Citroen je još početkom marta na Salonu automobila u Ženevi izložio i svoj novi koncept automobil DS Inside, najavivši tako oživljavanje već legendarne DS oznake, koju je u prošlosti nosila Citroenova "Boginja" (na francuskom Déesse ili skraćeno DS), a kod nas poznata kao "Ajkula".
DS oznaku (DS u ovom slučaju ipak znači Different Spirit) će međutim u budućnosti nositi čitava serija novih Citroenovih i to premium modela, a prvi među njima je ovaj DS3 koji će publika moći da vidi za manje od mesec dana na Salonu u Frankfurtu.
Kao što se vidi sa ovih prvih zvaničnih slika, DS3 se praktično ne rzlikuje od koncepta DS Inside što znači da će pažnju privlačiti interesantnim oblikom svetala, naglašenim lukovima blatobrana, izraženim B stubom, krovom u različitoj boji u odnosu na ostatak automobila (kupac će moći da iazabere beli, crni, crveni ili plavi krov), širokom paletom boja za karoseriju, hromiranim retrovizorima (mada mogu da budu i u boji automobila), atraktivnim točkovima (opciono u boji vozila), modernim i kvalitetno izrađenim enterijerom (prednji panel takođe u boji vozila) i bogatom opremom (ESP, ABS, EBD i BA sistemi su standard). Ukratko, kupac će zaista moći da personalizacije svoj primerak.
DS3 je inače zamišljen kao konkurencija Miniju (pa i Alfi MiTo), a bazira se na novoj generaciji Citroena C3, koji će takođe svetsku premijeru doživeti u Frankfurtu.
Dužina automobila iznosi 395 cm, širina 171 cm, visina 146 cm, dok je zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji 285 litara.
Što se motora tiče, tu iznenađenja nema. U paleti će biti poznati agregati iz PSA grupacije, odnosno dizelaši 1.4 HDFi sa 70KS i 1.6 HDiF sa 90KS i 110KS, kao i tri benzinca (1.4 VTi sa 95KS, 1.6 VTi sa 120KS i 1.6 THP sa 150 konja), svi standardno opremljeni manuelnim šestostepenim menjačem (1.6 VTi opciono i sa automatikom). U najavi je i snažniji 1.6 THP turbo motor sa 200 konja, ali na njega će morati još da čeka.
DS3 će se na tržištu naći od marta naredne godine, i to po ceni koja će po prvim najavama biti niža od Minijeve.
Posle DS3 uslediće i modeli DS4 i DS5 (na bazi novih C4 i C5), koji će se izdavajati svojom kreativnošću, inteligentnim dizajnom i kvalitetom izrade.
Na stranu sve sto su osvojili u reliju prethodnih sezona,ali nekako mi ne ide ovaj "besan" izgled uz Sitroen.
Nije besan,a da ne izgleda ovako kako izgleda tj da je kao i svaki obican Citroen bio bi dosadan!!!