
Lancia će na predstojećem Salonu u Ženevi pažnju publike privlačiti novim edicijama već dobro poznatih modela, kao i novim dizelašem u modelu Musa.

S druge strane, 1.9 Twin Turbo MultiJet ima 190KS i 400 Nm pri 2000 o/min. (s tim što je 300 Nm dostupno pri 1250 o/min.), dovoljno za maksimalnu bezinu od 222 km/h i sprint do stotke za 7,9 sekunde.
Drugi zanimljivi eksponat ove marke u Ženevi biće i Musa, takođe u crnoj boji (s tim štu su krov i veći deo zadnjih vrata u drugoj nijansi) i sa aluminijumskim okvirom stakala i dvobojnim enterijerom.

Ovo potonje znači gornji deo prednjeg panela u light blue boji, donji je mat crni, dok su sedišta presvučena light blue kožom i alkantarom. Paket zaokružuju volan u crnoj koži, nove patosnice, kao i krov i stubovi u crnoj alkantari.

Pod haubom Muse u Ženevi će se naći i novi 1.3 Multijet dizelaš (Euro5) sa 95KS pri 4000 o/min. i 200 Nm pri 1500 o/min., kao i standardnim Start&Stop sistemom.
I na kraju Ypsilon ELLE (specijalna serija u limitiranom broju primeraka), gde je poenta svega atraktiviji estetski nastup.

Tako su glavne karakteristike
ove serije dvobojna karoserija (mada se Ypsilon ELLE takođe može dobiti i u
specijalnoj Incantesimo pink metalik boji), alu točkovi od 16 inča (takođe u
dve boje), hromirani detalji (prednji gril, kvake, bočne lajsne i lajsna na
zadnjem braniku), ELLE logo na B stubovima, a u kabini koža, alkantara,
hromirani detalji, kao i nove patosnice, ELLE logo i utisnuto ime Ypsilon na
prednjim naslonima za glavu.

A narocito owaj twin turbo dizel sa 400nm.izuva.
Nego ranije se pominjalo da ce se twin turbo dizeli naci u alfi gulietti, al za sad ih ne pominju.
Jeste napadna, u tome je njena draz, ne mozes je zameniti sa drugim automobilima jer je originalna!
Lepsa mi je Delta od nove Giuliete...
Delta - svaka cast! Ne mogu da verujem da im prodaja ne ide bolje, stvarno extra auto!
drndao sam ovu deltu i mogu vam reci da je usla u uzi izbor za narednu kupovinu automobila, dizajn j*** kevu
Musa ti je FIAT Idea... mnogo logicniji iybor ya mali grdski auto nego nekakvi ajgoi, ajkjui, smartovi....
Drndao sam je u salonu, nisam je vozio jer sam vec uzeo auto, pa dzaba da organizujem test voznju.
Za sledecu kupovinu ce ovo biti odlican polovnjak star dve godine, nadam se da cu ga i probati.
@ loshmi
Zaboravi novi Integrale. Uprva Fijata je odavno Lanču pustila niz vodu, a ni Alfa nije baš u milosti.
Zaboravite Lancia brend - to ce sve da se podvuce pod Chrysler. Znaci, uskoro ce biti Chrysler Delta. Ovo je posledica Fiatovog istrazivanja prepoznatljivosti brendova u Evropi, gde je rezultat bio visestruko bolji za Chrysler u odnosu na brend Lancia.
To Krajzler delta će možda ponegde i da prođe, ali kontra varijanta Lanča 300C (tezis), u Italiji, koja je najveće Lanča tržište, nema nikakve šanse.
Umesto da su uspostavili već najavljenu saradnju sa BMW-om, i zauzvrat za razvoj manjih modela od BMW-a uzeli platforme za veće, oni su se ponovo zakačili za Amerikance koji nikome dobra nisu doneli.
Nece to Fiat dozvoliti! Ipak je on gazda a ne Chrysler!
Bice tu raznih modela...
@ carobnjak
Nije prvi put. Fijat je početkom osamdesetih to isto uradio Autobjanhiju spojivši ga sa Lančom, koja je u tom momentu bila prepoznatljivija, pa je Y10 na domaćem tržištu ostao Autobjanhi, dok se na ostalim tržištima prodavao kao Lanča. Već sledeći model Y se prodavao samo kao Lanča.
