
Toyotin manji sedan Vios je upravo prošao kroz diskretno doterivanje za novu prodajnu sezonu.
Izmene su zaista minimalne, pa se sve svodi na nešto promenjenu hromiranu masku, grafiku zadnjih svetala, hromiranu lajsnu iznad registarske tablice pozadi, novi dizajn alu točkova, nekoliko novih boja, kao i novi volan i kvalitetnije materijale u unutrašnjosti.

U Maleziji je dostupan i Vios TRD Sportivo sa više sportske šminke (aero body kit, alu točkovi od 15 inča...), uz kožni volan i crveno/crni enterijer.


Sve varijante imaju ABS, EBD i Brake Assist, a TRD Sportivo opciono i sportski podešeno ogibljenje.
Pa koliko znam Corolla je zapravo Auris u sedan verijanti (tj Auris je nastao kao Corollin hatchback). Ovo je nesto manje ili siromasnije
@Kriza
nije! Evo pogledaj sta je:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Vios
MasterHaosis,
Papucica mu radi automatski, tj na drva (kad nema gasa)
realno toyota je uvek imala shit dizajn i pravi se za ljude profila stekare/picajzle koji su opsednuti pouzdanoscu i kvalitetom iskazanim u 90-tim godinama proslog veka :D
Ne mogu da smislim kola sa centralno postavljenim instrumentima ( Yaris, C4, prethodni X-trail ... ). Meni je to ruzno.
Takodje, to je jako nebezbedno resenje.
@Moron
slazem se , i meni je to neshvatljivo i estetski i funkcinalno!
Jeste Toyota dosadna, nema sta (a kako tek izgleda ono kod Alfe sa registracijom pomerenom u stranu), ali ipak za vecinu EU proizvodjaca ipak pojam pouzdanosti. Mada je naravno to danas dosta izjednaceno u globalu i zavecinu evropskih za ocekivati da su dobrog kvalitete (VW, BMW u rangu sa japancima; Renault, Mercedes nesto ispod; PSA sredina; italijani/englezi/rusi su jos uvek iza.....)
Ipak se vecina Toyota pravi za Aziju i SAD gd eljudi imaju drugaciji dozivljaj estetike
Pri ovom treba reci da to vazi za japance proizvedene u Japanu, ne ove iz UK, Turske, Francuske, Ceske..... Ovi evrpski su isti ili losiji od prosecnih evropskih auta.
Rusi npr (gde je trziste polovnjaka uzasno priobirljivo) tacno znaju i koji modeli se kako ponasaju. Mitsubishi Delica i tako neki rariteti za nas, su na ceni; onda BMW, Audi, Mercedes
Ljudi Vios-Yaris ili Yaris-Vios kako god, "poznajem" ako se tako može reći par modela Yarisa koji su još uvek u funkciji (službenog vozila) i "službeno" voženi čitaj uništavani pa u takvim uslovima prešli po 250-300000km i bukvalno ali bukvalno ništa nije zamenjeno osim guma,lonaca, pločica ulja i filtera na redovnim servisima!
Meni to dosta govori, a o lepoti možemo diskutovati mada je sumanuto....
@kriza
što se tiče BMW-a, tu se slažem, ali kvalitet i pouzdanost VW-a su sada davna prošlost. Po svim ispitivanjima su po kvalitetu poslednji u okviru svoje grupacije, a u zadnje vreme su lošije rangirani i od Francuza i Italijana. Pri tom imaju izuzetan marketing i PR službu tako da me ni tvoj komentar nije preterano iznenadio.
Ex Italo, opusteno!
Ne mislis valjda da zastupam VW po forumima?! Imam preko 30 god i ozbiljno sam sebi izgledam u ogledalu....Slucajno imam Seat doduSe , ako je to greh.
Elem, te statistike su cesto tako bliske da je na nivou greske. Osim toga, sto je vazno, toliko su bliske da treba bar nekoliko godina da ispliva na povrsinu koliko je konkretan model pouzdan. Dalje, milsim na VW uopsteno , tako da ako cak i VW ima "nesto losiji" rejting (na stranu Skoda, Audi, Seat...), definitivno nije iza Francuza i Italijana, pogotovo ne Italijana. Mozd aponegde iza Renoovih modela se nadje neki VW... Sad bi po tvojoj logici trebao da zakljucim da zastupas Alfa ROmeo (ili Fiat Stilo) koji su primeri stvarno loseg proizvoda! Ali, ponovo kazem mislim da je u globalu onako kako sam napisao
@Kriza
da li znas kako je prosao Fiat Bravo MJ na supertestu Autobilda?
