home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Alfa Romeo je objavio cenu za Giuliettu sa novim Euro5 2.0 JTDM-2 dizel motorom od 103kW/140KS i 350 Nm, koja je predstavljena na nedavnom Salonu automobila u Parizu.

Tačnije, cene za ovu Giuliettu na italijanskom tržištu (gde su porudžbine startovale ovog vikenda) iznose 24.000 evra (sa Progression opremom), odnosno 25.700 evra (sa Distinctive opremom). Kupci koji auto poruče do decembra dobijaju popust, pa će Giuiettu 2.0 JTDM-2 sa 140KS dobiti po ceni jeftinije Giuliette 1.6 JTDM sa 105KS.

Giulietta 2.0 JTDM-2 po fabričkim podacima u proseku troši 4,5 litara goriva na 100 km i emituje 119 grama CO2 po kilometru (standardno ima DPF filter i start & stop sistem).

Giulietta sa ovim dizelašem postiže maksimalnih 205 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h traje 9 sekundi.



čitanja : 5026



Komentari

A koliko bi kubika onaj motor od 170 konja dizel ?
Jel 1.7 bese?

Autor PITBULL 13 Nov 2010, 18:07

Lepotica i zver! :)

@PITBULL
170ks je isto 2.0 MJTD

Autor carobnjak 13 Nov 2010, 18:13

@Carobnjak
Aha,'fala :)))
Ovo je onda malo ekonomicnija i "cistija" verzija.
Vidim da i Audi pravi 3.0 TDI motore sa 204 konja umesto 240.
Da bi ispunili EU5 normu...

Autor PITBULL 13 Nov 2010, 18:17

@PITBULL
provalio sam zasto je novi SAT plus tako bogat i raznovrstan! Pa to je jubilarni 250.broj! :)

Autor carobnjak 13 Nov 2010, 18:21

@ carobnjak
Da i tako je germanizovan, možda su Alvirovići jeli germanijum dok su ga sastavljali.
A ova 2.0 mjtd je super

Autor Dejan L 13 Nov 2010, 18:25

@Carobnjak
Jel?
Pa su zato morali da ga "obogate" malo.
Nije odavno bio tako zanimljiv i koristan.
Cak su se i oko onog duplog poreza dotakli,samo ih nema da pokrenu inicijativu da se takva nebuloza i nepravda ispravi.
Podilaze policiji,ne smeju mnogo da ih kritikuju.
I jos jedna stvar koja mene fascinira je ta da se niko nije setio da zabrani i pusenje tokom voznje (vozacu).
Pa zar je razlika da li su ruke zauzete mobilnim ili cigarama.
Jos gore,cigare emituju ugljen-monoksid koji je jedan od najstetnijih gasova i koji veoma nepovoljno utice na vozacke sposobnosti.
A da ne pricam kad cigara padne na pod koliko je opasno jer se vozac odma saginje da se ne bi zapalile patosnice i eto vrlo lako sudara.

Autor PITBULL 13 Nov 2010, 18:27

@Dejan L
ne znam gde si nasao da je SAT plus ispljuvao Giuliettu, dobila je odlicne ocene pogledaj tabelu sa zvezdicama. Naravno ima i neke mane kao i svaki auto!

Autor carobnjak 13 Nov 2010, 18:27

Sramota je prodati jedan nazovi sprtsko-šminkerski auto sa tako lošim i slabim motorom od 140ks!
A ubrzanje od 9s i mah brzina od 205 km su sramota!
Šminkerski auto za šminkere, za velike pare!
I kao carobnjaku opet nije jasno kako može neko da "ispljuje" alfu, zaboga!?

Autor Energy saver 13 Nov 2010, 19:45

@ PITBULL
Imas pravo za cigare. Treba zabraniti pod hitno.

@ Energy saver
... ko Maksim po diviziji.

Autor Dejan 13 Nov 2010, 19:54

@Dejan
Šta je ovaj buljavi auto ako nije šminkerski?
Pa ševrolet je pre dve godine imao dizel od 2.0L i 150ks.
A šta je sad ovo, pa još 3 generacija?

Autor Energy saver 13 Nov 2010, 20:04

Šminkersi jeste (i ne vidim šta je tu loše), ali očigledno sa ovim motorom nije cilj bio postići što veću snagu. Koliko zaista mogu da izvuku snage već su pokazali.

Zamerka na cenu jedino...

