
Jeep će na Salonu u Parizu Evropljanima pokazati novu generaciju modela Grand Cherokee, doterani Wrangler modelske godine 2011., kao i nove dizel motore za Cherokee, Compass i Patriot.
Chrysler LLC je novi 2011 Jeep Grand Cherokee predstavio još na prošlogodišnjem Salonu automobila u Njujorku, a pre nekoliko meseci je konačno i zvanično startovala njegova prodaja na američkom tržištu.

Prvo u oči naravno upada novi izgled spoljašnjosti, mada je radikalnije promene doživela unutrašnjost, pre svega u pogledu kvalitetnijih materijala.

Sem dizajna, promenjene su i dimenzije, pa je novi Grand Cherokee 46 mm duži i za 76 mm širi od svog prethodnika, dok je međuosovinsko rastojanje poraslo za 135 mm i iznosi 2916 mm.


Što se motora tiče, u Severnoj Americi je novi Jeep Grand Cherokee dostupan sa dva motora: novim 3,6 litarskim V6 Pentastar agregatom sa 290 konja, kao i 5,7L HEMI V8 motorom od 360KS i 520 Nm. U Chrysleru još napominju da nova, četvrta generacija Grand Cherokeeja ima i značajno smanjenu potrošnju goriva u odnosu na dosadašnji model.
2011 Jeep Wrangler i Wrangler Unlimited
Sem većih zadnjih stakala, retrovizora sa grejanjem, bogatije opreme i šire palete boja, najveća novost kod 2011 Wranglera i 2011 Wranglera Unlimited su u stvari detaljno modernizovana unutrašnjost i novi 2,8 litarski Daimlerov turbo-dizel motor.


U najkraćem, enterijer karakterišu promenjena instrument tabla, prednji panel, nasloni za ruke, nove kontrole na volanu, poboljšana ergonomija i komfor, bolja zvučna izolacija i daleko kvalitetniji materijali.

Novi dizelaš ima 147kW/200KS pri 3600 o/min. (13% više u odnosu na prethodni 2.8L agregat) i 410 Nm obrtnog momenta pri 2000-3200 o/min. Ovde i napomena da 410 Nm ima verzija sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je u varijanti sa novom Daimlerovom W5A580 petostepenom automatskom transmisijom na raspolaganju 460 Nm pri 1600-2600 o/min. Takođe, Wrangler sa ovim dizelašem i u kombinaciji sa manuelnim menjačem ima i Stop/Start sistem, pa je potrošnja goriva smanjena do 13%, a emisija CO2 do 14% (Wrangler sa manuelnim menjačem ima potrošnju od 7,1 litar na 100 km, a sa automatikom 8,1 litar).
2011 Jeep Cherokee
I Cherokee je dobio pomenuti 2,8
litarski dizelaš sa 147kW/200KS. I ovde važi da je 410 Nm na raspolaganju u
verziji sa manuelnim menjačem, a 460 Nm sa novim autiomatikom.

Cherokee sa novim dizelašem ima bolje performanse, manju potrošnju goriva i emisiju CO2 u odnosu na verziju koju zamenjuje. Fabrika navodi da je potrošnja manja do 13%, a emisija CO2 do 15% (Cherokee sa manuelnim menjačem troši 7,7 litara na 100 km, a sa automatkom 7,8 litara).
2011 Jeep Compass i 2011 Jeep Patriot
Compass i Patriot modelske gosdine
2011. su dobili Daimlerov 2,2 litarski turbo-dizel Euro 5 motor, koji nudi
bolje performanse od 2,0 litarskog agregata koji zamenjuje.

Uparen je sa šestostepenim
manuelnim menjačem, a razvija 120kW/163KS pri 3600-4200 o/min. i 320 Nm pri
1400-3600 o/min. Po fabričkim podacima, potrošnja Compassa i Patriota sa
novim dizelašem iznosi 6,6 litara na 100 km, a emisija CO2 je 172 grama po
kilometru.
@PITBULL
ti i "dusan" ste nemoguci!
Vama je svaki automobil vrh, extra, najjaci...
Daj bre odluci se vise sta volis i zelis!
Vidis kako ja znam...:)))
@Carobnjak
Pa nisam ja kriv sto ima toliko dobrih automobila :)))
Grand Cherokee je pravi dzip,macho fazon.
Nije fancy.
Ima svoj fazon i cenim sto ga nisu menjali.
@carobnjak: slazem se sa pitbullom, ima mnogo dobih automobila, ne treba biti rob brendova, ne bih se bunio ni za dzipa, ni za mercedesa, niti za onog c3 1,1 (ali na plin :P
@carobnjak: da pogodim, Alfa romeo Guilieta? :) Nego necu na ovoj temi da radimo off topic :) ali me inetresuje odgovor ;)
Grand Cherokee je pravi terenac,uostalom Jeep je postao sinonim za SUV segment.
Toliko o tome :)))
Svi kazu dzip taj i taj,jer je to preslo u naviku.