Da nije treće generacije delte, koja je stigla više od 7 godina nakon prestanka proizvodnje predhodnika, Lanča bi bila svedena na ipsilon i muzu koje spadaju u segment koji je trebalo da pokriva baš Autobjanhi.
@Ex Italo fan
nije bas tako bilo! Lancia je preuzela Autobianchi koja je bila mala firma i proizvodila zanemarljiv broj automobila u odnosu na Fiat grupaciju! ( citaj spasena od bankrota)
Drugo, da li je tebi logicno da se isti model u jednoj drzavi proizvodi pod imenima 2 marke? Nije,i zato je ugasena...
Ta prica nema veze sa danasnjom Lanciom a pogotovo sa brakom sa Chryslerom!
@carobnjak - kad kazes "nece to Fiat da dozvoli"- ja ti kazem da ce to Fiat da uradi jer je uradio marketinsko istrazivanje koje vodi u ekonomsku logiku da Krajsler nosi ovaj segment, jer Lanca nema snagu i gubi pare. Nema tu (vise) monogo emocija i lokal patriotskog ponosa, kad je promaja u dzepu.
@Mikelangelo
videcemo sta ce jos biti ali pre ce Chrysler propasti nego Lancia! ( sto se skoro i desilo...)
@carobnjak
Kao prvo Fijat je od samog nastanka Autobjanhija imao svoj deo u firmi zajedno sa Pirelijem i Bjanhijem.
Nije Lanča preuzela Autobjanhi nego joj je on dodeljen u okviru Fijat grupe, koja je posrnulu Lanču prethodno spasla od bankrotstva.
U to vreme najnormalnije je bilo da se isti automobil proizvodi u istoj zemlji, a za različita tržišta pod različitim markama, što je ostalo do danas. Tako se svojevremeno i Lanča delta I proizvedena u Italiji u Švedskoj prodavala kao Sab 600. U Mađarskoj se proizvodio Suzuki vagon R i kao Opel agila, dok se danas Suzuki spleš prodaje i kao Opel agila, a Suzuki SX4 kao Fijat sedići, takođe iz Mađarske.
Da ne nabrajam dalje primere, podsetiću te da je Lanča krajem osamdesetih i početkom devedesetih modelom delta integrale osvojila 6 uzastopnih svetskih šampionskih titula u kategoriji timova kao i 5 u kategoriji vozača. To je u velikoj meri doprinelo oporavku Lanče i njenoj opštoj popularnosti tako da je i na domaćem tržištu to iskorišćeno kod predstavljanja modela Y.
Tako je prestala potreba za zadržavanjem brenda Autobjanhi, čiji su modeli i pored nešto veće cene u odnosu na modele Fijata od kojih su nastajali nalazili put do kupaca. Model A112 je prodat u više od 1.250.000 primeraka što moraš priznati nije zanemarljivo.
P.S.
Meni ne moraš objašnjavati šta je Lanča, pošto trenutno posedujem pet različitih modela raznih godišta, a prvu sam vozio daleke ’86.
Taj maćešinski odnos Fijata prema Alfi sa GM platformom, a naročito Lanči sa ovim Krazlerima je doveo i do mog pseudonima.
@Ex Italo fan
primeri koje si naveo za Wagon/Agila i Sedici/SX4 su nesto drugo jer su nastali kao plod saradnje izmedju 2 fabrike tj. blizanci su i nisu nastali preuzimanjem jedne fabrike od strane druge kao sto je Autobianchi nestao!
Sasvim je normalno da povremeno neke marke imaju finansijskih problema pa da im druge marke "pomazu"...
Model A112 jeste proizveden u 1.2 miliona primeraka ali za cak 20 godina proizvodnje! Ono "zanemarljiv" se odnosilo na poslednju generaciju...
Autobianchi jeste preuzela Lancia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Autobianchi
Podrazumeva se da je Lancia deo Fiat grupacije i to od 1969. godine...
