
Chrysler LLC nastavlja sa izbacivanjem obnovljenih modela, a najnoviji u nizu je Dodge Challenger modelske godine 2011.
2011 Dodge Challenger je pored manjih estetskih izmena (prednji branik sa drugačijim otvorom za vazduh, veći prednji spojler, novi 18-inčni alu točkovi...), revidiranog ogibljenja, poboljšanog upravljanja i unapređenog enterijera (novi trokraki volan i doterana sedišta i instrument tabla), dobio i novi 3,6 litarski V6 Pentastar motor.

Ovaj motor ima 305KS pri 6350 o/min. i 363 Nm pri 4800 o/min., ugrađuje se u 2011 Challenger SE, a uparen je sa petostepenom automatskom transmisijom.
Sledi 2011 Challenger R/T sa 5,7 litarskim HEMI V8 agregatom i 376KS i 556 Nm obrtnog momenta (u verziji sa Tremec 6-stepenim manuelnim menjačem), odnosno 372KS i 542 Nm u varijanti sa petostepenim automatikom.

I na kraju, 2011 Challenger SRT8, pod čijom haubom se krije 6,5 litarski
HEMI V8 sa 470 konja i 636 Nm (za 45KS i 95 Nm više od prethodnog 6.1L V8
motora).
Koliko se Chevy potrudio oko novog Kamara i Ford oko Mustanga(Ok,samo ovog redizajniranog) toliko je Dodz spavao kod ovog modela.KAapiram da se nekome svidja ovako neutralan izgled ali da nije ovog bojenja i traka na njemu ne bi se ni okrenuo za njim na ulici.Da ne pricam o enterijeru...Kao iz dostavnog vozila sa je uzet.
I dalje vrlo, vrlo retro, mozdaa i previse. Enterijer odlican, volan mi se posebno svidja.
Ne znam da li je neko gledao novi Dzeremijev DVD "The Italian job" gde je na pocetku vrlo slikovito opisao Chevrolet Camaro na stazi.Onako..bash,bash! :D
nebi se bas slozio da je dodge spavao, ipak imaju dva nova motora (3.6 i 6.5) + modifikovani fenomenalni 5.7 hemi.
dizajnerskih promena jeste da nema, ali ovo je ipak auto koji se pojavio u prodaji tek sredinom 2008, znaci pre svega 2 godine. nije se ni camaro menjao u istom periodu dok ford jeste predstavio novi mustang 2010, ali prethodni model se nije menjao 5 godina.
plus chryslerova financiska situacije nije bas najslavnija. niti imaju $$$ kao ford da razviju potpuno novi auto niti imaju globalnu platformu da "pozajme" od nekoga kao gm. tako da se moraju zadovoljiti ovim sto imaju. ja i dalje mislim da challenger izgleda bolje i od mustanga i od camara
@mile antena
Donekle se i slazem sa tobom da izgleda bolje od pomenuta dva...Mada,i da su ga losije napravili,on je i dalje ikona,i obozavao bi ga i losijeg.American Muscle,oduvek sam ih obozavao!
Ja ne govorim o motorima,u to se ne razumem...Pricam o tome (ukusi su razliciti) da su se Chevrolet i Ford malo vise potrudili oko dizajna.Ipak jedan muscle car mora da ima malo vise detalja nego ovaj Challenger,enerijer treba da je naklonjen vozacu.Nije to u pitanju novac za razvoj,nego ukus dizajnerskog tima.Kontrolna tabla,ako se zanemari deo iza volana,kao da je skinuta sa nekog japanca(starija Impreca,ili nesto sl. tako mi izgleda...).Razumem ja celu poentu oko ovakvih automobila,ali ako je poenta ovog Chellenger-a da bude neutralan,neupadljiv,onda to jednostavno nije to po meni.Bolje da su dali Weast Coast Customs da ga urade..
meni se licno enterijer na challengeru vise dopada nego na camaru. nisam jos uvek imao priliku da vidim enterijer uzivo na 2011 challengeru, ali jesam na 2009-2010 modelu. jeste, kvalitet je stvarno nula, nema sta da se prica, nije ni dizajn mnogo bolji. kako sam cuo, chrysler je za 2011 znacajno poboljsao enterijere na vecini modela.
mada meni je enterijer najmanje bitan. gledam koliko snage dobivam za cenu i dizajn, preko svega ostalog mogu preci.
mustang je i dalje najbolji "bang for the buck", a na drugo mesto bi stavio challenger. sto se tice camara, vidjao sam ih gomilu kod dilera, ali jos uvek nisam video modele sa osnovnim cenama tj. svi oni koje sam video imaju mnogo opcione opreme (po $10,000 u opcionoj opremi)