Ni Ford neće biti bez svetske premijere na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu. Njihova najvažnija novost je druga generacija kompaktnog MPV modela C-Max, koji je inače najavljen još u martu ove godine na Salonu u Ženevi, i to studijom Iosis Max.
Iako će novi C-Max kupcima ponuditi svežiji dizajn (mešavima modela S-Max i
Kuga), prostraniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i još bolje vozne
osobine (koristi platformu budućeg Focusa III), možda je najveća novost da će
imati i verziju sa tri reda sedišta i mesta za sedam putnika, kako bi se
ravnopravnije nosio sa Opelovom Zafirom (ovaj potonji model će se zvati Grand C-Max). Naravno, novi C-Max će biti na raspolaganju
i u standardnoj varijanti sa samo pet sedišta. Ove dve verzije će se i vizuelno
razlikovati, budući da model sa 5 sedišta ima konvencionalna zadnja bočna
vrata, a onaj sa 7 sedišta ima klizna vrata.
Što se motora tiče, največu pažnju privlači novi 1.6 litarski turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem (EcoBoost).
Kao opcija će moći da se dobije i Fordova Powershift transmisija sa duplim kvačilom.
Prodaja inače startuje u prvom kvartalu naredne godine, dok ostali detalji tek slede.
Rešenje zadnjih vrata deluje interesantno. Model je mnogo lepši nego "fokus C-maks". Ipak, kupci ovakvih modela ne vole produžene verzije.
Nije los,mada mi se stari vise svidjao na zadnjem delu zbog uspravnih svetala,pogotovo poslednji restilizovani model sa led tehnologijom.Pun pogodak za vesele boje.