Malo mi je neobicno sto tako emotivno reagujes na Fiatovu strategiju sto se tice proslih i buducih platformi tj. saradnje sa Amerima... i da cak svoj nik vezujes za to ?!?
momci, dobri ste! Svaka vam čast obojici!
Vidi se da ste vatrni navijači i obožavatelji italijanskih automobila, pa vam to ponekad malo ometa realno rasuđivanje jer veličate itlaijanska kola, ali dobro, ukusi su različiti.
Nego, govorite o lanči... Ja ih nisam mnogo voleo, ali mi se sviđa Delta. Nije loše, ali automobil koji mi se najviše sviđa od Lanče je Deltina! On je građen na bazi grande Punta. Šteta što još neće izaći. Čarobnjak, pošto ti više pratiš Italijane, kada će izaći ona Deltina u prodaji?
Ja sam Lančom razočaran pomalo jer nisu uspeli da izbace novi Ipsilon, a to je zbog lošeg vođstva i strategije Fijata. Tu je Mikelanđelo u pravu što je ogorčen na Fijat uopšteno.
Ja se sećam, valjda je bila Ženeva 2008. Bila su 3 vrlo interesantna modela koji su predstavljali napredak i ulazak u segment malih automobila oko 2009/2010: Lanča Ipsilon, BMW City i Audi A1. Od njih 3, samo je Audi A1 u predviđenom roku (ove godine) realizovan. Ostali kao da su zamrli, ni traga ni glasa od njih. A neznaš koji od koga lepši. Lanča Ipsilon na primer je tu veličine kao Polo tako nešto, ima 4 vrata, ali brave kod zadnjeg para vrata su skrivene gore kod prozora, kao kod predhodnih generacija Alfe. I nije realizovan taj auto!
@MasterHaosis
jesam vatreni obozavatelj italijanskih kola ali ne smatram da nisam realan jer nikad nisam rekao da je neki model najbolji u klasi ili na svetu kao sto se cesto moze naci na ovom blogu( vidi obozavatelje Golfa!). To sto se meni svidja je moja licna stvar i ne moze se procenjivati da li je objektivno!
Ja recimo nikada nisam voleo Lanciu za razliku od Alfe. Jedina Lancia koja me je "zabrinula" je upravo nova Delta! Od Alfi mi se svidjaju 159, 8C i Mito, a od Fiata samo Bravo (koji mi je favorit) i donekle Punto Evo.
500 ne pominjem jer je on prica za sebe kao retro model i vecini se dopada pa i meni, ali je neka vrsta igracke...
Sto se tice Fiat/Lancia programa za 2010/2011.godinu evo ti link pa vidi:
http://www.postimage.org/image.php?v=PqOTPjA
P.S za Deltinu se jos nista ne zna...
@carobnjak
Ako malo bolje prevedeš tekst sa linka koji si postavio videćeš da sam u pravu.
Nije Lanča kupila Autobjanhi nego je Fijat grupa kupila prvo Lanču potom i deo Autobjanhi koji joj nije pripadao od osnivanja, a zatim ga je dodelila na upravljanje Lanči.
U okviru grupe bilo je raznih pokušaja spajanja. Tako su jedno vreme i Alfa Romeo i Lanča poslovale kao Alfa Lanča, a trenutno i Ferari rukovodi Maseratijem, iako ga nije kupio, već mu je to dodeljeno u okviru Fijat grupe.
Fijat grupa nije nastala udruživanjem da bi jedna marka drugoj pomagala u finansijskim krizama. Nastala je tako što je pomenute firme kupio Fijat i odlučio da zadrži imena marki zbog njihove tradicije.
Ako misliš da nisam u pravu vezano za američke platforme objasni mi molim te zašto je jedna Alfa 156 izvukla marku iz propasti, a Alfa 159, prelep automobil, nije imala dobre prodajne rezultate?
@Ex Italo fan
ne kazem ja da nisi u pravu ali A112 je preimenovan u Lanciu a ne u Fiat! Na to sam mislio, sto znaci da je pripao Lanci, naravno u okvitu Fiat grupacije... zna se ko je gazda :)
Nisam ni rekao da su nastale udruzivanjem nego su uvek jace marke gutale finansijski slabije, zato sam i naglasio pod navodnicima "pomagale", zna se sta to znaci u ekonomiji... A kupice ih samo ako ima debeli interes, na primer fiat u americi koje je ogromno trziste gladno manjih i ekonomicnijih modela koje Ameri jednostavno ne znaju da naprave!