Ali jedan je Jeep :)))
Najveci je uspeh kad te identifikuju sa klasom,kao sto je u slucaju dzipa. :)))
@Carobnjak
Isto tako na tvoju zalost je sa Golfom. Zove se Golf klasa a ne 147 ili vec... :)))
Auto je totalno originalan, ali nikad necu shvatiti ljude koji kupuju krajslera,dodza ili dzipa a da ne shvate da su za tolike pare mogli da kupe nesto evropsko ili japansko sa vise stila i kvaliteta, jer po meni je to mnogo vaznije nego da se vozim u autu punom jeftine plastike namenjenom za amerikance kojima je koza na sedistu olicenje luksuza ma kakva ona bila
@dmc
pocecu od italijanskih:
Gallardo =1.mesto! :)))
Ferrari (svi ali nijedan posebno)
Maserati Gran Turismo
Alfa 8 Competizione, 159, Giulietta
Lancia Delta
Fiat Bravo
Jaguar XF, XK
Aston Martin DB9
BMW 3, 6 Coupe
Audi A5 Coupe, R8, A3 Compact
Opel Insignia, Opel Astra
Seat Leon
Honda Accord, Mazda 6, Mazda 2
Suzuki Kizashi
Kia Proceed
Hyundai i20
Renault Megane 3
Peugeot 508
Kao sto vidis od svega po malo, nisam ogranicen niti sam neciji rob ali zna se ko je najbolji! :)))
P.S. nijedan Mercedes, VW, Porsche, Toyota niti "amer"!
@dmc
to su modeli koji odgovaraju mojoj magiji tj. "auri", priznajem da za neke nemam realno objasnjenje ali srce je tu...:)))
@Carobnjak
Zaboravio si Murcielago.
Al dobro zaboravio si i Mercedese,X5,X6 i Porsche Panameru,tako da to necu shvatiti previse ozbiljno ozbiljno :)))
Nije ti los spisak,samo fali mu ovo sto sam naveo :)))
@PITBULL
nisam ja nista zaboravio, ne brini...
Priznaj da je lista odlicna?
P.S.
na ovu listu bi usao BMW
X1 ali posto ima "kineski" enterijer ( uverio se na sajmu) nema sanse!
Mozda i poneki SUV ali ne vidim njihov smisao postojanja...
Pa ne mogu,Murcielago izostaviti,to je zaista neoprostiva greska :)))
Plus jos ove sto sam nabrojao i novi A8 :)))
@Carobnjak
Evo da ti zadovoljim dusu.
Lista je dobra ali nepotpuna :)))
@carobnjak: nisam mislio licno da si rob brendova, samo kazem inace, ima u toj listi mnogo mojih favorita, (mislim ko ne voli Gallardo? :) s njim nesto nije u redu :) Naravno BMW 6 :) i to posebno ovaj novi a grand Coupe sto je u najavi, mi je extra, s tim sto ja nemam apsolutno nista protiv mercedesa.. Moze i obicna C klasa sto da ne... A nisam ljubitelj jedino Golfa :) Dok mi se od VW svidja polo i CC ;) Ali blah, iskreno posto trenutno je moj auto star 20 godina, ne bih manisao ni Golfu sestici, mada sam je skoro terao, ali nista losije ne ide i 190-ka :) stara 20 god :P
Pozdrav za nemacko-italijansko-korejsku-britansku listu uglavnom su svi ok po meni!
@dmc
A nova E klasa? Kako ti se ona svidja?
P.S. Mislim da si od VW-a zaboravio novi Scirocco :)))
@Carobnjak
Da! Cim neko izostavi Mercedes,odma je jasno koliko se razume :)))
@PITBULL
vidi 21:34 pod P.S. :)))
Odakle ti pravo da ti menjas MOJU listu?!?
@PITBULL: Oba su na mestu, posebno scirocco, s tim da napominjem da nisam pravio svoju listu samo komentario carobnjakovu, inace bi bila mnogo duza, inace sam bio zagrizeni fan BMW-a... i posle 7 godina iskustva sa mercedesom, moram priznati da su me kupili :) ..Poz!
@PITBULL
ne, iz jednog grada u Vojvodini u kojem sam uskracen da svakodnevno vidjam raznorazne mafijase, kriminalce, Sarice i Legije u tim tvojim S klasama i A8...
Eto, zato ih ne volim!
@dmc
E sad si izneo sustinu.
To je ono sto ljudi koji nisu vozili Mercedes ne mogu da shvate.
A to je da kad jednom sednes u Mercedes,vise te nista drugo ne zanima :)))
P.S. Sto se tice liste,naravno da ona treba da bude duza i to podosta :)))
Pozz!
@Carobnjak
Daj boze da su moji A8 i S klasa :)))
P.S. Ako nisi znao,ti modeli su prodati u nesto malo vise primeraka nego koliko si ti naveo :)))
@Carobnjak
Nazalost,uvrstiti sve Ferarije i Alfu 8C a ne uvrstiti Murcielago,znaci da se ne razumes bas dobro,blago receno :)))
@PITBULL
kakve primerke sam ja naveo?
Ti slobodno pravi svoju listu, moju ne diraj!
Murcielago je sirov, nekako (beogradski) preteran, previse spljosten... :)))
@carobnjak: ja sam webmaster/dizajner PR i sve ostalo, kuvam kafu i sl :) (znaci nisam autor niti urednik).. a sve izreceno u komentarima predstavlja moje licno misljenje a ne redakcije ili bloga, inace bih pisao pod drugim nickom, dmc je samo pebls :) A i kao takav krsim pravila o off topicu, pa ce editor verovatno sve ovo pobrisati, kazem pokusali smo sa forumom, ali nikako da se ustali, u prinicpu mogli bismo da ugasimo komentare i da sve idskusije prebacimou forum, ali stvarno kada se diskutuje o temi profesionalno i objektrivno moze covek pronaci mnogo pametnih stvari, a vidim da je bitno i posetiocima, zato stalno apelujemo da se ne off topicuje, a da se na forumu vrse ovakve diskusije i upoznavanja... bar nas koji su stalno tu, jer znam da i ja najvise volim komentare na drugim sajtovima (o racunarima) koje posecujem... POZ
@Carobnjak
Citirao bih Macu "Ma Naravno"! :)))
Mislim da bi svako pre uzeo Alfu 8C nego Murciea,zar ne?! :))))
Hahahaha :)))
@dmc
primetio sam da su se tebi obracali u vezi fotki u pozadini sajta pa zato pitam...