Autor Djordje 13 Nov 2010, 20:42

@Energy saver
Jel ti vozis ferari pa ti je 9s do 100 sramota?

Autor ilijapaun 13 Nov 2010, 20:49

@ carobnjak
Pa recimo da su za zadnja vrata rekli da su toliko mala da ne može da se udje u nju, onda su kritikovali retro komande, zatim prostor za glavu na zadnjem sedištu...

Autor Dejan L 13 Nov 2010, 21:09

@Dejan L
E sad carobnjak će se naljutiti zaista. Ne voli čovek argumente, pa to je.

Autor Energy saver 13 Nov 2010, 21:15

ja sam usao u djulijetu pozzadi,ladno i to na vrata

Autor ilijapaun 13 Nov 2010, 21:18

@ilijapaun,pa ti si carobnjak(ne mislim na clana) :D

Autor hh 13 Nov 2010, 22:26

nemoguce da si usao... :)

Autor hh 13 Nov 2010, 22:26

@hh
haha, dobro si primetio da smo u "istom koshu"! :)))

Autor carobnjak 13 Nov 2010, 23:24

@Energy saver
jao brate, nastavljas da me zasmejavas...Ja da se naljutim na nekoga ko NE ZNA da je SAT plus ispostvaa ITALIJANSKOG "Quattro ruote"? Pa kako ocekujes da ce oni lose da pisu o Alfi?!?
Za pocetak kupi novi broj tog casopisa da vidis sta je to Alfa pa da i ti naucis nesto pametno! Onda mozemo diskutovati...

P.S. Alfa je marka sa tradicijom od 100 godina, puna vrhunskih i sportskih modela , istorijom kakvu poseduje vrlo malo drugih marki i reci da je ona "sund" moze izjaviti samo neko ko nema mozga...

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 00:53

@carobnjak
Novine ne čitam, posebno automagazine.
Tamo nema ništa što mene zanima.
Da se tu može nešto naučiti, ti bi bio "svetlica" ;)

Autor Energy saver 14 Nov 2010, 01:04

P.S. pratis li anketu, ili ne smes? :)))

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 01:04

@Energy saver
onda nemoj da komentarises jel smo Deki i ja pricali o testu u tom magazinu!
Ako kupis casopis onda ces prvi put cuti da je Alfin dizel 2.0 od 170 ks a ovaj groe je samo prigusena verzija, koji si ti "oklevetao", bez bilo kakvog efekta, naravno...

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 01:07

P.S. i za tvoju informaciju - casopise pazljivo citam vec 25 godina! Ti verovatno ne moras, posto si se naucen rodio sto se i vidi u svakom retku tvojih siromasnih komentara...

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 01:08

@carobnjak
Čovek reče da je pročitao a ti znaš da nije tako, samo što je Romeo i Julija u pitanju. Ona je nedodiriva.
Da li si ti pametan ili haluciniraš, šta je problem.
A bre, dojadi svima, oladi malo!

Autor Energy saver 14 Nov 2010, 01:15

@Energy saver
brate , nemas pojma ni o cemu smo pricali a mesas se , jadan si! Zato ti kazem da ga procitas pa ces znati pravu istinu, ovako ne mozes da mi pariras...:)))
Samo cu ti reci da je Giuletta dobila drasticno vise bodova od Superb karavana 2.0 TDI sa 170ks! Jasno?

P.S. bilo bi bolje da ne skrnavis ovako lepe vesti svojim komentarima, tamo kod Volkswagena mozes, zeljno te cekam! :)))

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 01:19

Stedi se energija, ali na racun mozga.

Autor boki 14 Nov 2010, 08:22

@Dejan L
procitao sam jos jednom test o Giulietti, i ne vidim gde si nasao tako los utisak? Ta prica za otezani ulazak na zadnja vrata stoji, zbog linije krova i svojstveno je svim modelima koja imaju slican dizajn> Prostor pozadi je cak pohvaljen, da uzivaju 4 osobe dok bi petoj bilo tesno, sto je opet pravilo. Uostalom, naglaseno je da je Giulietta namenjena VOZACU a ne putnicima pozadi...:)))
nisam nasao "retro-komande" koje spominjes!
Kad uporedis rezultate testa sa Superb karavanom 2.0 TDI 170 ks, dakle motorom iste jacine, a prostorom 3 puta vecim, Alfa ga je razbila!

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 11:26

Autor Energy saver 13 Nov 2010, 20:04

Pa ševrolet je pre dve godine imao dizel od 2.0L i 150ks.
A šta je sad ovo, pa još 3 generacija?

