
Na poslednjem Salonu automobila u Ženevi Abarth je javnosti predstavio Abarth 500C i obnovljeni Abarth Punto Evo, dok će na predstojećem Salonu u Parizu pokazati i njihove jače esseesse verzije.
Dok je standardni Abarth 500C dostupan sa 1.4 T-Jet benzincem koji razvija 140KS i 206 Nm obrtnog momenta (od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,1 sekundu, može do maksimalno 205 km/h, a potrošnja je 6,5 litara na 100 km), Abarth 500C esseesse ima 160KS i 230 Nm (dovoljno za 209 km/h i ubrzanje do stotke za 7,6 sekunde).


U paketu su naravno i aero body kit, set alu točkova od 17 inča, sportski podešeno ogibljenje, atraktivnija unutrašnjost, sportski izduvni sistem i jače kočnice.
S druge strane, običan Abarth Punto Evo sa 1.4 MultiAir motorom ima 165KS i 250 Nm (od 0-100 km/h stiže za 7,9 sekundi, najveća brzina 213 km/h), dok ovaj Abarth Punto Evo esseesse (u Parizu u Campovolo Grey boji i točkovima od 18 inča) raspolaže sa 180KS i 270 Nm (pa je najveća brzina 216 km/h a do 100 km/h stiže za 7,5 sec).


Džaba su krečili.
Fabija do 100 stiže za 7,3 sekundi. Sramota šta Fijat radi sa imenom starog Majstora.
Hee,baš me interesuje kako će 'stručnjaci' koji pljuju performanse da osete razliku između 7,3 i 7,9 sekundi, i da li su ikad imali priliku da testiraju neki od navedenih modela.Licemerno...
Shofer
Nisam "stručnjak" i nisam imao priliku da testiram popmenute modele, ali mi takva ubrzanja nisu strana pošto imam u posedu jedan automobil koji ubrzava ispod 6 sekundi i još dva ispod 7 do 100 km/h. Sva tri italijanska. Pored toga poznajem i rad Karla Abarta i smuči mi se svaki put kad vidim kako mu ime povlače po automobilima koji ne da nisu dorasli ozbiljnoj konkurenciji, nego ne mogu da se mere ni sa Škodom u fabričkoj izvedbi.