Taj forum ne valja jer nema mogucnost ovakve brze komunikacije kao ovde gde pocnemo sa diskusijom u vezi postavljena teme pa zalutamo ko zna gde...:)))
Pozdravi redakciju i reci im da znam da ih nerviram ali mi to nije namera, ovde ima mnogo gorih od mene, kao sto i sam znas...:)))
P.S. verovatno znas da sam upravo ja bio od onih koji su predlagali forum...:)))
@PITBULL
8C i da hoces ne mozes da uzmes jer je odmah rasprodat!
Nasao si koga ces citirati, najveceg idiota bivse Yu...
@dmc
Ako si ti ovde neka "vlast" ili barem deo nje, zašto ne utičeš da se "gore" nakada okači i fotografija nekog "smrtničkog" vozila ( pa makar ih delom uzeo i sa Čarobnjakove liste ). Koji će mi oni gore ... Možete da okačite i fotku "spejs šatla", koji bi većini nas verovatno bio jednako "blizak" kao i oni "gore" ...
@carobnjak: Ne slazem se da ne mozes ovako brzo da komunicirate na forumu, ali ajde, sustina je da znam da je "Redkaciji" preko glave brisanja i bilo je ozbiljnih namera da se svi komentari stavljaju na odobravanje, sustina je prosta, ako zelite da ovaj sajt opstane, mora biti profesionalan, jer ako zelimo da neko stavi neku reklamu, sigurno da se neki potencijalni oglasivac nece obradovati akjo na komentaru na njegovu vest vidi psovanje od 100 komentara, o tome se radi, a ne moram da pricam da troskovi rastu, posao sve veci, a para nedovoljno da se razguse pisci urednik i administratori, o tome je ovde rec, bukvalno moze od komentara zavisiti i opstanak sajta, a kazem ja sam ZA komentare, samo da se ne vrsi chat (kao mi sada), vec ono svako kaze sto vise u JEDNOm komentaru, ako vec odgovara neka odgovori svima u istom komentaru i da pogleda s vremena na vreme na ta uputstva gore, vidite i sami da smo jako liberalni jer podrzavamo slobodu govora a ne kao na nekim dsajtovima da se molim papi da mi objave, ali ipak, kako vreme odmice, brisanje komentara oduzima sve vise i vise vremena, a slozicete se da je bolje da to vreme autor iskoristi za pisanje tekstova nego brisanje komentara, kazem potpuno opusteno jer znam kako stoje stvari, veruj mi da nam nije cilj da nekoga brisemo, ali morate imati u vidu da svi trebaju biti zadovoljeni, citaoci, oni stalni, ali i dileri/oglasivaci i na kraju i autori udernici i kuvaci kafe... POZ
@dmc
sustina je da chat mora da postoji a ne da se komentari ostavljaju na 1000 mesta i da to niko ni ne procita!
Zato ovde sa strane postoje poslednji komentari koji su kicma ovog bloga!
Ovde je bilo raznih bljuvotina i to treba izbrisati, naravno.
Vrlo dobro znate da ja nikoga nisam dirao prvi a mene su napadali sa svih strana, i jos uvek sam tu...:)
Ako sam samo ja problem mogao je "onaj od gore" to lepo da mi kaze kao ti sada!
Znam da bi bez mene bilo dosadno, to su mnogi rekli, sto im ne bih verovao...
@carobnjak: niko nije rekao da si problem ti ili bilo ko drugi, pricam generalno, sad opet, odluka ce biti na autoru, ali naci cemo mesto i za chat... pozdrav
Ako je odluka da onemogucite "brze komentare", onda slobodno "zatvarajte radnju"...
Nadam se da necete zatvarati...
@autoblog
Vec neko vreme se razmisljam da Vas izbrisem iz mojih favorita. Preterujete sa brisanjem komentara! Realno gledano da nema nas, ne bi bilo ni Vas! Ne znam koji su arsini za brisanje komentara, ocigledno je da ovde nemaju svi isti tretman. Naravno da sam ja nebitan ovde kao grudva snega ali problem ce nastati ako se pojavi vise grudvi, nastace lavina a onda je svemu kraj...
Znate kako to ide... razmislite o tome.
