
Nemačka firma Xenatec je još u maju ove godine najavila kupe verziju Maybacha 57S, a nedavno je prvi primerak Maybacha Cruiserio Coupe bio izložen i u sedištu Daimlera u Štutgartu u Nemačkoj.
Planirana je proizvodnja eksluzivne serije od samo 100
primeraka, i to po ceni od 675.000 evra (bez poreza).

Podsećanja radi, pod haubom se nalazi 6,0 litarski V12
motor sa 612 konja i 1000 Nm, dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5 sekundi i za
maksimalnu brzinu od 275 km/h.

Maybach Cruiserio Coupe (dugačak 570 cm, širok 198 cm)
je u odnosu na limuzinsku varijantu naravno ostao bez zadnjih vrata, prednja sedišta su modifikovana zbog lakšeg ulaska
putnika na zadnja sedišta, točkovi su od 20 inča (21-inčni su opcija), a novi
su i branici (napred sa LED dnevnim svetlima, a pozadi sa dve velike izduvne
cevi i integrisanim difuzorom).

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Obično ko kupuje majbah, taj sedi pozadi.
A zašto ga ne bi i vozio? Super je ovaj redizajn branika
Kako je dobar!
Najmocniji kupe na svetu.
Mnogo mi se vise svidja od limuzine.
Vrhunski !
Ispravili su ono najruznije na njemu,a to je prednji branik.
Naravno,linija je mnogo lepsa i ceo auto,ali najvise mi je smetao prednji branik.
Jadno izgleda na limuzini,kao na staroj S klasi.
http://blog.itechtalk.com/wp-content/2010/02/213.jpg
A ovaj na kupeu vec izgleda fenomenalno!
@dusan
Koliko para,toliko muzike :)))
Fantom kupe ne moze ni da pridje ovom.
@PITBULL
Ne budi smesan,ovo je firma neka uradila,Fantom Kupe je serijski automobil i zbog toga mu je cena ta sto jeste,ovo nije i zbog toga je cena nabijena posto se nece prodavati u ko zna koliko primerka ;)))
Rols Rojs je institucija.
Dusane, Maybach je luksuzniji, brzi, bolji od Fantoma. Bog zna koliko je testova to pokazalo. Drugim recima Mercedes bolje radi posao od Bmw-a.
Slazem se sa dusanom,morali su da se ugrade u cenu,jer su prakticno otkupili standardne Majbahe(ionako skupe) pa su naplatili jos i ruke i materijal dodatno. Upordedjivati ga sa RR Fantom kupeom je nemoguce.Samo po skupoci mozda.RR je za drugacije kupce... Ovo je opet po meni preskupa Mecka.Lepo izgleda,mada taj prednji branik(sem ako nije od metala nekog brusenog) deluje plasticno.
@dusan
U Fantomu je motor od 450 konja.
Ovaj ima 605 :)
Fantom kupe ne bi mi pogledao pored ovoga.
Tj ovo je najmocniji kupe na trzistu.
@McLaren,
Zasto tako?Kako to bolje radi posao od BMW-a?Pratis li ti prodaju Majbaha i RR-a?Pa zatim razne tekstove ovih dana? Jasno je meni da ti volis vise Mercedes ali malo se gubis...Budi realan.
@Uros
Sigurno je od jeftinog materijala :)
Tacno,Mecka je uvek najskuplja ali i najbolja.
@Pitbull,
Sheici ocigledno ne misle tako...:)Kao sto rekoh,Majbahu je najveci problem postojanje RR i Bentlija.
Opet upadamo u vrtlog komentara "ciji je veci",dosadilo je....
@Uros
Gresis,limuzina Maybach ima nedovoljno originalan dizajn,tj lici na S klasu,zato se ne prodaje prema ocekivanjima.
Ali vec ovaj kupe je savim druga stvar.
Evo pitao bi sve da li bi pre izabrali ovog Maybacha kupea ili Fantoma kupea?
Ovde je druga prica.
Fantom limuzina ima bolju pojavu,tj originalan dizajn,zato se bolje prodaje.
Inace,Maybach je luksuzniji,unutra Rolls nema toliko opreme kao Maybach.
Plus jos nema dugacku verziju.
Nema one lezece fotelje :)
Onda krov kome se regulise zatamnjenje itd.
A da ne pricam o motorizaciji,mnogo je mocniji Maybachov motor. (brzi je MM)
Samo mu nedostaje originalan dizajn.