Sto se tice opstanka pojedinih marki na trzistu -
isto to danas rade na primer Kinezi...
Sto se tice Alfe 159, ne smatram da nije uspesan model
ali je nekako dosla u pogresno vreme i mozda je cena malo previsoka. Realno tesko je ponoviti uspeh prethodnika jer je 156 bila revolucionar i spasilac...
P.S nijedna Alfa se nikada nije masovno prodavala jer to nisu vozila za siroke mase vec za probranu klijentelu koji su tako reci automobilski sladokusci...
@carobnjak
U ocenjivanju uspešnosti modela se gledaju prodejni rezultati u odnosu na predhodni model, u odnosu na konkurentske marke, profit koji prodaja ostvaruje, a ne mišljenja ljubitelja marke koji čekaju da model dovoljno pojeftini kao polovnjak da bi ga eventualno kupili.
Alfa 159 nije došla u nezgodno vreme, naprotiv došla je posle sjajnog modela, što je trebalo da joj bude olakšavajuća okolnost. Ali je došla kao vektra na italijanski način po mnogo većoj ceni.
To jedan pravi ljubitelj i poznavaoc tradicije Alfa Romea nije mogao da im oprosti i prodajni rezultati su toliko loši da su u Fijat grupi razmišljali o ukidanju brenda.
@carobnjak
”na primer fiat u americi koje je ogromno trziste gladno manjih i ekonomicnijih modela koje Ameri jednostavno ne znaju da naprave!”
ne muči mene što su oni preuzeli krajzler i sa gore navedenim se slažem, ali mislim da oni ne znaju da naprave ni veće modele, a Fijat je upravo najavio da će veće modele svojih premijum marki bazirati na njihovim jeftinim platformama.
Ex Italo fan
to je tvoj sopstveni kriterijum tj. definicija koju si ti izmislio! Uspesnost je malo siri pojam... Od svega sto si naveo mozda je najbitnije br. prodatih primeraka u odnosu na konkurentne modele a ne na proslost! Ne mozemo porediti danasnje vreme i svetsku krizu sa vremenom od pre 10, 20 god itd.
@carobnjak
Pošto svoja saznanja o automobilizmu nisam stekao čitajući Vikipediju, već redovnim praćenjem zbivanja evropske, sa velikim akcentom na italijansku auto industriju putem domaće i strane auto štampe zadnjih 30 godina i aktivnim učešćem u saobraćaju u navedenom periodu (čitaj preko milion i po km, od toga bar 70% italijanskim automobilima), daću si za pravo da ti objasnim neke osnovne stvari.
Svi automobili na ovome svetu se proizvode zbog profita.
Svaki proizvođač izbacuje na tržište novi model da bi pospešio prodaju, odnosno da bi je uvećao u odnosu na postojeći model.
Svaki vlasnik marke će držati istu dok mu ona donosi profit, ili dok vidi da se iz te marke u dogledno vreme može izvući profit.
Alfa 159 se ne prodaje od juče, pojavila se daleko pre globalne krize.
Nikada nije imala dobre prodajne rezultate.
Pritom izgleda fantastično. Čak je nadoknadila jedini nedostatak Alfe 156, manjak prostora za putnike.
U čemu je problem, ako ja nisam u pravu?
Moram da ti priznam da mi veoma simpatična tvoja ljubav prema italijanskoj auto industriji, pošto me podeseća na mene iz mlađih dana.
@Ex Italo fan
izvini brate ali cak i debili znaju da se sve proizvodi zbog profita ali nisu svi uspesni u tome...
Automobilizam mi je pored muzike najveci hobi u zivotu i pratim ga skoro 25 godina i smatram da se odlicno razumem ali niko ne zna sve pa cak ni TI!
Wikipediu navodim zbog najpristupacnijih informacija i retko se informisem preko nje, samo je navodim da bi ostali procitali nesto najosnovnije... Volim da argumentujem ono sto tvrdim za razliku od tebe...