--------------------

E, kad bi ti još znao o onome o čemu želiš da pišeš...
Sad ti kao navodiš primer ševroleta...kao ''eto vidite šta oni imaju, a Fiat nije u stanju da napravi takav dizel''...hahaha

Fiatov 1.9 dizel, od pre dve godine sa 190 KS...eno ga u novoj Delti.

1.9 Multijet
16v
common rail direct diesel injection
190 bhp @4.000 rpm
400 Nm @ 2.000 rpm

Autor Neša 14 Nov 2010, 12:56

Evo ti i slika tog motora:

http://s4.postimage.org/2pyLeS.jpg

Znaš li šta je obeleženo strelicama?

Autor Neša 14 Nov 2010, 12:58

Twin Stage Turbo...:)
E ja bih hteo da pitam carobnjaka ili nekoga ko ima informaciju,Hoce li se TST dizeli ugradjivati u giuliettu. Bilo je price da ce se ugradjivati tst sa oko 220ks u giuliettu, ali od toga za sad nista? Kada ga ugradjuju u deltu,zasto ne bi i u giuliettu?

Autor ilijapaun 14 Nov 2010, 21:25

Nepouzdana kanta, svarljivo nacrtana. Sve sto je od FIATa je u domenu teorije, praksa je nesto drugo. Pa i Ferrari im je sklon samounistenju a za Alfu je pojam da potraje do kraja isplate kredita pa i posle tog roka.

Autor ChedomirADELAIDE 14 Nov 2010, 22:16

@Neša
Da li je fiat pravio ili ne takav JTD ili onakav, ali u perjanici Juliji, trkaču na papiru, nalazi se JTD od 140ks.
E vidiš u Kaptivi, jeftinom SUV-u, pre dve godine je ugrađivan u prostijem modelu dizel od 150ks sa manje od 2000cm3.
Pa vi bre o fiatu i legende izmišljate, aman!

Autor Energy saver 14 Nov 2010, 22:40

Moje mišljenje je da je ovo sranje od kola. I to je još preskup.

Autor McLaren 15 Nov 2010, 00:25

Trkači uzimaju benzinske motore...to bi ti kao vrsni poznavalac automobila trebao da znaš. ;)

Za takve ljude, koji se razumeju u automobile (za razliku od tebe), koji vole obrtaje, vole zvuk benzinca, hoće da budu trkači, u novu Giuliettu za njih ide:

http://image.motortrend.com/f/we-hear/more-alfa-romeo-giulietta-images-hit-the-web/26362850+w750/2011-alfa-romeo-giulietta-1750-tbi.jpg

1750 TBi sa 230+ KS i ubrzanjem do 100 Km/h za ispod 7 sekundi.

Ali, ti to ne znaš, pojma nemaš.
Misliš da je dizel motor tu zbog performansi...hahaha

Autor Neša 15 Nov 2010, 00:32

Ovo gore napisano je za ''Energy saver''-a

Autor Neša 15 Nov 2010, 00:33

Nešo,
slažem se sa većinom tvojih pređašnjih komentara gore i mislim da gubiš vreme sa ovim likovima. Ipak moram da ti kažem svoje mišljenje o poslednjem komentaru. Taj podatak o ubrzanju je bio respektabilan devedesetih godina, a danas, nije loš generalno, ali bi vrh ponude jedne firme sa renomeom i sportskom tradicijom Alfa Romea morao da bude bolji. Ako ne najbolji u klasi onda bar na približnom nivou. Taj motor bi bio idealan za top verziju mita. U Đulijeti je mršav.

Autor Ex Italo fan 15 Nov 2010, 09:12

@Neša & Ex Italo fan
Zaista je tanak ovaj dizelaš za automobil sa pretenzijama sa kojima se prodaje.
Nisam mislio ništa loše, ali je ipak sramota!
Ovakav našminkan automobil, bez min 180ks je glupost.
Nešo, ako ti nabroja te benzince, zašto staviše ovu sramotu od dizela? Pa nije ovo grande punto, da sa njime trkeljaš po gradu!

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 10:43

Energy saver
nas dvojica nemamo o čemu da razgovaramo.

Autor Ex Italo fan 15 Nov 2010, 10:53

@Ex Italo fan
A ja mislio da si bivši ....
Mislio sam da si se opametio, da stvari osećaš realno, ali očigledno sam pogrešio!

