
General Motors će na Salonu u Los Anđelesu pokazati i 2012 Buick LaCrosse eAssist.
LaCrosse eAssist kombinuje 2,4 litarski četvorocilindrični benzinac sa 182KS i 233 Nm, elektromotor od 15kW, 115 V litijum-jonsku bateriju, start/stop sistem i GM Hydra-Matic 6T40 šestostepenu automatsku transmisiju.
Rezultat je za 25% manja potrošnja goriva u odnosu na standardni LaCrosse 2.4, što u praksi znači potrošnju od 9,4 litara u gradu i 6,35 litara na autoputu.
Dužina automobila iznosi 5003 mm, širina 1858 mm, visina 1503 mm, međuosovinsko rastojanje 2837 mm, težina 1739 kg, a točkovi su od 17 inča (gume P245/50 R17).
Uz poboljšanu aerodinamiku vozila i revidiranu instrument tablu, to je u najkraćem to.
Cena za 2012 Buick LaCrosse eAssist će u SAD-u iznositi oko 30.000
tamošnjih dolara.
Pa da,ali samo bocna stakla eventualno.Inace veoma lep auto iako izgleda kao da je isklesan iz jednog komada stene i da ima 5 tona.
Ne samo stakla nego cela kabina, posebno vrata i kvake, i prozorce kod C stuba...
Možda VW pre kupi buick, nego ferari, he, he?
Ameri shvatili da treba da kopiraju evropske modele, a ne japanske.
pogledajte pa uporedite zadnje svetlo http://www.automedia.com/NewCarBuyersGuide/photos/2005/BMW/525/Sedan/2005_BMW_525Sedan_ext_1.jpg
a sa carobnjakom se slazem, 100% je u pravu. Evropa JE ZAKON
@Dejan L,
ko je ikada kopirao japance? japanci su uvek kopirali druge, do pre 20-ak godina uopste nisu imali svoj identitet, sve sta su radili su bili kopija drugih.
@mile antena
pozdravljam! To za kopiranje od strane "japanaca" je potpuno tacno ali ta prica je od pre 20-30 godina i ona je zavrsena, pa pogledaj gde su i sta su "japanci" danas? Istim, uspesnim putem su posli i "korejci" a manje uspesnim i "kinezi"...
@carobnjak,
ne razumem sta si hteo da kazes sa tim "pogledaj gde su i sta su japanci danas". meni su i dalje nevidjeno bezlicni sa dosadnim dizajnom
@mile antena
Accord, Mazda 2, 3 i 6 su na nivou evropskih vozila, medju najboljima u klasi, sto ranije nikada nije bio slucaj, na to sam mislio...
ovde su bili medju najboljim u klasi; sad ih ford redovno tuce. :)
toyota se nekada izdvajala sa svojim velikim kvalitetom. sad i drugi su napredovali i kvalitet toyote je pao, tako da nemaju bas sa cim da se izdvoje, sigurno ne sa dizajnom i penzionerskim imidzom. mazda ... slab kvalitet u americi, nissan mnogo dosadan (samo drugacija verzija toyote), znaci od japanaca to nas ostavlja na hondu i subaru za koje se moze reci da nude dobar paket.