@djenka: kada neko psuje i diskriminise ili vredja ostale sta mislis da li to treba ostaviti? Ili kada se napravi chat o nekoj temi potpuno nevezan za tu temu od kojih je vecina poruka od po dve tri reci, lepo sam gore objasnio u komentaru, bas detaljno, nikome nije cilj da brise, ali ocigledno nisi svestan koliko je ovaj nas rezim liberalan, i opet napominjem da za chat i ljude koji se ovde DRUZE, sto svakako podrzavamo, no za to postoje forumi kjoji su napravljeni za tu svrhu, nije upuceno nikome konkretno, pricamo generalno, koliko je bilo apela i molbi bukvalno, veruj mi da imamo sredstava da ugasimo skroz diskusije ali kao sto si rekao nije isto sa ili bez vas, sad izbor je na vama, ne mogu da molim nekog da ostane, ali trazimo vase razumevanje i podrsku u ovom smislu. Naravno da mi ovde nismo bogovi i mozemo pogresiti i da od dosta faktora zavisi koji ce komentar biti obrisan, a evo stojim iza toga da je SVAKI obrisani komentar bio grubo krsenje pravila, jer se i ovako gleda kroz prste "zbog ekipe" i nekog druzenja... a pravila su JASNO ispisana gore, ali evo da ih iscitiram -
"Molimo vas da pre objavljivanja komentara obratite paznju na pravila. U suprotnom ce komentari biti obrisani:
Zabranjeno je vredjanje, nepristojan govor, pozivanje na rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju.
Zabranjeno je pisanje komentara koji tekstom ne korespondiraju sa sadrzajem (off-topic i privatne diskusije, u te svrhe mozete koristiti forum na adresi http://forum.autoblog.rs )
Zabranjena je upotreba iskljucivo velikih slova (ALL CAPS)
Redakcija autoblog.rs zadrzava pravo izbora oko brisanja komentara
Navedeni komentari NE PREDSTAVLJAJU misljenje sajta i urednika autoblog.rs i predstavljaju PRIVATNO misljenje komentatora. "
---
Dakle nema razloga za negativnoscu, zelimo vasu pomoc, jer sa ove strane sede istinski ljubitelji automobilizma, koji ovo rade vec 4 godine uz apsolutno minimalnu "naknadu", radili smo 3 godine za dz, mozemo jos tri, nije uopste stvar u parama za nas... , ali morate da razumete da kako dolazi vise ljudi ovde, i troskovi i trud se povecavaju, pa vas molimo za razumevanje... A evo ako se desi da ubuduce obrisemo neki komentar, a da je njegovo brisanje diskutabilno, slobodno mi se javi na webmaster@autoblog.rs sa komentarom za koji smaras da je bio nepravedno obrisan i javno cu ga objaviti nek ostali procene... POZDRAV i uzivajte u automobilima!!!
@dmx
Svaka ti je na mestu!!!
@carobnjak
Fina lista,mada mogle bi neke izmene da padnu :P Ali necu da ti menjam listu posto se ljutis :P
@ dmc
Iskren da budem, ovo je par mojih primedbi. Zašto objavljujete vesti kao npr.
Honda popust na sva vozila, kad je honda sve skuplja i skuplja, kažu skače japanski Jen, kakve to veze ima sa cenom u Srbiji, pogotovo za vozila sa lagera, zna se kolika im je cena bila pre skoka Jena. Ok za novonabavljene honde po novom kursu Jena, ali zalihe treba da ostanu po starim nabavnim cenama. Druga glupa vest je chevrolet cruze bez kamate, MA NEMOJ, koliko god vi saradjivali sa uvoznikom, dilerima itd... zar je normalno objaviti takvu vest??? Razumem, to je marketing, ali informacije koje nisu objektivne me strašno užasavaju.
Teme MB, AUDI, BMW i prepucavanja na tu temu, kao i favorizovanje BMW-a od strane AUTO.BLOGA tj. vas i vaših kolega, počevši od slike u naslovu sajta...
JOŠ UVEK VAM FALI OBJEKTIVNOST INFORMISANJA ČITALACA
@ dmc, dodatak
Revija SAT me je užasno počela nervirati kada su uporedni testovi u pitanju, pogotovo zbog pristrasnosti. Takodje mi je golfa preko K....
Mi u kući vozimo 1 Peugeot i 1 Škodu, ali ja volim i Audi i Alfu, više puta sam pohvalio grancoupe, fijat punto koga ovde 99% ljudi pljuje je sasvim solidan auto , vozio sam se mnogo puta i po gradu i do Valjeva, nemam šta da mu zamerim sem cene od 7.000€, niti je nešto specijalno gori, niti je bolji od drugih.
Iskreno da imam novca kupio bih neki volvo ili grand cheerokee, možda novi C5 ili 508, ali ipak nekako preferiram auta C klase, a onda bi to bila nova Astra ili Giulietta. Znači na neki način rabiti objave robova brendova i ne favorizovati bmw toliko
Možda ipak treba ovo bataliti, kako, npr Djenka kaže. Tužno, ali istinito. Jer, ako je naš "posao" da samo ostavimo po "jedan duži komentar" na svaku vest ( a ne kao "neki", u više navrata po pola prosto proširene rečenice ili manje), a sve to bez medjusobne komunukacije, zaista ne vidim šta nam sve to treba. Na takav način možemo da "pasemo" kao ovce i drugde. Uostalom, "auto" reče da sada ekonomski već tako dobro stoje ( zahvaljući nama ovrčicama ) da mogu i da skroz ukinu komentare. Pa, neka i ukinu ...
Meni je više dosta, pojedinih nadobudnih, skroz pametnih koji uništavaju druženje i opšti utisak sekcije komentara na ovome blogu.
Ne mogu da budem toliko nevaspitan da se nosim sa "takvima".
Zato smatrajte da sam komentare i komentarisanje ovde napustio.
Vidim da i Predraga sve manje "ima". A nestali su i drugi "znalci" zahvaljujući istom c......
Poz. Moronu i drugim normalnim, neiskompleksiranim momcima!