Zbog toga je platio danak.
I treba da plati danak.
Jer za toliko para i za tu klasu moras da dobije snesto posebno,originalno,sto ne lici ninasta drugo.
@PITBULL
Ovo nije Majbahovo,uradila ga kuca,dakle nije serijski i nije najmocniji kupe...Najmocniji kupe je i dalje Fantom Kupe,koji je serijski...I ne dizi toliko Majbah,Rols se prodaje vise i zbog toga sto je ROLS ROJS,zbog imena,zbog vrhunskog kvaliteta,zbog svega vrhunskog na njemu,zato sto je svoj a nije samo poboljsana Bmw 7...Ne znam sta ima dalje da se prica,Rols je oduvek bio PRVI za imucne,a ne Majbah.Covece okreni se malo oko sebe.Rols i Bentli su brendovi za Majbaha,realno...
@Pitbull,
Ali cekaj,ovaj kuoe je radjen po limuzini,opet ima prednji deo standardne verzije.Originalniji je samo po ovom srebrnom delu na braniku napred i to je to...U pitanju su dve definicije luksuza,vec sam to pominjao ranije i opet cu.RR je,po meni, luksuzni salon na tockovima,nesto kao Queen Mery medju brodovima.Ovaj Majbah je brzi lir dzet,krcat elektronikom i gedzetima.Dva razlicita sveta,slozices se.Pritom,RR Phantom je dovoljno dugacak da bi sad imao i produzenu verziju...
Mercedes sad treba da se presabere i ispravi sve greske da bi se izborio na trzistu koje suvereno drze RR i Bentli.Zar ne?
@dusan
Hahaha,Bentli je komedija za Maybach.
On cak ni nema konkurenta tu.
RR ok,stvar izbora izmedju MM i njega,ali Bentli je smesan,ne spominji ga,nema konkurenta tu.
Cak ni RR nema konkurenta Maybachu 62.
Koliko vidim,samo se tebi vise svidja RR kupe,svim ostalima MM kupe.
Dovoljno.
Jer tebi bi se svidjalo i g*vno samo da ima RR,Bentley ili Porsche bedz.
Kao sto velicas ogavni 911,koji sigurno ima dobre performanse,ali je dizajnerski jadan.
Da nije bilo 2. svetkog rata i nacizma,i da je Maybach nastavio slavnim putem koji je isao tada,sada bi vec bila druga prica...
@Pittbul.
Mulsane?Imas na autoblog.com danasnjem,doveo ga Dzej Leno u garazu.Zanimljiv klip.Mogao bi da kupi sebi novu kosulju doduse...:)
http://www.autoblog.com/2010/12/27/video-2011-bentley-mulsanne-rolls-into-jay-lenos-garage/
Niko da spomena da ovaj kupe lici na neke kineske i koreanske "luksuzne" automobile?
Vise me uzbudjuje casa vode (se cesme, ne mineralne) nego ovaj auto, ali dokle god bude bilo ljudi koji misle da je ovo "vrh" i unutrasnjost umesto kiceraja okarakterisu kao luksuz - zasluzili su ga (naravno pod uslovom da plate cenu koja je 10x visa nego sto realno vredi).
@Uros
Slazem se delom sa tobom.
Samo Bentley ne spominji,jer on tu nema igraca.
MM ima 57 verziju za Fantoma.
Ali niko nema 62 verziju.
Tu je Maybach zadao domaci svima.
Generalno,meni na njemu samo smeta taj prednji branik,vidis kako je sad puno lepsi i mocniji ovako.
Dobro si poredjenje napravio.
S tim sto ne verujem da je RR udobniji od MM-a.
A pogledaj zadnju klupu na Rollsu,bas deluje kao klupa.
Dok je u MM-u luksuzna fotelja-lezaljka :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/43/RR_Phantom_offen_1.jpg
i MM
http://static.howstuffworks.com/gif/maybach-interior.jpg
Vidis o cemu pricam?
Ipak je Maybach najluksuzniji,samo mu fali originalniji dizajn.
@Uros
A da ne spominjem ovo:
http://www.carpages.co.uk/mercedes_benz/maybach-03-11-07.asp
Tako nesto niko nema.
Sad ce dusan da se iznervira i da kaze kako je to nepotrebno. :)
hahaha
@Uros
Mulsane je ogavan pod 1.
