Još jedna premijera predstojećeg Salona automobila u Frankfurtu je i trovratna verzija novog Volkswagen Pola, koji je inače svetsku premijeru u varijanti sa 5 vrata doživeo u martu ove godine na Salonu u Ženevi.
Ipak, kao i u slučaju modela sa parom vrata više, ni Polo 3-Door u pogledu izgleda ne donosi nikakvo iznenađenje. Tek, veća bočna vrata i nopvi oblik zadnjeg bočnog stakla. A što se unutrašnjosti tiče, i ona se velikim delom oslanja na Golf VI, pa je naglasak pre svega na kvalitetnijim i mekšim materijalima. Dakle, tipičan Volkswagen koji igra na sigurno i koji ne želi da dizajnerskim eksperimentima odbije tradicionalne kupce ove marke (a šta je sa novim?).
Što se dimenzija tiče, one su iste kao i na Polu sa petora vrata, odnosno
dužina iznosi 3970 mm, širina 1682 mm, a visina 1485 mm. Ove veće dimenzije u
odnosu na staru generaciju su se naravno
pozitivno odrazile i na raspoloživ prostor i komfor u putničkoj kabini
(naročita pažnja je posvećena prostoru za noge putnika na zadnjoj klupi), kao i
na veličinu prtljažnika (čija zapremina u zavisnosti od položaja zadnjih sedišta iznosi od 280 do 952 litra).
Paleta motora će u početku obuhvatati četiri benzinca i tri dizelaša. Benzinci su sa 44kW/60KS, 51kW/70KS, 63kW/85KS i 77kW/105KS, a TDI dizelaši razvijaju 55kW/75KS, 66kW/90KS i 77kW/105KS. Kao opcija će se nuditi i DSG sedmostepeni menjač sa duplim kvačilom, i to kod benzinaca sa 85KS i 105KS, kao i kod dizelaša od 90 konja.
Ovde i napomena da će od početka naredne godine u ponudi biti i 1.2 TDI dizel motor za ekonomičnu Polo BlueMotion varijantu sa 55kW/75KS (troši 3,3 litra goriva na 100 km i emituje 87 grama CO2 po kilometru).
Polo 3-Door će inače biti dostupan sa tri paketa opreme (Trendline, Comfortline, Highline), a već i osnovni model u standardnoj opremi, bar što se tiče nemačkog tržišta, ima ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, servo volan, el. podizače stakala, centralno zaključavanje, vozačevo sedište podesivo po visini, zatamnjena stakla itd.
Inače, bazni model Polo 3-Door 1.2 Trendline sa 60 konja u Nemačkoj (gde prodaja startuje u oktobru) ima cenu od 12.150 evra (Comfortline sa 70KS i klimom startuje od 14.150 evra, a top verzija Highline sa 85KS od 15.900 evra).
Pristojna verzija 14000?! Pa za te pare ima Ceed Sport Wagon u full opremi!
Naravno da ima Jonie,ali ovo je VW-najjaci auto na svetu!!! Po mom misljenju naravno da nije normalno toliko dati za polo!!!
Stole,Stole a po cemu to ne moze da se poredi sa klicom(cliom)???
Aleksandre, jel bi ti dao toliko para za Polo zato sto je Golf II izdrzljiv auto ili ti se svideo dizajn kod ovog? Po izvestajima kvaliteta i zadovoljstvu kupaca (koji se sprovode u Nemackoj!) Polo nije ni blizu vrhu-zato me iznenadjuje top-cena. A Stole ocito razmislja glavom 18-ogodisnje devojke kojoj roditelji trebaju da kupe kola za punoletstvo...
Polo je za debile koji nemaju dovoljno para za golfa a dovoljno iskusni nisu da sebi kazu da je VW precenjen.
P.S.S. Imam kompleks od Pola, valjda zato sto ga brat vozi i evo za 40kkm JE IMAO 3 preskakanja zupcastog (CITAJ POLUGENERALKE VAN GARANCIJE, JE*O VAS VW PROPO DA BOG DA).
P.S.S.S.
Lada Kalina nije toliko lepa kao novi Polo, ali verujjjjjjte da je 101% mehanicki kvalitetnija od poljskog sunarodnika (da, dobro ste culi, "poljskog". Zato sto nema veze sa nemcima, Pola prave otpusteni mesari i nekvalifikovani jeftini livnicari iz Brodecka[mesto kraj nekog mesta koji je nekad igrao sa Partizanom u kvalifikcaijama, ma nebitan grad]).