@Mange
Imas iskrene pozdrave i najbolje zelje. Hvala za druzenje,komentare, znanje i iskustvo koje si sa nama podelio. Ako nekad budes raspolozen, javi nam se. A mozes i 'licno'...
Za tebe ( i óstale dobronamerne ) moja adresa je dragovic.bgd@gmail.com. Neki je vec imaju...
Mange
Nema povlačenja! Carobnjak i ti ste "ratovali" u početku, pa ste zatim postali super "drugari". Onda je skoro počela serija uvreda, ne znam samo zbog čega (nisam bio u toku)... ali znam da će sve to da se izgladi ;) Carobnjak teško prihvata nove "drugare", ali kada ih jednom prihvati, sa njima se stalno "druži" (tako je bilo i sa mnom) :)). Međutim, ovaj sadašnji sukob mi nije jasan, pošto se ne uklapa u njegov ustaljeni režim... Onaj koji je od vas dvojice pogrešio, a sigurno takav postoji (jer neko mora biti prvi), neka se ovom drugom izvini i sve će biti u redu! ;)
Volim da "popričam" sa svim "starim" drugarima sa ovog bloga (nemam ništa protiv novih, jer sam i ja jednom bio nov), i tačno znam sa kojim o čemu mogu da "(po)razgovaram". Neki pokrivaju veći broj tema, neki manji, ali ne može jedan biti za sve! To svi mi moramo da imamo u vidu!
Mene, konkretno, zanimaju automobili za "široke narodne mase", tako da se moji komentari (uglavnom) neće videti na vestima vezanim za: BMW, Lexus, Land Rover, Mercedes, Porsche, RR... a ni kod vesti vezanih za neke MENI nezanimljive brendove: Alfa, Chrysler, Dodge, Jeep, Lancia... Najčešće raspravljam o automobilima koje mogu, ili se nadam da ću jednog dana moći da kupim. Uvek razmišljam o tome šta treba izmeniti na pr. na Floridi, Sanderu... da bi bili dobri automobili... Na ulici pored mene može da prođe SL 500, a da ga ja i ne primetim. "Umetnost" je, po meni, za što manje novca (proizvesti) kupiti dobar automobil (ili bilo šta drugo). Zbog toga me Škoda oduševljava (bez obzira na moj peh). Možda imam pogrešan stav, ali šta da radim...
Ti uglavnom daješ veoma korisne savete i prenosiš nam svima značajna iskustva, što tvoja, što od ljudi iz tvoje okoline. Meni si na pr. potvrdio da ne umišljam da Fabia vuče u desno, da joj korodira izduvni sistem... i voleo bih kada bi nastavio sa takvim komentarima, zbog toga što su nam svima od velike koristi! ;))
Bilo bi lepo kada @Auto, DMC i ostali, ne bi više brisali komentare tog tipa (tzv. "korisne komentare"), pošto su do sada to često radili... Svako jutro se oduševim, kada vidim da takvi komentari "osvanu".
P.S. Inače, volim da se družim sa ljudima, ali ne volim buku, viku (čega ovde nema :)), teške reči, svađe... tako da uvek pokušavam da "smirim" situaciju ili se jednostavno isključim.
Veliki pozdrav svima!
@Mange
P.S. Pomogao si mi i da "prelomim" između Fabie i Yetia, 1.2 TSI i 1.6 TDI, i na tome ti neizmerno hvala!
Još jednom ponavljam da "NEMA POVLAČENJA", a od morona ću prepisati sledeće: Za tebe (i ostale dobronamerne), ako do povlačenja ipak dođe, moja adresa je predragbralovic@gmail.com. Neki je vec imaju... :)
@svi: pre svega hvala na sugestijama i komentarima. Ono sto PRVO zelim da istaknem i u svoje i urednikovo ime je da redakcija autobloga apsolutno ne favorizuje nikoga, ma koliko se nekome to cinilo. Prvo da napomenem da nismo NIKADA uzeli ni jedan jedini dinar za objavu BILO koje vesti, to potpisujem, dakle sva trenutno zarada je lako vidljiva svima u formi BANERA, a sami kazete da smo preferirali bmw i mercedes, a renault i alfa su nam trenutno oglasivaci, prema tome prica apsolutno nema smisla. Dakle jos jednom napominjem vesti koje objavljujemo objavljuju se REDOM kojim se pojavljuju, pa ako neka marka ima vise vesti u nekom momentu nekome moze se ciniti favorizovanje, verovali ili ne vrlo retko primamo informacije od dilera vec sami korisimo svoje izvore i njihove sajtove. Ne morate nam verovati, ali je to istina. Takodje se ulazu slobodno mogu reci dva puna radna vremena u sve ovo za apsolutno cetvrtinu minimalca pa je smesno pricati da smo "uzeli pare" ... Ja znam da moze sve to delovati drugacije, ali ljudi zivimo u zemlji u kojoj je i struja liksuz a kamoli tek internet, to ce se nadamo se promeniti uskoro, ali stvarno ne znam sta treba vise da uradim da vam to dokazem? Da vam skeniram uplate dilera? sto je smesno.. Sto se tice BMW-a, JA LICNO - dmc, dizajner/webmaster volim BMW i nekako mi se uvek najvise to svidja, s tim sto je bilo u planu da cesce menjamo slike ali zbog obima posla u poslednje vreme, mislim da je bitnije da radim neke druge stvari... Istina stvarno nudimo mogucnost da se u zaglavlju pojavi slika onoga ko bi platio, s tim sto bi bilo jasno napomenuto "sponzor" i uopste se ne bih bunio da bude bilo ko, ali do sad aniko nije to prihvatio, ali nije mi jasno zasto kao neko ko stalno dolazi ne vidite da je to potrebno svakom sajtu, inace ce vam se ostvariti zelja da cete obrisati ovaj sajt iz bookmarkova tako sto necemo postojati. Dakle odgovoricu na sva dobronamerna pitanja i kritike, ali je nerealno ocekivati da neko radi nesto ovim tempom kao mi, iz sata u sat, i zrtvuje 8 sati na dan, a da zivi od vazduha, dajmo momci malo podrske, a kazem, svi problemi mogu biti reseni kao sto je vec neko pomenuo. Ubuduce ukoliko sumnjate da je neki clanak neobjektivan ili da nije tacan, objavite to u komentaru ispod, ili nam pisite na webmaster@autoblog.rs i problme ce biti resen, a u TOM slucaju apsolutno nece biti brisano ili cenzurisano da takve informacije (koje bi bile tacnije) vi ostavite ispod nekog popusta koji nije tacan recimo... To bi bila upotreba komentara u prave svrhe.. Ustalom izbor je na vama, a ja vas pozivam da nastavite za najboljima :) pozdrav!!!
