motora tiče, u početku će kupci moći da biraju između tri dizelaša i tri benzinca (svi naravno zadovoljavaju euro5 standard). Dizelaši su 2.0 TDI sa 125kW/170KS (228 km/h, potrošnja 5,2 litara na 100 km), 2.7 TDI od 140kW/190KS (može do 235 km/h, potrošnja 6 litara na 100 km) i 3.0 TDI sa 170kW/240KS (247 km/h, troši 6,6 litara), dok su benzinci 2.0 TFSI (sa 132kW/180KS), 2.0 TFSI od 155kW/211KS (241 km/h, potrošnja 7,4 litara) i 3.2 V6 sa 195kW/265KS (250 km/h, potrošnja 9,3 litara). Dva najjača benzinca i 3,0 litarski TDI imaju quattro pogon na sva četiri točka, a kasnije stiže i osnovni dizel agregat 2.0 TDI sa 143 konja.

Cene u Nemačkoj inače startuju od 33.650 evra pa naviše.

2.0 TDI 6-stepena manuelna transmisija 36.050 evra

2.7 TDI 6-stepena manuelna transmisija 39.300 evra

3.0 TDI quattro 7-stepeni S tronic 47.950 evra

2.0 TFSI (132 kW/180KS) 6-stepena manuelna transmisija 33.650 evra

2.0 TFSI (155 kW/211KS) quattro 7-stepeni S tronic 42.150 evra

3.2 FSI quattro S tronic 47.000 evra



 

Tokom 2010. godine inače stiže i bazni 1.8 TFSI benzinac od 160 konja, i to sa cenom od oko 32.000 evra.



čitanja : 9028



Komentari

Frankfurtski sajam je mnogo moćan. Za njega se čuvaju sve najbolje premijere.
Šta više da napišem. Ovo je audi, isti, dosadno dizajniran, ali poželjan. Jedva čekam "S5 sportbek".

Autor Stefko 16 Jul 2009, 02:11

ček sad! Jel' ima peta vrata ili ne?

Autor Nedjo 16 Jul 2009, 08:54

Ovo je u stvari A6 sa 5 vrata. Uz A6 sedan, A6 karavan sada postoji i ovaj A6kupe-karavan kao opcija... To sto mu je faca ista kao na A5 ne menja njegovu poziciju na Audijevoj skali modela... Lep.

Autor Mikelangelo 16 Jul 2009, 09:25

jos samo A5 karavan
i do jaja! :-/

Autor Mare430 16 Jul 2009, 09:48

I dalje ne razumem zasto A5 sportback. Zato sto ima spustenu liniju krova pozadi?
Zato sto nema gepek nego peta vrata?
Sta da su mu ugradili sistem kao na superbu, i peta vrata i gepek? Onda bi bio audi A5 multiback?!
Iskreno meni je malo bezveze sto A4 izlazi svake 4 godine po dva puta na istoj platformi.

Autor mikirurk 16 Jul 2009, 10:57

Misljenja sam da se na audije pale samo najtezi sabani, ali ovaj kupe je bas lep. I precenjen :)

Autor lok 16 Jul 2009, 13:35

Ne znam zasto ovo nije nazvano A4 Sportback? Svakako ne vidim poentu ovog modela...

Autor Jonie 16 Jul 2009, 19:16

slazem se u potpunosti sa tobom Jone, ovo je vrlo malo drugaciji A4, ne shvatam

Autor Milan 16 Jul 2009, 19:55

Ajde prvo sacekajte da ga vidite uzivo pa onda komentarisite!!!!!

Autor Aleksandar BG 16 Jul 2009, 21:31

Što, ti si ga kao video uživo...?

Autor Mikelangelo 16 Jul 2009, 21:36

cu video vozio sam ga pre neki dan!! malo trese po rupama na karaburmi gore al na novom bg ide ekstra [: salim se naravn!! vozim audi godinama vec al ovi preterase bre! kao da prave zvake jedan te isti auto rastezu i guzvaju ne znaju sta bi vise! svi isti ko trajal gume!

Autor billi 16 Jul 2009, 22:32

Nisam naravno,ali je ipak drugaciji utisak kad ga vidis na ulici nego ovako na slikama!!!

Autor Aleksandar BG 17 Jul 2009, 02:29

Ja se sla#em da je drugaöiji uzivo, ali tu su dimenzije. A imas slike A4, A5, A5 sportback. Izmedju A4 i A5 postoji evidentna razlika i na slikama i uzivo. Isto tako se vidi da je ovo derivat A5. A5 je vec veliki auto, ovo je jos malo vece, tu mi je logika da je ovo novi A6 i kraj. Ne znam sta tripuju. Vec sam rekao, kul dodatak bi bio, novi A6 sa gepekom kao superb, moze gepek , moze 5 vrata.

Autor mikirurk 17 Jul 2009, 08:31

Ma preseravanje... Sledeci je neki Audi A5/6 ccc (kupe-kabrio-karavan)...

Autor Mikelangelo 17 Jul 2009, 16:08

Da ovo je sranje,a ona BMWova rugoba X1 je extra...ma daj
______________________________

Do 00 je,ne s*rite.
Nećete ga voziti zato.....

Autor hh 20 Jul 2009, 21:58

Pakovanje Passata CC u ekskluzivnu kozu! To je to! Nije pandan CLS-u jer Audi sprema A7, ovo je samo priprema i jeftinija verzija tog modela..

Autor Aleksa 14 Sep 2009, 17:58