
Kao odgovor na Renaultovo osveženje Lagune, Citroen je pripemio doterano izdanje modela C5.
C5 modelske godine 2011. se ne razlikuje mnogo od dosadašnje verzije (nova su LED dnevna svetla, nova "Dark Crystal" zadna svetla, novi alu točkovi, šira paleta boja, kvalitetniji materijali u enterijeru i bogatija oprema), pa su najveće izmene u stvari u ponudi pogonskih agregata.


Posebno su zanimljive verzije HDi 110 DPFS (dizelaš sa 110KS, Stop & Start sistem, gume sa smanjenim otporom kotrljanja, potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu 4,6 litara na 100 km, emisija CO2 je 120 g/km), zatim C5 HDi 200 DPFS sa 2,2 litarskim dizelašem od 150kW/204KS pri 3500 o/min. i 450 Nm pri 2000 o/min. (sa 6-stepenim automatskim menjačem, 230 km/h, do 100 km za 8,3 sekunde, potrošnja 5,9 litara, emisija CO2 je 155 g/km), kao i C5 VTi 120 sa 1,6 litarskim motorom od 88kW/120KS (sa šestostepenim EGS6 menjačem, potrošnja 6,2 litara na 100 km, emisija CO2 je 144 g/km).

@Panchev9
jel si kupio novi Autobild?
Na uporednom testu udobnosti, Golf je dobio vise poena od ovog Citroena C5!?!
Ovo je vrhunac bezobrazluka i besmislica!
Jesam...
Ali nisam jos procitao o TSI, GTD, GTI... Ono- da li je Polo GTI pravi...
Ako na taj tekst mislis...
Videcu...
@ carobnjak
Više puta sam komentarisao autobild, ne želim ponovo, jer će ispasti da ga blatim!
p.s. danas je izašao novi broj revije sat minus
@Carobnjak
Ima cudnih rezultata.
Ali jesi procitao,oni vrse to ispitivanje na osnovu 5 kriterijuma.
Ne samo na vesanje (udobnost).
Vec i sedista,unutrasnji prostor,raspored dugmica itd.
Kupio sam ga ,ali ga jos nisam procitao,sam sam preleteo tu gde je udobnost.da vidim ko je najbolji.
Prvi je S600 L,drugi A8 4.2FSI itd.
Znam da mi je ostali redosled bio malo cudan.
Ali to je verovatno zbog toga sto se ne ocenjuje samo udobnost vec sve ukupno.
I zadovoljstvo u voznji cini mi se.
Pise tamo za svaki od kriterijuma objasnjenje.
A jesi video sto Audi sprema ozvucenje,najbolje od svih sa 62 zvucnika,kao koncertna dvorana.
Treba da se pojavi 2012-13 i kostace tricavih 8-9 hiljada evra :)))
@Dejan L
"p.s. danas je izašao novi broj revije sat minus"
Hahahahah,dobra fora :)))
Da,uvek Sat plus izlazi dan samo nakon Autobilda.
Obicno izlaze utorkom i cetvrtkom (Sat) a Autobild dan ranije.
A taj gde je S klasa...
Polako to je pri kraju... :)
Onaj audio sistem u Q7 je ludilo...
@Panchev9
Da! Opasno ozvucenje :)))
P.S. Mislim da nije realno poredjenje,jer su trebali i A8 da uzmu u L verziji,pa onda da porede.
Jer novi A8 L ima pozadi sistem koji imitira Maybach,tj da se zavalis u sediste i imas drzac za noge.
Pa bukvalno lezis dok se vozis :)))
A to nema ni S klasa ni BMW 7-ca.
Pa na duzem putovanju,ne moze da bude bolje od toga,sigurno...
@Panchev9
taj test koji si ti naveo necu ni da citam!
Ovaj koji pominjem je o udobnosti, tj.komforu...
Rezultat:
1.Mercedes S 600
2.Audi A8 4.2 FSI
3.Bmw X5 30d
4.Bmw 525d
5.VW Sharan 2.0 TDI
6.VW Golf 1.4 TSI
7.Citroen C5 HDi 165
8.Citroen DS 20 ( ! :))) )
9.Opel Meriva 1,4
10.Dacia Duster 1.6 16v 4x4
P.S. kupujem oba ali SAT Plus nikada nije odvalio ovakvu glupost!
moj ortak koji je zadnjih nekoliko godina promenio više novih vozila (kia seed, honda acord, golf VI, toyota rav4) a sada vozi novog megana, kaže da je golf neuporedivo bolji auto od megana i da je GOLF UDOBNIJI OD MEGANA.
@PITBULL
ovo je ukupan rezultat ali pogledaj odeljak "ogibljenje". I tamo je Golf ispred C5, na to sam mislio!
To je zbog DS-a, takav stav...:)
Dok sam citao onaj drugi koji si naveo, nacitao sam se smesnih tekstova i konstatacija... Zavisi koliko je placeno...
Ne,oguce je da magazin bude potpuno realan jer se zasniva na misljenju, a ono je razlicito kod svakog od nas...
Ma taj Auto Bild vw pa vw jedino je on dobar. Kad upadne na trziste neki dobar auto oni komentarisu dobar je on ali golfa bi vozio i zidar i milijarder, da to svakako
@carobnjak
Sto ne citas onaj tekst...
Mene je zainteresovao golf GTD sa 170ks i 350Nm... Ali onda dodjes do cene i ode sve u...
@Carobnjak
Misam zagledao,fledao sam samo duel S-a i 8-ce.
Da,to je bas cudno,da ne kazem neverovatno.
Tesko da moze da bude udobniji kad je manja klasa,manje medjuosovinsko rastojanje i to jos od Francuza!
A poznato je koliko su Francuzi udobni.
Imao sam kratko vreme Lagunu 2001 god i iznenadio sam se koliko je udobna! Nisam ocekivao ni blizu toliko da je udobna.
I to je jos imala fabricke 17-ce felne a i dalje je bila jako udobna.
Stvarno dobar auto i jako udoban.
Cak sam zakljucio da E klasa nije nesto preterano udobnija od Lagune.
I to jos na E klasi imam 16-ce,takodje fabricke.
Secam se da kad sam seo u nju i prvi put je provozao da sam ostao zacudjen udobnoscu,nisam mogao da verujem da je toliko udobna.
Cak mi je bilo smesno koliko je udobna.
@Panchev9
necu da citam! Zasto su uopste uporedjivali Polo GTI sa 4 vrste Golfa?!?
Pa da li ima potencijala da nosi ime GTI... Ni ja nisam poklonik Vw-a, ali je skracenica GTI jedna od najprepoznatljivijih u auto svetu...
Kada golf bude bolji od Citroena C5, tada će se sunce okretati oko zemlje
kao sto sam rekao u jednoj drugoj temi, Autobild (nemacki) je "Sluzbeni glasnik" VW grupacije, i ne znam sta se tu cudite. Ovaj nas i ne citam. Ljubitelji audija neka nauce nemacki i neka pocnu da kupuju Autobild:)
ja malo o temi: facelift C petice je stvarno ok - auto je do jaja, nova c petica je vratila citroen u vrh klase - ali skup je, nadam se da ce mu vrednost kao polovnjaku biti razumnija...