@dmc, Sto se tice tog komentara u vezi foruma, ja sam ostavio jedan predlog za koji mislim da bi bio jako pametno resenje, ali niko nije hteo ni da me udostoji odgovora, cak sumljam da je neko i pogledao to. Evo na kojoj temi se nalazi taj predlog, da ne ponavljam samog sebe:
http://forum.autoblog.rs/pitanja-i-pomoc-vezana-za-forum/forum/
@carobnjak 21:50
Ako mi dozvoljavas- To znaci, da bi ti mrzeo Alfu, Fiata,lanciu itd... kada bi ih vozili mafijasi, sarici, legije..., a obozavao bi audi, merc, bmw- zato sto ih oni ne voze? Klinacki pristup, moram da priznam.
@dmc
Sto se tice finansija,pa najnormalnije je da sajt zaradjuje na reklamama.
Zato mi kao posetioci imamo besplatan pristup :)))
Samo to neki mozda ne shvataju.
Uostalom ako nekima ne valja i ako misle da ste se "obogatili" ja predlazem nek oni dobrovoljno azuriraju sajt iz sata u sat i sve ostalo sto je vezano za sajt. Volonterski naravno jer vama prebacuju da ste se obogatili.
Ja vam zelim dosta para,jer ste nama ljubiteljima automobila, pruzili mesto gde mozemo da pratimo najnovije vesti iz sveta automobilizma. I to cini mi se iz prve ruke,odnosno pre nego sto moze da se vidi u bilo kojim novinama ili emisiji o automobilima.
Ovo jedini ozbiljan sajt kod nas sto se tice automobila.
Srecan dalji rad,pozdrav!
@STrider
upravo sam i ja to napisao, da te komentare niko i ne gleda...
@STrider: Moja greska, video sam ga veruj mi jos prvi dan, i rekoh odgovoricu kasnije i eto, samo dokaz koliko smo zauzeti, izvinjavam se na tome, ali evo da ti dam ovde odgovor, a on je da je tako nesto bilo u planu, da se ugase svi ovde komentari a da bude link ka forumu gde bi se diskutovalo, sto cuvamo za poslednju varijantu ako bi se stvari ovde otele kontroli, ali nema razloga, i bez obzira na to, zeleli smo da forum bude lerznije mesto za razgovor i druzenje, medjutim fali nam resursa i ljudstva da ga trenutno razradjujemo, ali redovno dodajemo neke vesti koje se NE objavljuju na autoblogu pa vam savetujemo da obavezno propratite ponekad i forum, videcemo jos sta i kako, nadam se samo da je svima vidljivo da smo prezauzeti i da ne dangubimo, vec upravo radimo na tome da vama bude bolje, jer nam je najbitnije pre svega kvalitetna i azurna informacija, to nam je zastitni znak ... POZDRAV
@pitbull: hvala na podrsci...
@carobnjak
moje pitanje je bilo bazirano na tvom komentaru i stavu- ako sam nesto izmislio, ja ti se najiskrenije izvinjavam, i to bez smajlija (da ne bude zabune kao u slucaju tvojih komentara). Verujem da bi ti ucinio isto na mom mestu. Sa smajlijem.
Ne ljuti se, covece! :))
@Bleki
nema potrebe da se izvinjavas, da sam tako "ljutljive" prirode odavno bih zbrisao odavde...:)))
Taj tvoj komentar je odlican primer kako se pojedini likovi ovde meni zameraju zbog obicne gluposti!
Ja napisem moje LICNO misljenje i onda me obedjujete da nisam u pravu i nastaje frka, bez ikakve potrebe...
Morate nauciti da se u diskusijama postuje tudje misljenje i prihvati ukoliko je razlicito od vaseg!
Hoces da kazes da "oni" ne voze "to" sto sam naveo?!?
P.S. i kod mene ne postoji mrznja ni prema ljudima a kamoli prema kolima tj. brendovima!
I to nikako nije "klinacki" pristup kao sto ga ti dozivljavas...
Imam dovoljno mozga da SAM izaberem sta cu da volim i daj Boze, i vozim...:)))
P.S. sto i vama zelim!
