
Subaru je objavio slike i detalje o dve verzije Impreze modelske godine 2011., namenjene japanskom tržištu, a to su Impreza WRX STI tS i Impreza WRX STI spec C.
2011 Impreza WRX STI tS (bazira na Imprezi WRX STI sedan) je specijalna edicija koja će japanskim kupcima biti dostupna od sledećeg meseca, i to po ceni od 4.030.000 jena (36.520 evra). Radi se o ograničenoj seriji, a biće napravljeno samo 400 primeraka.

Ovu Imprezu između ostalog odlikuju krov od ugljeničnih vlakana, aluminijumska hauba, modifikovano ogibljenje, set alu točkova od 18 inča i Recaro sportska sedišta.

Za pogon 2011 Impreze WRX STI tS se brine 2,0 litarski turbo motor sa 227 kW/308KS i 430 Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem), dok verziju A-Line tS pokreće 2,5 litarski agregat sa 211 kW/300KS i 350 Nm (sa petostepenim automatikom).
Subaru je za Japance pripremio i 2011 Imprezu WRX STI spec C koja se (između
ostalog) odlikuje reprogramiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora i
2,0 litarskim turbo motorom sa snagom od 227 kW/308KS i 430 Nm, kao i
aluminijumskom haubom, setom 18-inčnih alu točkova sa Bridgestone POTENZA RE070
gumama 245/40 R18, zlatnim kočionim kleštima i Recaro sportskim sedištima.


Ivan Mitić – Autoblog.rs
Svaka cast za performanse, ali ja ni posle 2 godine ne mogu da svarim dizajn Impreze hecbek
U kaficu,tresti muzika,razgovor uz pivo:
"A sta ti vozis?"
-"Subaru..."
"Cekaj da pogadjam...Imprecu?"
-"Da,Subaru Imprecu WRX."
"Da nije mozda ona verzija Subaru Imprece WRX STI?"
-"Ne,ovo je Subaru Impreca WRX STI Spec C."
"Aha..." :)
Odlican auto,ima ga jedan moj drugar.Al' vise mi se svidjao stariji model,onaj "buljaviji",ovaj je nekako bez karaktera po meni.Odlicna masina doduse.