
Aston Martin je potvrdio da će zvanična prodaja modela Cygnet (u stvari modifikovana Toyota iQ) početi krajem proleća sledeće godine.
Ovaj najmanji Aston Martin u istoriji (nešto preko 3 metra dužine) će u početku biti ponuđen samo postojećim vlasnicima nekog od Aston Martin modela, i to po ceni od oko 30.000 funti.

Sem modifikovane spoljašnjosti (sa karakterističnim Aston Martin detaljima kao što je recimo prednji gril) i unutrašnjost je doživela promene u odnosu na Toyotu iQ (pre svega u vidu novih, kvalitetnijih materijala i boja).

Za pogon će se brinuti 1,3 litarski četvorocilindrični motor sa 97KS i 125 Nm obrtnog momenta, dovoljno za maksimalnih 170 km/h i ubrzanje od 0-100 km/h u trajanju od 11,8 sekundi.

Aston Martin bi po ranijim informacijama Cygnet trebalo da ponudi i Amerikancima, i to od 2012. godine (od 2013. i u varijanti sa elektromotorom sa kojim će Cygnet moći da pređe oko 100 kilometara).

Odlican auto da bude privezak na nekoj luksuznoj jahti u vidu dodatka. A isto toliko je i koristan.
Meni je OK.Recimo da zivim u Londonu i da sam bezobrazno bogat,mozda bi pre ovo uzeo nego DB9.(pod uslovom da biram glavom,sto inace ne radim). Pola njih sa DB9-kama cenim da uopste ne koristi svoj auto do maksimuma i ne koristi ga za ono za sta su ti automobili namenjeni a to je objasnjeno u reci Gran Turismo,iliti ono sto Dzeremi radi u svojim Tg chalenge,iduci s jednog kraja kontinenta na drugi(barja to tako vidim-prelaziti ogromne razdaljine sto brze i sa stilom). S druge strane,ovaj Cygnet je prostran koliko i DB9(dakle imaju isti prostor unutra i ima skoro isti prtljaznik(staje golf torba)) a bolji je za kretanje po gradu...