Jesam vatreni obozavatelj italijaskih kola, ali NIKADA nisam tvrdio da su najbolja!
Sto se tice marke Autobianchi predstavlja toliko bitnu kariku u istoriji Lancie da cak nije ni pomenuta na njenom zvanicnom sajtu sto mozes i da proveris na:
http://www.lancia.com/cgi-bin/lancia.dll/LANCIA_COM/history/history.jsp?BV_SessionID=@@@@0529309638.1267435430@@@@&BV_EngineID=cccdadejkhdmhhgcefecejgdfkhdfjl.0
A to ti nije Wikipedia!
P.S. inace sam za Autobianchi znao jos sredinom osamdesetih za razliku od mnogih...
@carobnjak
Argumentuj mi molim te uspešnost Alfe 159.
Ili mi eventualno objasni razloge neuspeha, ako si se predomislio.
Što se tiče tvog dokumentovanja, na Vikipediji si dokumentovao moje, a ne svoje navode o Autobjanhiju.
Što se tiče drugog linka
Nisam nikada tvrdio da je Autobjanhi bio važna karika u istoriji Lanče, već da je to marka koja je imala u prošlosti situaciju sličnu sadašnjoj Lanče:
1.otkupljena od strane Fijat grupe,
2. iskorišćena za jačanje druge, jače, marke u segmentu malih automobila, u kojima druga nije bila prisutna,
3. ugašena kada je zadatak ispunjen.
Lanča se trenutno nalazi na početku koraka broj 2
Podsetiću te da i u razvoj Autobjanhija nije ulagano mnogo pre spajanja sa Lančom. Model A112 proizvodio čak 19 godina sa veoma malim uglavnom estetskim korekcijama.
Da je delta III izašla na tržište 16 godina posle delte II.
Libra i tezis i pored toga što se više ne proizvode još uvek nemaju naslednike.
Ja ne tvrdim da sve znam, samo da imam veoma veliko iskustvo
Na osnovu nekih tvojih komentara, recimo:
”Od svega sto si naveo mozda je najbitnije br. prodatih primeraka u odnosu na konkurentne modele a ne na proslost! Ne mozemo porediti danasnje vreme i svetsku krizu sa vremenom od pre 10, 20 god itd”
” Jedina Lancia koja me je "zabrinula" je upravo nova Delta! Od Alfi mi se svidjaju 159, 8C i Mito, a od Fiata samo Bravo (koji mi je favorit) i donekle Punto Evo.”
”Nece to Fiat dozvoliti! Ipak je on gazda a ne Chrysler!
Bice tu raznih modela...”
i vatrenosti sa kojom braniš italijansku auto industriju zaključio da si mlađi nego si se sada predstavio i da više pišeš srcem.
@Ex Italo fan
da, pisem srcem jer ih zaista volim ali sam i razuman!
Meni je kod automobila bitno da me osvoje na prvi pogled pa onda sve ostalo... Zato nijedan nemacki model u poslednje vreme ( BMW 850i jeste!)nije uspeo da me privuce jer su jednostavno sterilni i dosadni, ali smatram da JESU kvalitetni...
U vezi 159 nemam sta da objasnjavam i da argumentujem to je full auto i tacka!
Da je tvoja tvrdnja tacna, davno bi prestala da se proizvodi, zar ne?
Sto se tice uspesnosti jednog modela nisi pomenuo kvalitet, odnos cost/benefit, standardna oprema u odnosu na konkurente, TUV i ADAC izvestaji o poseti servisima, razne nagrade ( auto godine, zlatni volan) itd. Sve su to faktori uspesnosti nekog modela i naravno br. prodatih primeraka ali ne bas i ukupan posto ces to saznati tek kad stigne naslednik... :)
P.S. i da ponovo citiram sam sebe kao odgovor na tvoje pitanje:
"nijedna Alfa se nikada nije masovno prodavala jer to nisu vozila za siroke mase vec za probranu klijentelu koji su tako reci automobilski sladokusci..."
P.S. a sto se tice 159, evo tu sve imas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_159
P.S. 2
i jedan jos bolji tekst:
http://www.alfisti.rs/forum/index.php?showtopic=222