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 11:20

@ilijapaun
odgovor na tvoje pitanje je : DA! :)

Predvidjen je 2.0 MJTD twin turbo sa 230 ks! Kad ce doci, ne znamo...

http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_romeo_149.shtml

P.S. veliki pozdrav za tebe, Neshu, Ex-italijana, Urosa-cuore sportivo, i naravno Predraga! :)

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 12:50

Autor Ex Italo fan 15 Nov 2010, 09:12

Taj podatak o ubrzanju je bio respektabilan devedesetih godina, a danas, nije loš generalno, ali bi vrh ponude jedne firme sa renomeom i sportskom tradicijom Alfa Romea morao da bude bolji. Ako ne najbolji u klasi onda bar na približnom nivou.

----------------------

A, koje vreme je najbolje u toj klasi?
Dakle, Giulietta Quadrifoglio Verde ima 6.8s do 100 Km/h sa tim benzincem.

Volkswagen Golf GTI ima motor sa nepunih 210 KS i do 100 Km/h za 6.9s
Kažu da isto ubrzanje ima i verzija sa DSG menjačem.

Sada već par godina star Ford Focus ST ima 222 KS i 6.8s do 100 Km/h...
Naravno, tu je ''monstrum'' :) noviji Ford Focus RS sa 300 konja i skoro 1 sekundu brži tj. 5.9s do 100 Km/h.

Ili:
Renault Mégane RenaultSport 250..kao što mu ime kaže ima 250, odnosno 247 konja i 6.1s do 100...uz 2.0 Turbo motor...
Ali, zato nivo opreme nije uporediv u ta dva modela, tj. mnogo više ima pomenuta Giulietta.

Međutim, ipak kao etalon za poređenja treba da služi Golf GTI...
Dakle, Golf GTI 6.9s
Ford Focus RS 6.8s
Alfa Giulietta 6.8s
Mislim da je to sasvim uporedivo sa automobilima u klasi...ili su svi oni zajedno ostali u 90-tim godinama :)

Kao što i gore pomenuh, imaš i još jače, ali...
Auto treba da ima staklo, a ne pleksiglas, kao što imaju pojedine verzije Megan modela ili Clia...ili Focusa. Zna se do koje mere se ide, a da to i dalje može da bude porodični automobil...a, preko koje mere to postaje automobil pre svega za mlade ljude koji nemaju problem sa prtljagom, previše krutim i neudobnim automobilom, nedostatkom opreme, ili pomenutim plaksiglasom, a ne staklom pozadi...

Kao što znamo, model koji Giulietta nasleđuje, odnosno Alfa 147, imala je GTA verziju sa šestakom 3.2L od 250 KS i 6.3s do 100 Km/h...
Ali je ogromna količina te snege ostala neiskorišćena, jer prosto nije bilo moguće da prednji točkovi i upravljaju i koče i prenose toliko snage. Nije to problem koji je samo Alfa imala, već je Ford razvijao kao neku simulaciju diferencijala da bi mogao da ukroti tih 300 konja kod RS verzije...

Postoji neka optimalna granica za automobile sa prednjom vučom, kako bi oni bili brzi na pravcu, ali upravljivi i u krivinama.
Ako se pretera...dobije se brz auto na pravcu...ali sa veoma sporim prolazima kroz krivine...a, ipak pravi vozači više vole brže kroz krivine nego na pravcu. :)

Nije problem napraviti automobil te klase sa 250 ili 300 KS.
Problem je što je prednja vuča ograničavajući faktor za iskorišćenje sve te snage.

Ako slučajno do sada nisi, pogledaj:
https://www.youtube.com/watch?v=N0P54S8ESys

Autor Neša 15 Nov 2010, 14:48

@Neša
O kakvom pleksiglasu umesto stakla pričaš. Nisi upućen, valjda si mislio na krila. pa ceo ferari je plastikaner, pa šta?
Italijanu uvek daju lažne podatke o snazi, ubrzanju, krajnjoj brzini, zapremini bunkera itd.
To svi znaju a lako se proba.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 14:58

@ Energy saver

https://www.youtube.com/watch?v=oSZtjQBStlw

U šta kucka na 07:05 na ovom Meganu?