Jonie,napisao sam da nije normalno dati toliko para za polo!!! OK?Za golfa 2 se slazem da je naj od svih dosada,ali zbog toga da se i dalje kupuje VW je sumanuto!!! Passat je auto a ovo drugo sminka!!! A odusevio me lok sa njegovim komentarima,bravo!!!
Meni se novi Polo bas svidja posebno ovaj sa 3v, iako ne volim VW. Za razliku od golfa ovde se barem vidi pomak u dizajnu. Takodje se slazem da je cena nerealna ali to je i glavno obelezje nemackih vozila, zar ne?
Ovaj polo je fantastican, u odnosu na prethodni! A sto se tice proizvodnje u Poljskoj, sta je tu lose? Gde se pravi Kia? Slovacka. Audi Madjarska, BMW-Kina, Toyota-svuda a pomalo i u Japanu, i svi ostali-od Kine, preko Indije...
Lok, mnogo si ostrascen protiv VW-a, pa imas potrebu da ponavljas kako su ``svi debili koji ga voze...`` Samo ti vozi svoju ``za penzionere dizajniranu Toyotu`` a druge pusti da za svoje pare biraju sta im se svidja. Verovatno mnogi misle za vozace Toyote da su seljaci, ziherasi,kompleksasi, bledi karakteri, ljudi bez emocija, neupadljivi papucari koji se plase svoje senke ili ko zna koja psiholoska kategorija- pa ipak nemaju potrebu da to javno iznose...
@Jonie - vidi kad si u pravu, bas kresem jednu takvu pa mi valjda utice na ukus... :P
"Polo je za debile koji nemaju dovoljno para za golfa a dovoljno iskusni nisu da sebi kazu da je VW precenjen."
lok je sve rekao :)
Konkretno, radi se o beogradskim pseudo japijima sa diplomom BK ili nekog slicnog uglednog univerziteta, koji su se zaposlili u banci i sad hoe status, al je rata za golfa prevelika pa se bacise na polo. :)
@stole - Jok, kupice yarisa sa onom tvrdom plastikom na instrument tabli i potrosnjom od 11 litara u gradu sa motorom 1,3 vvti...
Yaris je pojam u klasi sto se potrosnje tice, o kakvih 11 litara ti pricas, pa toliko ne trosi ni 1.8TS model.
Ma kakva Toyota...kakav VW.Peugeot je najbolji i po izgledu i po HDI motorima!
Verovatno 1,8TS me trosi toliko, ali iz licnog iskustva YARIS 2007, 1,3 VVTI, nov, van grada 5,5L, u gradu 10,8 LIT. ... Prodat posle godinu dana, kupljen Audi A3 1,6 benzinac- odmorio sam se, jeste razlika u obradi i kvalitetu materijala 2 klase-ali je veci motor neuporedivo stedljiviji od japanske kante. Mozda je tojotin motor od hiljadu kubika stedljiv, ali ovaj je bio-kao pravljen za ruska vozila! Izvini, ali dokazano u praksi...
Sa tim motorom sigurno nesto nije bilo u redu ili su ti deonice bile manje od 1km jer meni 1.6VVTi trosi 9l u cisto gradskoj voznji, sa sve klimom.
Ma veruj mi- deonice su bile minimum 4km... Kao Porsche Cayenne GTS da sam vozio!
ti si prvi covek na planeti koji tvrdi da tojota 1.3 trosi mnogo , pa jos na to da 1.6 audi trosi malo a vozio sam boru sa istim motorom koja je trosila 8,5 l na magistrali a celih 10 na autoputu dok je tojota trosila od 5 do 5.5 na magistrali i 9 u gradu na kratkim relacijama a to je 2-3 km motor se i ne zagreje i radi pod sauhom tada je potosnja duplirana, jedino ako si tojotu vozio zimi a audi leti
Toyotu sam vozio od jula do jula, a audi vozim od jula prosle godine i jos uvek... E sad, da yaris nije imao trip kompjuter, ja bih mislio da ja imam tripove. Ali imao je, i pisalo je koliko loche!
O cemu vi raspravljate pa to nije normalno. Poredite Toyotu sa Audijem i VW pa zar je tu potrebno nesto reci, zna se sta su njemacka auta. A Toyotu nebi kupio ni po 3 puta manjoj cijeni da moram dodirivati onu jeftinu plastiku i da mi sve skripi, ali svako ima svoje misljenje...