
Nakon premijere novog CLS-a na Salonu u Parizu, Mercedes će na Salonu u Los Anđelesu održati svetsku premijeru njegove sportske CLS63 AMG verzije.
CLS63 AMG će pokretati novi twin-turbo 5,5 litarski V8 motor sa 525KS i 700 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do 100 km/h traje 4,4 sekunde, maksimalna brzina ograničena na 250 km/h, potrošnja 9,9 litara na 100 km, emisija CO2 iznosi 232 grama po kilometru), ali će za one koji žele još više biti ponuđen i opcioni AMG Performance Package koji podrazumeva 557KS i 800 Nm (ubrzanje do 100 km/h iznosi 4,3 sekunde).
Menjač je sedmostepeni
AMG Speedshift MCT, a po želji vlasnika maksimalna brzina umesto na 250 km/h može biti ograničena na 300 km/h.

CLS63 AMG je takođe dobio i AMG body kit, modifikovano sportsko ogibljenje, AMG alu točkove i sportskiju unutrašnjost (uključujući multifunkcionalni trokraki sportski volan u koži i prednja sportska sedišta sa grejanjem), jače kočnice i bogatu opremu (između ostalog podrazumeva COMAND sistem sa 40GB Hard-Drive GPS navigacijom, Bluetooth i harman/kardon LOGIC7 surround sound system sa 14 zvučnika).


Prodaja u Nemačkoj startuje u martu 2011. godine, i to po ceni od oko 110.000 evra za osnovni model.




Ovo nisu tacni podaci za snagu.
Osnovna verzija ce imati 544 konja a sa AMG Performance package-om ce imati jos 30 konja i 100nm obrtnog momenta vise.
Opasna macka :)))
@ PITBULL
I tata i mama je ovaj cls
2. nije nanometara, nego Nm (Njutn metara) :)
@Dejan L
Dobro je da nisam napisao ks,ko zna kako bi ti protumacio :)))
Ovo jes' azdaja ali ja bi radije uzeo 350 CDI :)))
I on je brz (ne toliko naravno) a ne trosi 30 litara :)))
@ Pitbull
Shvatio si da se samo salim, ok si covek
Slazem se za 350 cdi, a ne vidim potrebu ni za njim
Sve preko 2.000ccm bi zakonom zabranio, eventualno 2.5ccm za neke terence i kvaziterence teze od 2 tone
Suvisno komentarisati...
Juce sam video novu E klasu sa karoserijom od (mislim) ugljenicnih vlakana (to sam vidjao na slikama takvu karoseriju kod nekih supersportskih automobila, znam da zonda ima nesto slicno).
To tako dobro izgleda, da ne poverujes! Nije imao nikakvu oznaku pozadi pa ne znam koje tjunerske kuce je delo, ali svaka im cast!
Čista perfekcija! Složio bih se sa Pitbullom da nisu tačni podaci oko snage. Ovo će biti podaci za C klasu, na većim klasama je snaga mnogo veća.
@Dejan L
To kazes zato sto nisi probao 350 CDI (320).
Taj motor je idealan za tu karoseriju.
A i za mnog druge.
Pogledaj samo kojih je najvise motora na dobrim kolima.
3.0 dizel.
I kod Mercedesa i kod BMW-a i Audija.
Zato sto je odlicno izbalansiran motor,daje odlicne performanse a malo trosi.
@Damko
Jesi siguran?
Mozda je karbon folija.
Sumnjam da bi iko prepravljao E klasu u karbon.
AMG ima kao opciju delove od karbona (retrovizore,lajsna u dnu branika itd)
Ali karoseriju ne verujem da je iko prepravljao,pogotovo u to.
To je jako skupo,a nema potrebe za tim.
Eventualno neka "ludacka" verzija,ali cak ni Brabus to ne radi.
To ima smisla samo na supersportskim modelima,kao sto je Zonda itd...
Danas su me kontaktirali iz Mercedesa,ispitivanje zadovoljstva kupaca.
Pored pregrst pitanja o zadovoljstvu usluga servisa i samo jednog pitanja o zadovoljstvu auta,pitali su me i koje marke bi dolazile u obzir pri kupovini sledecg auta.
4 marke mogu da se nabroje.
Ja sam rekao: Mercedes,Audi,BMW.
To je 4 put da su me zvali.
Na osnovu toga,"ribaju" servisere,menjaju ono na sta se ljudi zale itd.
Najgori je bio Radulovic za BMW.
Znam puno ljudi koji su se zalili,jedan je cak isao u Madjarsku na servis nije hteo kod Radulovica.
Zato su mu i oduzeli licencu.
Skupilo se vise njih i pisalo peticiju BMW-u u Nemackoj protiv njega.
Kaze covek da se na zakazivanje servisa cekalo od mesec do dva.
A da su katastrofalno radili.
Zaboravih ovo da okacim,koji fantomi :)))
http://www.polovniautomobili.com/wiki-Zanimljivosti/kraj-rata-izmedju-bmw-a-i-audija.php
https://www.youtube.com/watch?v=7uUJUor0CiE&feature=related
Tata :)))
PITBULL
Paznju mi je skrenuo sa nekih 300 m jer nije bilo onog karakteristicnog sjaja karoserije pa sam mislio da se radi o matiranoj boji. Onda sam, jelte, morao prici da vidim o cemu se radi. Ima istu onu teksturu kao ugljenicna vlakna, ogromne felne (ne manje od 20 inca sigurno) i nikakve oznake pozadi, ni za motor ni tjunerske kuce).
A kako samo izgleda...