Ne znam, kazi. Posle koliko predjenih km su ga testirali? Inace, Autobild...... ne znam koliko je to relevazntan casopis uopste. Ali ne znam za Bravo MJ, kazi nam, daj link
@Kriza
na 100 000 km, bez greske!?!
Evo linka za sva izdanja:
http://www.polovniautomobili.com/autobild-magazin/2010-mart-2/?pageNumber=20
@Kriza
Ako bih birao šta da vozim iz VW grupe, sigurno bi to bio Seat, tako da ne smatram da je to sramota. Čini mi se da sam imao pravo u predhodnom komentaru jer mi se čini da uzimaš zdravo za gotovo uporedne testove, koji su uglavnom u nemačkim medijima ili prenešeni iz istih. U njima su po pravilu najbolji automobili iz VW grupe ili bar nemački. Na dužim testovima situacija je malo drugačija.
Pošto su mi automobili veliko zadovoljstvo i volim često da ih menjam, uvek ih imam nekoliko, za grad, za put, uživanje, te ne mogu sebi da priuštim nova vozila. Zaključio sam da je najisplativije i što se tiče nabavke, a i održavanja voziti italijanska vozila, eventualno Ford.
Međutim u slučaju kupovine samo jednog novog vozila sigurno bih se odlučio za Japanca.
Daj Boze da je tako. Kazem opet, Autobild treba u principu uzeti sa velikom rezervom, Ne kazem da konkretno ovo nije tacno. Njihovi tekstovi o tehnici znaju biti kriminalni.
Logicno je nekako da im (Fiat) je kvalitet ipak u usponu, Logicno bi mi takodje bilo i da vecina novijih EU auta prodje 100,000 sa malo ili bez problema.
Ex Italo,
Ne gledaj nemacke uporedne testove, slazem se da su suvise providni, uostalom kazem da uopste testove uzimam sa rezervom. Mozes engleske testove uzeti, izgledaju realnije. Ovoj prici nigde kraja, ali ipak neki slucajevi su ocigledni : vecina Alfi, Fiat Stilo, Lade, engleska auta.... u novije vreme Logan je auto koji se ocigledno kvari iznad proseka...Tvrdim takodje da se vecina Opela kvari iznad proseka.
Sklon sam da poverujem da su italijanska vozila jeftinija za nabavku od drugih, delovi takodje su jeftiniji... samo ne znam da li jeftinije placas ruke?
A jaris?
odličan gradski auto, iako među najkraćima u klasi, ne fali mu prostora ni u kabini, ni gepeku u odnosu na četvrt metra dužu konkurenciju. sa svojih 194 uspeo sam da se spakujem korektno i na zadnje sedište iza ipak nešto nižeg suvozača. A sedan? Kao i svi ostali sedani izvedeni iz klase ne liči ni na šta.
Ne znam za Yaris. Svi kazu da je pouzdan i verujem. Skup je u odnosu na konkurenciju - to je mana. Licno ga ne bih vozio bez nekog jakog razloga. Eto recimo meni smeta taj brzinomer u sredini i uopste kako auto izgleda, ali to je do mene, drugim aje super i slazem se.
Vidis to sto se tice izvedenih sedana ne slazem se potpuno, uostalom to je stvarno ukus. Jedino sto je stvarno po meni ekstremno ruzno je onaj iranski Pezo sedan 206. Ova Toyota ne izgleda mi ruznije od Yarisa, Jetta mi nije ruznija od Golfa, ni turski Megane sedan II koji mi je i lepsi od originala
Postoji i Hyundai Elantra koja je u sustini sedan verzija od i30. Ona mi je takodje lepsa od i30. Nju sam gledao u arapskim zemljama
@Kriza
Ne znam odakle ti je statistika za kvarove. Ja mogu da se složim da Alfe sa benzinskim motorima mogu da imaju problema, da su stariji turbo benzinci bili veoma osetljivi, ali današnji italijanski automobili, u šta ubrajam i stila, naravno redovno održavani, gotovo da nemaju problema. Ako se nešto i desi, obično je to neki senzor ili grejač i sl. što uglavnom dolazi iz nemačkog Boša.
Kriza
Hyundai Elantra nema veze sa i30 jer je on konstruisan samo za Evropu.
Postoji Elantra touring koja je u stvari i30 SW.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Elantra
@Ex Italo fan
potpuno ti verujem jer i ja se spakujem u Yari(ć)a bez problema a "kabast" sam 195cm+110kg.