Ali, pusti to što vidiš...''ja nisam upućen''...hahaha

Autor Neša 15 Nov 2010, 16:16

...da, gledaj i narednih 10 sekundi počev od 07:05.. ;)

Autor Neša 15 Nov 2010, 16:19

@Neša
Kakve ti primere daješ? Kola prepravljanih po podrum industrijama? Pa jesi li video i rol bar?
Ja mogu da ti nađem i trabanta bez krova!
Svašta i ti meni kažeš da nemam pojma!
I kakve to veze ima sa napurerisanom Julijom? Voleo bi da je probam da joj uzmem nevinost, pošto svi maštate o njoj a niste je ni videli a kamoli probali a sve znate od Alvirovića i sl.
It^s rubbish!

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 16:32

Evo zanimljivog poredjenja:

Fahrzeugdaten Alfa Romeo Audi BMW
Motor Vierzylinder, Turbo, vorn quer Vierzylinder, Turbo, vorn quer Vierzylinder, vorn längs
Ventile/Nockenwellen 4 pro Zylinder/2 4 pro Zylinder/2 4 pro Zylinder/2
Nockenwellenantrieb Zahnriemen Kette Kette
Hubraum 1368 cm³ 1390 cm³ 1995 cm³
kW (PS) bei 1/min 88 (120)/5000 92 (125)/5000 90 (122)/6000
Nm bei 1/min 206/1750 200/1500 185/3000
Vmax 195 km/h 203 km/h 204 km/h
Elastizität
60–100 km/h 7,0 s (4. Gang) 8,3 s (4. Gang) 9,9 s (4. Gang)
80–120 km/h 11,8 s (6. Gang) 15,3 s (6. Gang) 18,1 s (6. Gang)

Autor balkanboy 15 Nov 2010, 16:53

Nešo,
slažem se ja da je ova Đulijeta u rangu golfa GTI i fokusa RS, ali i Folcika i Ford imaju jače verzije, da o premijum brendovima i ne pričamo. Usput ja ne tvrdim da bi top verzija morala da ostane sa prednjim pogonom.
I minuli rad Alfi ne sporim (GTA), ali bilo nekad sada se pripoveda.

Autor Ex Italo fan 15 Nov 2010, 17:13

Ako sam dobro razumeo Alfa ce u narednim godinama pokusati
Ex Italo fan,
da pronadje sto vise domova za svoje automobile. To se radi mainstream modelima. Model o kome govoris pretpostavljam ne igra znacajnu trzisnu ulogu, mada razumem tvoje potrebe i nacin razmisljanja. Nama obicnim smrtnicima svaka Alfa je 100% Alfa.

Autor balkanboy 15 Nov 2010, 18:30

@Energy saver

idi probaj auto na sat vremena, pa posle iznosi zakljucke. Vozim verziju od 170ks, znaju ljudi vec sam pisao o tome i cesto nemam gde da iskoristim ni 50% snage, za Srbiju je sve preko 140ks previse. A ko hoce da se trka neka kupi auto za trke, koliko znam po gradu je zabranjeno trkanje. Pre neko vece me batica sa belim leonom lozio po gradu da se trkamo, ali se nisam odazvao, prece mi je uzivanje u voznji i malo brze krivine, nego da se zabodem u semafor, da bih dokazao koliko joj sekundi treba do 100, meni su to decije price. Kvalitet jedne alfe se vidi na ibarskoj magistrali, kada mi treba mnogo manje vremena da prestignem , auto, sleper... nego oktavijom od 140ks, alfa je mnogo mnogo upravljivija i to je ono sto mi se svidja. To sto vi tretirate alfu kao sminkeraj, to je vas problem, na zapadu je to samo lepse izdizajniran automobil, sa puno boljim viznim karakteristikama od konkurencije. Do sada se nisam lozio na alfu, ali od kako je vozim, sve je vise volim, mogu vam reci da cu probati i veliku Djuliju cim izadje.

Autor Rade 15 Nov 2010, 18:31

@Rade
Ja poštujem tvoje mišljenje.
Još nisam doživeo da probam kola koja imaju viška snage.
Svašta sam vozio ali eto.
Po meni je snaga koja se respektuje 250ks za ovakvu Juliju. Onda bi shvatio priče.
Koju Alfu i koji motor voziš?

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 18:45

2.0 jtdm 170ks, alfu giuliettu.

Od kako se primenjuje novi zakon nemam gde ni skodu da stisnem, a kamo li alfu, po nekad je na autoputu dignem na 210,215 ali vrlo kratko.