Pod 2 nije ista klasa kao Fantom i Maybach.
A uvreda je porediti ga sa ova dva gore,po meni.
On je u klasi Ghosta,A Ghost je za njega vasiona.
Ne mogu da se porede.
Pre bih vozio BMW 7,A8 ili S-a od Mulsana.
Odvaratn je.
Ne znam kako su mogli da ga izbace uopste.
Nesto ruznije nisam video.
Kad bi po slici trebao da prepoznas ko ga je napravio (a da nema znaka niti da pise) rekao bi da je Kineski.
@PITBULL
Cemu nervoza?Bentli je oduvek bio luksuzna klasa,skupa...Pa pogledaj Kontinentala,eto Mulsana...Nemoj da si smesan i da vidis kao onaj McLaren samo Mercedes...NE ZNAM KOJI MM KUPE SPOMINJES??!!Majbah to nije izbacio,ja jos nisam cuo za to,kad ga bude izbacio,recicu sta mislim o njemu ;))
Ne,meni se ne svidja samo ono sto ima bedz Rolsa,Bentlija i Porsea,ja sam neko ko nije slican tebi i da voli sve sto je samo Mercedes,ja volim Bmw,Audi,Mercedes,Porse,Lambo-a,Rolsa,Bentlija itd...Ja volim automobilizam,ali svugde imam favorite,i npr Audi mi je omiljena marka automobila...Kao klinac dok jos nisam poceo da citam o automobilima,o ovim automobilima koji nisu 'lako' dostizni,znao sam i cuo za Rols Rojs,Porse,Bentli...Ne racunajuci Porse,Rols Rojs i Bentli su ekskluzivni i preskupi brendovi,Majbah propada i zbog toga je iza...Ne pricaj lose za Bentlija,pogledaj istoriju pa onda pricaj...
@PITBULL
Zasto bih se iznervirao?Prodaja pokazuje,a ona je uzasna za Majbaha.Mulsane je fantastican automobil,pogledaj malo bolje,ne samo slike,vec i po neki snimak i videces,jos kad pogledas i vidis da je to slavni Bentli,ti ga volis jos vise ;)
@dusan
A gde je RR "62" verzija?
Ili Laundaulet?!
Bentli Coninetal GT je ok i limuzina je ok.
Ali Mulsane,nesto odvartnije nisam video.
A to sto nosi bedz Bentlija ne znaci da cu da se divim iako je ogavanm,kao ti npr sto radis.
@dusan
Nego nisam te cuo,jesi video slike gore sto sam postavio.
Unutrasnjost RR-a i MM-a.
Pa da mi kazes ko je luksuzniji. :)
@Pitbull,
Uskoro ce Bugati Galibier izaci sa totalno drugacijom pricom a i sam znas sta on "krije" ispod haube.Opet ce biti ovakva pric
Izlisno je pricati koji je bolji,svaki je u svojoj klasi.Po meni je Mulsane i te kako konkurentan, a dizajn mu je...pa ono...malo diskutabilan ali ima svoje trziste,opet vece od Maybachovog.Pa se onda zapita covek,da po prodajnim rezultatima ne ispada da je i Majbach 57/62 uzasno ruzan...
Ja sebe,iskreno,ne vidim u bilo kom od ovih limuzina,sve je to malo previse za mene.Visa srednja klasa i to je to...
@PITBULL
Pa zasto je tebi Mercedes toliki favorit u svemu?Ja ga volim i zbog istorije,ne samo sto je sada dobar,ISTORIJA je bitna,a Bentli je ima,i zato ce uvek imati divljenje sa moje strane,on je takav,retro,poznat Britanski stil,kao i ROLS,ali ti to ne mozes da ukapiras...Majbah je samo uvecana S klasa,i nikad zbog toga nece imati divljenje s moje strane!Sta ce im te verzije koje spominjes?Rols kao ime samo prodaje vise od Majbaha,pa tek sledi zbog toga sto je luksuzan,vrhunski itd...
@dusan
Zbog svega navedenog,ali prvenstveno zato sto je jos uvek najbolji.
Pa kad se pojavi neko u Laundaulet-u,nema dalje :)
Niko nema nista slicno.
Ne volim retro,zato mi se ni SLS ne svidja.
Bio bi mnogo lepsi da je moderan dizajn.
