
Nekoliko dana posle premijere Volkswagen Pola sedan u Rusiji, nemački proizvođač je danas objavio i prvu sliku istog modela namenjenog Indiji, gde će se međutim prodavati kao Volkswagen Vento ("vetar").
Ovo ime je nemački proizvođač inače već koristio tokom devedestih godina prošlog veka, i to za naslednika Jette II.
Ovde podsećanje da je ruski Polo sedan dugačak 4384 mm, širok 1699 mm, visok 1465 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2552 mm (Polo hatchback ima 2470 mm), dok zapremina prtljažnika iznosi 460 litara.
Dok će ruski Polo sedan za sada u ponudi imati samo 1.6L benzinski motor, Vento
će u Indiji biti dostupan sa 1.6L benzincem i 1.6 TDI dizelašem. Oba će
standardno imati manuelni petostepeni menjač (kasnije bi trebalo da u ponudi
bude i DSG), a ovde i podatak da se novi Vento na indijskim putevima očekuje u septembru ove
godine (tamo je cilj prodaja oko 25.000 komada godišnje).
Neko je ( kada je ovde "predstavljan" ovaj model, mislim za Rusiju, 02.06. ) napisao:
"1,6 MPI je najgori motor na svetu, nadam se ste imali prilike da vozite... da jeste sigurno biste to naveli kao najvecu manu da ima ovaj 1,6 MPI"
Moze li taj ( ili neko drugi ) to da pojasni?
Ne znam da li je to 1.6 sa 16V ali ako jeste, taj motor je zajedno sa 1.4 16V dve klase ispod konkurencije, italijana, francuza, forda, opela...
1,4 MPI sigurno nije ispod konkurencije, a ko tvrdi da jeste neka otkuca po čemu.
Glavni problem 1,6 MPI je taj što je veliki srki.
1.4 16v i 1.6 16v su odlični motori koji ne zaostraju za konkurencijom.
Meni se 1.4 16v više dopada:)
1.6 16v dosta troši, a ostalo je OK.
@lok
Eto,vidis da nije.Vec neko vreme su tu Renault Thalia,FIAT Linea,Peugeot 206 sedan,Lada Kalina sedan...
@ Moron
Ja sam rekao to za 1,6 MPI.
Kao automobilski novinar sam imao prilike da vozim veliki broj automobila i stvarno na tome zasnivam svoja zapazanja. Znaci, mozemo mi da pricamo sad kako je na papiru ovako ili onako, ali kada prakticno provozate sve modele u klasi 1,6 litra, ne mozete a da ne stavite Vagenov 1,6 MPI na zacelje iste.
Normalnim recima receno - malo snage, neobjasnjivo velika potrosnja, kretenski zvuk. Istina je da su to izdrzljivi motori ali, hej, jel kupujemo nov ili (dobrano) polovan auto?
Autor
Hvala sto si se javio...
Moguće je da je to tako kao što ti kažeš, ja ne znam zaista, niti sam stručan. Taj motor vozio nisam na duže staze, već povremeno i na kratko.
Inače, po onome sto ja čujem oko sebe, većina danasnjih benzinskih motora ( i to ne samo 1.6 ) ima totalno debilan i sterilan zvuk. Nema više zvuka kao nekada. Ekologija je ubila sve. Totalna tuga ...