home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

General Motors će na Salonu u Los Anđelesu pokazati i 2012 Buick LaCrosse eAssist.

LaCrosse eAssist kombinuje 2,4 litarski četvorocilindrični benzinac sa 182KS i 233 Nm, elektromotor od 15kW, 115 V litijum-jonsku bateriju, start/stop sistem i GM Hydra-Matic 6T40 šestostepenu automatsku transmisiju.

Rezultat je za 25% manja potrošnja goriva u odnosu na standardni LaCrosse 2.4, što u praksi znači potrošnju od 9,4 litara u gradu i 6,35 litara na autoputu.

Dužina automobila iznosi 5003 mm, širina 1858 mm, visina 1503 mm, međuosovinsko rastojanje 2837 mm, težina 1739 kg, a točkovi su od 17 inča (gume P245/50 R17).

Uz poboljšanu aerodinamiku vozila i revidiranu instrument tablu, to je u najkraćem to.

Cena za 2012 Buick LaCrosse eAssist će u SAD-u iznositi oko 30.000 tamošnjih dolara.



čitanja : 792



Komentari

Bocna linija neverovatno podseca na prethodni Passat...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 13:04

Pa da,ali samo bocna stakla eventualno.Inace veoma lep auto iako izgleda kao da je isklesan iz jednog komada stene i da ima 5 tona.

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Nov 2010, 13:09

Ne samo stakla nego cela kabina, posebno vrata i kvake, i prozorce kod C stuba...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 13:13

Možda VW pre kupi buick, nego ferari, he, he?
Ameri shvatili da treba da kopiraju evropske modele, a ne japanske.

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 14:07

pogledajte pa uporedite zadnje svetlo http://www.automedia.com/NewCarBuyersGuide/photos/2005/BMW/525/Sedan/2005_BMW_525Sedan_ext_1.jpg
a sa carobnjakom se slazem, 100% je u pravu. Evropa JE ZAKON

Autor mc 15 Nov 2010, 14:41

@Dejan L,
ko je ikada kopirao japance? japanci su uvek kopirali druge, do pre 20-ak godina uopste nisu imali svoj identitet, sve sta su radili su bili kopija drugih.

Autor mile antena 15 Nov 2010, 16:26

@mile antena
pozdravljam! To za kopiranje od strane "japanaca" je potpuno tacno ali ta prica je od pre 20-30 godina i ona je zavrsena, pa pogledaj gde su i sta su "japanci" danas? Istim, uspesnim putem su posli i "korejci" a manje uspesnim i "kinezi"...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 17:10

@carobnjak,
ne razumem sta si hteo da kazes sa tim "pogledaj gde su i sta su japanci danas". meni su i dalje nevidjeno bezlicni sa dosadnim dizajnom

Autor mile antena 15 Nov 2010, 18:55

@mile antena
Accord, Mazda 2, 3 i 6 su na nivou evropskih vozila, medju najboljima u klasi, sto ranije nikada nije bio slucaj, na to sam mislio...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:19

ovde su bili medju najboljim u klasi; sad ih ford redovno tuce. :)
toyota se nekada izdvajala sa svojim velikim kvalitetom. sad i drugi su napredovali i kvalitet toyote je pao, tako da nemaju bas sa cim da se izdvoje, sigurno ne sa dizajnom i penzionerskim imidzom. mazda ... slab kvalitet u americi, nissan mnogo dosadan (samo drugacija verzija toyote), znaci od japanaca to nas ostavlja na hondu i subaru za koje se moze reci da nude dobar paket.

Autor mile antena 15 Nov 2010, 21:46

@mile antena
nisam ni mislio na "onde"...:)))
Toyota i Nissan su katastrofa, i "ovde" ! :)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:48

P.S. Nissan cak ni nema predstavnike C i D segmenta ( Tiide vise nije u prodaji), cak je i Mitsubishi u slicnoj situaciji ( nazalost!)...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:52