@carobnjak
Sad me zaj*b*vas? Ne, necu da kazem da oni "to" ne voze- vec da ti "to" ne volis jer oni "to" voze (21:50). Pa nisu oni vlasnici tih marki. Samo su ljudi shvatili sta su superiorne marke, pa su se i oni odlucili za njih. Jos da dodam, vozili su oni i Pajera, Grand Cherokee-ja, pa onda Ferarija, a znam jednog krimosa koji vozi Fiat 500 Abarth (ali ne i Punto). I vidjam ih svakog dana u Bgd, pa sta bih trebao da radim? Da zrtvujem svoj komfor (koji mogu sebi da priustim) zbog njih? Oni se nece osecati losije zbog toga, sigurno! A mene boli uvo ko sta vozi, gledam da ja imam ono sto je najbolje i sta mogu sebi da priustim!
@Bleki
tvoja poslednja recenica je sustina, sve ostalo je nepotrebno objasnjavati...
To sto sam ja rekao za "njih" ne znaci da vazi za sve takve automobile tj.vlasnike ali je to uglavnom kod nas tako...
Bez obzira, to su MOJE asocijacije i razlog zasto ih ne volim, ne znaci da je to objektivno, napravi razliku!
Meni je fiat kao pojava, specifično ružan. Njegove linije, prednja maska tipa punto, bravo sa jednostavnim farovima me tera da okrenem glavu.
Takav automobil sigurno neće niko ko drži do sebe, ako ne mora.
U njima se može voziti policija a krimosi željni dokazivanja i glamura, neće nikada.
@dmc Nismo se razumeli, nemojte da blokirate komentare ispod vesti, vec da ostavite recimo zadnjih 10 ili 20, a da ostatak bude u temi na forumu...malo je teze da ti objasnim ovako, idi na sajt www.index.hr , pa udji na bilo koju vest i vidi kako su oni to odradili, mislim da bi to bilo najbolje moguce resenje i za korisnike (zato sto imaju registrovan nalog, niko ne moze da se potpise i lupeta gluposti u njihovo ime) kao i za vas (cim neko krene u off topic moderator to lepo prebaci u temu koja sluzi za to, pa ako hoce da nastave tu temu neka je nastave tamo).
Sto se tice zarade, verovatno je ona trenutno mala, ali sa porastom internet korisnika povecace se i broj ljudi koji posecuju sajt, a sa njima i zarada...ja mislim da je ovo vec sad najposeceniji sajt o automobilizmu kod nas i drago mi je da je to blog koji drze nasi ljudi, a ne neki Quttroute ili Auto Bild :D
Samo nastavite sa dobrim poslom ;-)
Zaista nemam zamerki na rad ovoga Auto Bloga, osim možda nedostatka još jedne rubrike "Auto sport", gde bi mogle da se pogledaju vesti i novosti iz auto sporta. U prvo vreme bar osnovne vesti iz F1, WRC, IRC, Moto GP, WTTC...
Tako bi sve bilo na jednom mestu i ne bi morali da tražimo druge izvore i konkurenciju!
@STrider: Video, lepo zamisljeno, zapisacu u todo listu pa cemo videti u zavisnosti od plana, trenutno kao sto primecujete, server vec malo kashljuca :) pa se akamo sa time. Hvala na podrsci, mi smo cistokrvni auto entuzijasti, od samog starta, treba da vidite nasu arhivu NOVINA, kakvih tu sve ima stvari :) Recimo da je autor prvo kupio auto novinu pa onda rekao Mama :) tako da ono ;) ... Nismo korporacija velika, a necemo se lako prodati :)
@Mikica: U planu je, GLAVNI razlog su autori, ako bas neko hoce da volontira bice mi drago da ga odmah ubacimo, ali ne zelimo da od nekoga trazimo da radi za dz, mi smo vlasnici, pa ajde kao izdrzavamo nadajuci se... ali ne mogu sada nekome da kazem pisi ti i bice nesto, ali ako neko hoce radi statusa, vezbe, i naravno propisnog kreditovanja, neka se slobodno javi na e-mail... bar za F1 ne mora da bude svaki dan, samo sto bi opet postojala neka pravila kojih bi morao da se pridrzava... S tim sto bi takav volonter imao prednost u odabiru kada i ako bismo trazili placene autore, a mozda to nece biti toliko daleko... POZDRAV
@dmc
Zaradjujte,bogatite se ako mozete,a ovim nece to lako ici :)
Ali ja vam to zelim,ovaj sajt je NAJJACI!!Svakog dana udjem po 123425 puta,komentarisem,dobro je da ima ljudi sa kojim mozes nesto da prokomentarises!Ima dosta ljudi koje gotivim ovde,sa kojima volim da se ''peckam'' komentarima :) Bitno je druzenje!
Takodje,Mange,Moron i Predrag,nemoj da napustate blog! ;)
Carobnjak je prica za sebe :) haha :) Bez tebe blog ne bi bio isti,i bila bi bedara.
@dmc
Predlažem da brišete samo vulgarne i uvredljive komentare, a krajnja mera moglo bi da bude uvođenje OFF TOPIC "rubrike" (nešto slično kao na forumu), uz mogućnost da se vide svi novi komentari.
@dusan
Hvala! Neću ga napustiti ;)
@dusan
znam, hvala! :)))
Predrag i Moron su najbolji likovi ovde i sigurno nece otici, jedino sto Predrag zabusava u poslednje vreme, verovatno radi na "Skodinim memoarima" :)))
@dmc
nadam se da ne moram da isticem da od mene imate najvecu podrsku, zar ne? :)))
Razvukoste temu...
