home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Chevrolet neće oskudevati u svetskim premijerama na predstojećem Sajmu automobila u Parizu, a Chevrolet Aveo sa petora vrata, koji poput Orlanda ima svetski proizvodni debi i treba da bude prikazan zajedno sa modelima Orlando MPV i Cruze u hečbek verziji, će biti nestrpljivo iščekivan.

Aveo RS izložbeni model prikazan je na sajmovima u Detroitu i Ženevi ranije ove godine, a sa konačnim modelom koji je spreman za proizvodnju, Chevrolet ima automobil koji izgleda podjednako dobro kao i raniji koncept.

Na ulasku u globalno visoko konkurentan segment malih automobila, upadljivi dizajnerski elementi novog Chevrolet-a Aveo uključuju agresivan prednji deo sa istaknutim dvostrukim farovima i dvostrukom rešetkom, kompaktnim, zategnutim pločama karoserije, sa rastućom ramenom linijom i kratkim zadnjim prepustima, ’skrivenim’ ručicama zadnjih vrata koje se sada nalaze na C-stubu, kao i profilom ’karoserija unutra, točkovi van’, koji je sada u velikoj meri sastavni deo novog dizajnerskog jezika.

Podsećajući na nedavno uvedeni Spark, novi Aveo je bez sumnje automobil koji će se dopasti mlađim kupcima, sa sportskim hot-heč izgledom. Četvoroseda sedan verzija biće izbačena na tržište zajedno sa hečbek modelom sledećeg leta. I hečbek i sedan verzije su praktični mali automobili sa prostranom unutrašnjošću, te Chevrolet očekuje da će se novi Aveo takođe dopasti porodicama za koje je trenutno prisutan model popularan izbor. 

Novi Chevrolet Aveo imao je koristi od opsežnog razvojnog programa, ishod čega je mali automobil koji zadovoljava ukuse evropskih vozača i kad je u pitanju dizajn i dinamika. Konačne specifikacije novog Avea, biće pažljivo prilagođene prema svakom od evropskih tržišta.

Vejn Brenon, predsednik i generalni direktor kompanije Chevrolet Europe kaže: "Upravo sada je veoma uzbudljivo biti u Chevroletu, ne samo da imamo nove modele u MPV i kompakt klasi, nego sa Aveom imamo i model koji je spreman za nadmetanje sa najboljim automobilima u segmentu malih automobila, koji je ujedno i najveći segment na evropskom tržištu."

Novi Aveo je duži i širi u odnosu na trenutno prisutan model, sa prostranom unutrašnjošću i zapreminom prtljažnika među najboljima u klasi. Dizajn unutrašnjosti donosi možda još i više uzbuđenja u odnosu na unutrašnjost, što se naročito odnosi na okrugle pokazivače na instrument tabli, na kojoj se nalaze analogni tahometar, sa digitalnim brzinomerom i upozoravajućim svetlima.

Plavo pozadinsko osvetljenje, tipično za višu klasu, prisutno je na središnjoj konzoli, dok je čitava prednja kabina spakovana u obavijajuću prednju ploču, koja može biti u boji i pruža se od instrument table u vozačka i suvozačka vrata. Kupcima Avea će se svideti visoko kvalitetni materijali korišćeni u unutrašnjosti, kao i višestruki skladišni odeljci u središnjoj konzoli i moderan audio sistem sa USB, aux-in i Bluetooth priključcima.

Odražavajući sportsku prirodu malog Ševroleta, Aveo je osmišljen tako da pruži angažovano upravljanje, što je osobina koja se delimično može pripisati njegovoj tesnoj strukturi integralne karoserije (BFI) gde je postignuta torziona krutoća koja je među najjačim u segmentu malih automobila.

Šasija novog Avea je podešena prema evropskim ukusima sa voznim i upravljačkim osobinama koje kombinuju udobnost i brz odgovor. Elektronski kontrolisano upravljanje (EPS), Elektronska kontrola stabilnosti (ESC) i ABS kočnice su standardna oprema.

Na novom Aveu će na raspolaganju biti sadržajna linija četvorocilindarskih benzinskih i dizel motora, uključujući najnovije tehnologije poput vremenski podesivog podešavanja ventila, dvostruko kontinuirano varijabilno faziranje bregaste osovine i komon-rejl ubrizgavanje kod dizel motora.