Najbolja fora je sa pokretnom zadnjom klupom, napraviš gepek prema potrebi i želji.
@Ðenka
ono sto mene u startu odbija od Yarisa je ta instrumentalna tabla na sredini, to mi je uzas!
@Kriza 00:54 i 00:56
Upravona Pežo 206 sedan sam mislio, kao i Reno talia, aveo sedan, fabia sedan, nekada polo klasiki čak korsa B sedan iz afričkih zemalja. Ne zna se koji je ružniji. Nije B segment za sedan.
@Ex Italo fan
Aveo sedan je bas lep i nema veze sa HB verzijom, sto se tice dizajna... Ostali su ruzniji od HB verzija.
@carobnjak
I meni je bila smešna ta tabla u sredini, pogotovu u starom jarisu, ona u podrumu. Međutim u zadnje vreme nešto vozim supruginu muzu i mogu ti reći da sam se navikao. A klinci su mi oduševljeni, mnogo lakše prate šta se dešava na tabli.
Ex Italo,
Podaci za pouzdanost su moj licni presek, sa najvise uticaja: a) domaci mehanicari, b) engleski testovi (neki), c) word of mouth
Stvarno si ih nasao Thalia, Aveo, i meni je to odurno stvarno.
Za Polo sedan donekle se slazem. Postoje i oni Fiati u Istanbulu koji ipak nisu tako ruzni, a B klasa su.
Sta fali Cordobi? Malo su se igrali, dimenziono mozda ne moze dost ada se napravi ali vizuelno , je , po meni, usopelo
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Elantra
Pogledaj 4. generaciju. To je ta Elantra koju spominjem, a pogledaj i "related" gde se vide i30 i cee'd. Ako oni lazu, lazem i ja. Pretrpostavljam da imaju istu platformu, a to "za Evropu" moze svast da znaci, kako kazes i sam - PR.
@Kriza
jeste, platforma je ista ali ne i karoserija, znaci nije samo produzeni i30 nego potpuno drugaciji automobil!
Dakle ovaj VIOS mi je toliko odvratan da nećšu ni da ga komentarišem.
@Djenka
Pa, brate, sto mi ne rece koliko imas kila "neki dan" kada si mi se zalio koliko ti trosi onaj 406 SW HDI ...
Sto se Yarisa i velicine gepeka tice, secam se da je AB ( kada su merili stvarnu zapreminu ) on bio proglasem za "kralja lazi". Verovatno je fabrika pri navodjenju max. zapremine zadnja sedista pomerila maksimalno unapred. Mislim, moze i to, ali koga ces onda da vozis pozadi? Moja jedna koleginica ima yaris i znam da nema problema sa smestajem reketa u gepek kada ide na tenis, ali ima problem sa "stapovima" kada ide da igra golf :) Fensi autic ( sa "nesvarljivom" instrument tablom ), samo dosta skup za ono sto pruza.
A vec duze vremena ima i problem sa strujom ( nesto je trosi, u servisu nisu našli uzrok ), tako da joj cesto dajem "kablove" ( poslednji put prosle nedelje ) ...
P.s. Gde odrzavas svoj HDI i sa bi od novog?
Krle,
Englezi su alergicni na te sedane (vecinu) koji postoje i u hatchback varijanti, To im je opsesija potpomognuta Top Gear i slicnim ispiranjima mozga. Kod njih je maltene sramota voziti takvo auto, cista psihologija. Slicno postoji i u vezi mesta gde jedes - oni bi se ubili da ih drustvo vidi da jedu u turskom restoranu (ako nije izvikani "turski")
@Moron
imaš neki "bolji" pseudonim truba mi je da ti se ovako obraćam OK si lik.
Po nekom dogovoru sa Veranom "novi" treba da stigne do kraja juna (isporuka 120 dana) zato što ga nemaju na lageru a manji 1.6 FAP je mogao da se dobije za mesec dana ali meni se učini "mršav" a nije mi ni frka da čekam imam šta da vozim, a i ne sponzorišem ja nego moja firma sa njima prebija neka dugovanja pa onda kad je bal nek je sa muzikom daj sve ful.
Iskreno nisam ja bio toliko za taj auto nego sa njima jedino na taj način možeš da se "poravnaš".
Malo sam neprijatno bio iznenađen cenovnikom za SW-a, pa onda provalim da oni ustvari svi imaju serijski stakleni krov zato valjda i "peče" cena i tako dalje....