Forum je u ovom obliku "promasena investicija"...
Ono sto valja, to su brzi komentari, pa ponavljam ako toga ne bude, onda i blog gubi smisla...
Mange
Pozdrav druže! Iskreno mi je žao što ti je stav tako tvrd, ali poštujem to do koske.
Sa Moronom pijem pice i razmenjujem iskustva, voleo bi da se i ti pridružiš (verujem da Moron isto misli).
Pozdrav obojici.
@dusan
@Predrag
eto, vidite? :)))
P.S. meni stvarno nije jasno kako neko moze da se ljuti na mene?
@carobnjak
Pozdrav! Hvala Čaki! Ne moram da navodim da si poseban, pošto to već znaš! ;)
Škodini memeoari su gotovi, tako da svoje iskustvo mogu da prenesem i ovde (taman mi se "nacrtala" ova zelena Fabia), ali osećam da će, šta god da napišem, sve vrlo brzo biti obrisano...
@Predrag
zasto bi ako pises kod vesti o Skodi?
Nesto cu ti reci u vezi toga ali kad nam serviras "memoare"...
Koga zanima, neka se u narednih nekoliko minuta, fokusira na polje za komentare, ispod zelene Fabie. Uskoro stižu moje sažete muke...
Meni je jako drago sto se nasa ekipa drzi od pocetka, jedino nedostaju Masterhaosis i Blitzman, pozdravljam ih ovom prilikoom!
@carobnjak
Haha...Ja se npr ne ljutim,ali znas da me iznerviras,mada postenooooo,nisi odavno! :) Citajuci komentare Predraga,Morona,Mange-a,Masterhaosis-a sam dosta naucio,takodje i od tebe,ali ono sto me je zanimalo,ono u vezi Italijana,Fiata i tako to me ne int i nikada mi ni zelju da zavolim to nisi pokrenuo :PPPP
Pozzz! :)
@dusan
pa kad smo sada dobri...:)))
A to u vezi Italijana da nisam pokrenuo je samo dokaz da nikoga ne ubedjujem niti ocekujem da prihvati moje stavove...:)
A sta si mogao da naucis od mene kad ja nemam pojma?
@dmc / webmaster
Jedno pitanje: kazete da je Alfa Gulietta reklama na blogu pa verovatno saradjujete sa kolegama...
Da li znate gde ce prodavati i ko ce je zastupati( po pitanju salona)...
@carobnjak
Hahahahahaha!!!
To ti Mange i jos po neki kazu!! :PPP Iz raznih komentara dosta toga nauceno,znam da je od pomenutih ljudi,ali ne znam sta je nauceno od koga ! :)
A da,nemas pojma!!! xDDD
@dusan
Hvala još jednom! Možda sam te već pitao, koliko imaš godina i čime se baviš?
@Pancev9: Ja trenutno nemam tu informaciju, pitacu urednika a ako on vidi moze da odgovori!! POZ
@Predrag
Ne,nisi...Imam 22,i jos zavrsavam studije,tj Pravni Fakultet :)
Ali nesto sto najvise volim su automobili!!Mogao bih po ceo dan o njima ! :)
Nekako mi je glupo VAS da pitam za godine,posto verujem da ste dooosta stariji :)
@ Panchev9
Više informacija o prodaji Alfa Romea u Srbiji možete dobiti kod:
Fiat Automobili Srbija D.O.O., Despota Stefana 12/III, 11000 Beograd
tel: +381 11 30 30 908, +381 11 30 30 906, fax: + 381 11 30 30 914
@dusan
hahaha, prvi put da mi je drago da neko misli da sam stariji :) Za tri dana ću da napunim 24 ;). Znam već jednog pravnika sa ovog Bloga. Baš lepo :) Ja završavam Mašinski fakultet, smer za Motorna vozila.
U starije spadaju: čarobnjak, moron, Mange...
@Predrag
Znas ne mogu ja da preko tekstova ovde zakljucim ko koliko godina ima :D :)
Ma onih koji zavrsavaju prava ima ih mnogoooo :PPP Treeeba da se zavrsi to,cudo jedno,tessskooo :)
Daj da ne zaboravim,za 3 dana daklee cestitanje rodjusa ovde :)
@dusan
Pisao sam ranije o sebi, ali pošto si ti ovde od skoro, to nisi mogao da pročitaš. Došao si na pravo mesto!
@dmc
Sto se predloga tice,mislim da bi bilo dobro da prosirite blog i na "motoblog" ako ste u mogucnosti.
Jer dosta ljubitelja automobila su i ljubitelji motora ( taj sam ) :)))
I plus jos neki deo gde bi imale da se procitaju vesti iz F1,Moto GP-a i WRC-a...
P.S. Nikako da ukinete mogucnost komentarisanja na blogu,to bi u mnogome pokvarilo sajt i njegovu draz uopste.
Mislim da bi onda polako svi mi odustali od bloga :(
Nemojte to da dozvolite,vec naprotiv,unapredite ga Moto-blogom i WRC,Moto GP i F1 sadrzajem!
Pa da onda zaokruzite ceo krug.
Da bude najbolji i potpuni auto-moto blog.
Kao sto i treba da bude.
Sve na jednom mestu i to jos najbolje!
Zelim vama a i nama to zadovoljstvo!
Pozdrav,nadam se da cete ove predloge uzeti u obzir.
A mislim da su korisni i da ne mogu da skode vec naprotiv,samo da koriste i da poboljsaju ceo ukupan kvalitet bloga.