Najveca prednost alfe je upravljivosti i bas mi se svidja, mesec dana nisam vozio skodu, i kad sam seo umalo se nisam zabio u sleper jer nisam pomerio volan dovoljno, kod alfe je sve samo cikcak, nisam vozio alfe ranije, pa ne znam da li je kod svih tako ali ovom sam odusevljen.

Autor Rade 15 Nov 2010, 19:00

@Rade
Alfa je uvek imala odlično držanje i upravljivost.
Skoda ima najprostiji mogući prednji trap.
Naravno ne treba pričati čije je vešanje jeftinije za održavanje i dugotrajnije po našim putevima.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:06

@Rade
Zasto onda ova Julijeta ima samo 140ks?

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:15

Verovatno imaju potrebu, jer su stvarno napravili veliki jaz izmedju 105ks i 170ks, pa je 140ks idealna sredina za dizel motor. Cak mislim da ce u duzoj eksploataciji ovaj oslabljeni 2.0 motor imati duzi radni vek od onog od 170ks. Mada vreme ce pokazati svoje.

Dok sam vozio 1.9sdi motor nije mi falilo snage, kad sam presao u 1.4tdi sa turbinom, sdi mi je postao slab, dok sam vozio 1.9tdi sa 105ks mislio sam da mi nikada nece trebati nista brze,a onda sam kupio 2.0 sa 140ks u oktaviji, i raspametio se. Sada kad vozim alfu sa 170ks nije isto kao prelaz sa 105 na 140, tako da sam dosao do zakljucka da nista preko 140ks nema potrebe za ovu klasu auto, nema se gde iskoristit sva snaga. Dok naravno D klasu auta ne bih gledao bez bar 180ks - 210ks jer su tezi.

Ovde sam subektivan jer nisam trkac, vise volim sigurnu voznju, kad vozim 130kmh osecam se odmorno, kada vozim 170kmh non stop sam opterecen kao na trkama :-) pa sam samo za spavanje posle par sati voznje.

Autor Rade 15 Nov 2010, 19:24

@Rade
Cenim tvoju objektivnost.
SDI je najgori VW dizel motor u njegovoj istoriji.
Ja imam pola 1.4 TDI i pasata B6 2.0 TDI a mnogo vozila je prošlo kroz ruke moje familije.
Alfa dolazi u obzir za ljude koji ne prelaze mnogo jer se održavanje posle 120kkm stvarno ne isplati.
Novo je novo, bilo šta, dok je novo :-)
Na žalost ima mnogo tipusa koji svašta pišu a voze trambelaje i bicikle.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:37

more da bi nije bilo tog sdi-a cela plata bi mi isla na gorivo, secam se dana kad napunim rezervoar jednom mesecno i miran sam,a nije da ne prelazim, 35.000km godisnje, a sdi trosio 4,5l milina, ali dobro nije ozbiljan motor za velike automobile.

Meni se svidja kod wv-a sto je jako povoljan za drndanje, mada sam uglavnom vozio nove automobile sa malom kilometrazom. Ali u servis se islo samo na redovno servisiranje, verujem da svaki auto kad predje 200.000km mora nesto da mu fali, kao sto bi doktor rekao, svakom kad udje u 50tu mora nesto da fali :-)))

Autor Rade 15 Nov 2010, 19:44

@Energy saver
Svaka roba ima svoga kupca, pa je zato i VW imao dobru prodaju i sa tih 1.9 SDI-ova sa 68ks, posto kola voze i ljudi kojima nije potrebno 150+ konja, vec im treba i povoljna potrosnja i pouzdanost, a taj motor je imao bas to.

Autor STrider 15 Nov 2010, 19:49

@Rade i STrider
SDI je kvalitetom najgori dizel VW po kvalitetu. Na to sam mislio. Motor se pravio u Brazilu i bio je katastrofa. Nedostatak snage je bio vidan a potrošnja zadovoljavajuća.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 20:00

@Energy saver
Ne bih se slozio, SDI je poznat po pouzdanoscu, cesti su primerci koji su presli po 400-500 000km, a ako to nije merilo kvaliteta onda ja ne znam sta je. Sa druge strane, kod TDI-eva je cesto neophodan remont turbine, koja je znala da pravi problema.
Nisam znao da se taj motor proizvodio u Brazilu.

Autor STrider 15 Nov 2010, 20:46

@Energy saver
nadam se da si ukapirao da si usamljeno bice u svom ludilu, i da stvari stoje sasvim drugacije nego sto ti pokusavas da prodas...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 20:58