
Budući da se skenirana fabrička brošura nove Toyote Land Cruiser (premijeru će imati na Salonu u Frankfurtu) još pre više od mesec dana našla na internetu, izgled novog izdanja ovog već odavno legendarnog modela ne predstavlja nikakvo iznenađenje, ali su današnjim press saopštenjem objavljeni i oficijelni tehnički podaci koji do sada nisu bili poznati.
Prethodne generacije Land Cruisera su inače za poslednjih
skoro 60 godina plasirane u više od 5 miliona primeraka u 176 zemalja sveta,
stvorivši pravu ikonu na 4x4 tržištu i potvrdivši Toyotine vrednosti na polju
kvaliteta, dugotrajnosti i pouzdanosti.

U svakom slučaju, izgled je sada približen novijim modelima japanskog giganta, odnosno 2010 Land Cruiser je estetski osvežen zahvaljujući upadljivom grilu, novim prednjim i zadnjim svetlima, branicima, redizajniranim blatobranima i prostranijom i rafiniranijom unutrašnjošću za do 7 putnika u reda sedišta (osveženi prednji panel i instrument tabla, nova centralna konzola, novi četvorokraki multifunkcionalni volan, klizna klupa u drugom redu koja može da se pomera za 135 mm).
Novi Land Cruiser će se nuditi u varijantama sa 3 i 5 vrata, dok se u paleti pogonskih agregata nalaze 4,0 litarski V6 Dual VVT-i benzinac i revidirani 3.0 D4-D Common rail dizelaš sa 171KS pri 3400 o/min. i 410 Nm obrtnog momenta pri 1600-2800 o/min. (u paru sa automatskim petostepenim menjačem), kome je potrošnja smanjena za 5,1%, a emisija CO2 za 4,5%. Model sa 3.0 D4-4 motorom inače od 0 do 100 km/h ubrzava za 11,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 175 km/h.

Što se dimenzija tiče, dužina iznosi 4760 mm, širina 1885 mm, visina 1845 mm, međuosovinsko rastojanje 2790 mm, dok su točkovi od 17 ili 18 inča (sa gumama 245/70 R17 i 265/60 R18).

2010 Land Cruiser je dobio i novi elektronski Kinetic Dynamic Suspension System (KDSS), a tu su, između ostalog, i Smart Entry i Start system, HDD navigacioni sisitem, prednji i zadnji senzori za parkiranje i JBL Synthesis Premium Surround Sound System sa 14 zvučnika.
VIDEO : 2010 Toyota Land Cruiser
Meni lici na Daihatsu Teriosa od napred.Generalno mi je dizajn Toyota automobila najdosadniji u auto industriji...
@logan
LandCruiser tebi lici na "kineza"? Pa ti si stvarno operisan od ukusa.Sad se vise ne cudim tvojoj sexualnoj orijentaciji.
@ Bogdan
Ima još jedan lik vode koji se potpisuje sa Logan pa si nas možda pomešao, ali što se tiče ovog Land Cruiser-a je pravi krš sa prednje strane, za razliku od V8 koju bih rado posedovao
Cuj KRS, sve stvar ukusa, meni je odlican, da ne pricam tek o kvalitetu, a daleko od toga da lici na kineza.
GDE JE SMISAO KUPITI SKUPOCENOG TERENCA NA KOJI ZBOG CENE(razume se-ogromna je) ne sme ni zasta da sluzi osim za poziranje jer to auto upravo zbog cene ne sme van asfalta jer je popravka farbe ili bilo kog dela kod TOYOTE nenormalno skupa. Ali tu je novi model-jos veci i jos skuplji i sve dalje od veceg broja kupaca sa tendencijom smanjenja radnih mesta.
U PREVODU: OVO NE VODI NIKUD I NE SLUZI NICEMU A PRI TOM JE NENORMALNO SKUPO ZA SVAKOGA
alo o cemu pricate vi ovde o v8,a nemate ni za kiflu,u stojadina i gas do daske...
Land Cruiser je oduvek bio ruzan automobil (kao i svaka Tojota) i ujedno jedan od najboljih terenaca
Lux kamion. Ruzniji od aktuelnog LC... Uopste mi nije jasno sta toyota radi- posle lepog perioda od 2002-2007, potpuno su se pogubili, i stvarno pocinju da kopiraju kineze sa dizajnom. Kvalitet je top, nema greske, ali je dizajn stvarno za izbegavanje. Ovaj auto je idealan za gradjevinske preduzimace koji se krecu na relaciji gradiliste-kafana-gradiliste...