Linija benzinskih motora obuhvata dve 1,2-litarske verzije (sa 70 i 86 KS), jednu 1,4 litarsku jedinicu (100 KS) i jedan motor od 1,6 litara (115 KS). Po prvi put, Aveo se nudi u dve verzije 1,3 litarskog dizel motora (sa 75 i 95 KS) sa Start/Stop tehnologijom.
 
Ševroletov prvi 6-stepeni automatski prenos na malom automobilu biće ugrađen na modelima Aveo 1.4 i 1.6, kao opcija na najvećem broju tržišta; manuelni menjači su sa 5 ili 6 brzina, zavisno od izbora motora.

PR Chevrolet



čitanja : 3350



Komentari

Prava stvar dobro osmisljen auto trebalo bi da ima uspeha.

Autor kB 08 Sep 2010, 12:40

Jbt,ovo izgleda zaista dobro!

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Sep 2010, 14:40

Svidja mi se, nastavlja liniju Cruze-Spark...

@Dejan L
ajde tipujemo na pocetnu cenu u Srbiji?
Ja - 8990 eura. Ti? :)))

Autor carobnjak 08 Sep 2010, 15:58

Koncept je imao lepse farove, ali i ovako izgleda ok...

Autor STrider 08 Sep 2010, 16:25

Ovo će biti vrh! Još i cena da bude na nivou.

Autor bombi 08 Sep 2010, 17:49

@ carobnjak
Ajde da kažem da si totalno u pravu, spark 7.240€ , lacceti 9.200€, moja procena je takodje 8.990€ za aveo, bravo za carobnjaka! :-)

Autor Dejan L 08 Sep 2010, 19:39

Cenim da je ovo top verzija i da ce malo drugacije izgledati sa obicnim tockovima.Takodje ovi spojevi na limariji izgledaju nerealno dobro,bice to malo drugacije u realnosti.Al' stoji da je dobar...

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Sep 2010, 19:51

@ Uros
Vidi stvarno, sajtna, zadnji rub, C stub i branik, sve iz 1 dela izliveno, wow, pa to ne umeju ni mercedes ni audi. Mora da je u pitanju idealna završna obrada, pa se spojevi i ne poznaju, he he he, šalim se!

Autor Dejan L 08 Sep 2010, 20:18

Sve iz 1 dela izliveno...ne bih bas rekao , ovo je kompjuterska slika

Autor VasaAR 09 Sep 2010, 11:38

Ne verujem da ce biti 8.990. Sadašnji model sa ABSom i 2 vazdusna jastuka oko 9.500. Inače sve preporuke i za sadšnji model, a za ovaj novi mmmmmmm.

Autor bobmbi 09 Sep 2010, 12:33

Previše napucano da bi bilo istinito. A sadašnji model je teška truba - i Dačija i Punto su bolja kupovina (Fabiju da ne spominjem).

Autor Boris 09 Sep 2010, 12:47

@bobmbi
napisao sam od 8990 eura, a sta ce biti standardna oprema, moracemo da cekamo...

Bazni Aveo sa 3 vrata je od 7699 eura (klima uređaj, servo upravljač, vazdušni jastuk za vozača, elektro podizači prednjih stakala, centralna brava, audio uređaj – radio CD/MP3 sa 4 zvučnika, ISOFIX priprema za dečja sedišta.)
Takav model je pre 2 godine bio 11000 eura!

http://www.gm-chevrolet.rs/ponude/trenutna-ponuda/chevrole-je-hit.html

Autor carobnjak 09 Sep 2010, 15:27

Taj bazni sam i kupio i plus na tu cenu dodas 270 evra metalik boju, koja naravno vredi. Sledeci paket koji ima ABS i vazdušni jastuk, ako se dobro secam je jos preko 1.000 evra plus, što je ipak previše. Inače, kao prava cena je 10.400, pa ti ovi kao daju popust, mada je sadasnja cena koliko pratim vec vise od godinu dana. Nisam mogao da cekam novi model.

Autor bombi 09 Sep 2010, 20:59

Ovaj Boris spominje neke trube pa posle Avea ih je i nabrojao Dacia Punto Skoda itd.U kojoj dimenziji zivis sine?

Autor BB 09 Sep 2010, 21:56