@PITBULL
Pa eto,ti ne volis SLS,pa kako da se ne voli nesto sto je naslednik LEGENDE od pre 60-70 godina,SLS je i morao biti retro,on nasledjuje velikog i morao je biti veliki!
@dusan
Nije los SLS,ali mogao bi biti puno lepsi.
Ne volim retro.
To sto nasledjuje legendu,ne mora da znaci da treba da bude dizajniran kao on.
Onaj je bio prelep u svoje vreme.
Tako bi trebao i SLS da bude.
Pre SLS-a bih izabrao 458,Gallardo.
Da se i ja kratko ukljucim u ovu debatu. ;)
Maybach Cruiserio Coupe ili RR phantom coupe, sto nisam na tim slatkim mukama da biram, mada ne bi bilo lako izabrati.
Phantom coupe je najbolje sto RR nudi, kupe verzija maybacha odradjena od strane Xenatec je upravo ono sto je fabrika morala serijski da ponudi, ne zele svi koji ne znaju sta ce s parama da ih neko vozi, mozda bih malu prednost dao xenatecu, ali koji god da se izabere uvek ostaje pitanje da li je bolje bilo da se uzme onaj drugi. No, srecom ili ne, nas ta dilema moriti nece.
I jos samo sto se tice Mulsane-a, po mom misljenju najbolji bentley predstavljen u poslednjih 20-30 godina, i tehnicki i dizajnerski.
Nije ni cudo sto Maybach nije sam izbacio kupe, ko je lud da daje tolike pare kad postoji CL za mnogo manje para.
@Damko
Za nekog "Krkobabica" (tih godina) svakako je bolji Fantom kupe:
http://www.zcars.com.au/images/rollsroyce-phantom-coupe12.jpg
Iliti na srpskom,za nekog penzionera. :)
Da dopunim ovaj text posto nigde nema slike zadnjeg dela.
http://www.beirutnightlife.com/wp-content/uploads/2010/10/Maybach-Xenatec_Coupe_2010_800x600_wallpaper_03.jpg
i od napred jedna :)
http://www.vipcar.com.vn/media/FullSize/Maybach-Xenatec_Coupe_2010_1280x960_wallpaper_04.jpg
Mocan je bas,nema nista slicno njemu.
Performanse su ludnica. Za malo pa ko M5,a ovaj duplo tezi.. hehe Oko cega se vi rapravljate, Maybach je tata i tacka. :-)
@McLaren
Jos jedan tvoj GLUP komentar,koji nema veze s vezom,imam osecaj da si klinac od 12 godina koji po ceo dan sedi za kompom :) :)
@PITBULL
SLS je fantastican i pre bih njega vozio nego Galjarda,i zbog toga sto je naslednik neke legende,poznavaoci automobila bi rekli 'ovaj decko zna sta vozi'...
@dusan
SLS jeste fantastican auto,u to nema sumnje,ali meni se dizajn taj ne svidja zato sto je retro.
Dobro aj mnogo je reci da mi se ne svidja,svidja mi se,ali da bi bio onako kako ja volim,trebao je da bude moderan. (moje misljenje)
SLR je primer kako mogu da naprave azdaju,u svakom smislu.
Letos sam isao iza SLS-a motorom i jedva sam ga stigao. :)
Stvarno je mnogo brz.
A R8 npr je bas dosta sporiji od njega.
Ali ok.
SLS-a vadi dugacka hauba i ona vrata.
Da nema ta vrata bio bi smesan. :)
Naravno,velikima se gleda kroz prste,ali mislim da bi ovaj SLS daleko bolje izgledao da su ga napravili modernog.
Ko voli SL300 Gulwing,neka uzme oldtimera :)
Dobar je SLS ali ipak pre njega bih uzeo Gallardo (Murcielago br 1 ali je skuplji) i 458 Italiu.
Tek onda bi uzeo SLS-a posle svih njih i to iskljucivo u perla beloj boji. :)
@dusan
I to bih ga uzeo zato sto volim Mercedes i zvuk AMG motora,inace da ga neko drugi pravi,tesko :)
Aston mi se svidja.
Rapide mi je najlepsa sporstka limuzina,Panamera mi se takodje svidja.
To je jedini auto koji mi se svidja od Porsea.
Panamera je laku-noc. :)
Video sam jednu Turbo u Audijevom salonu na Adi,crna.
Stvarno je babaroga :)
Eto svaki put kad se Porse odvazio da napravi "hrabar" ili sto bi zaljubljenici istog rekli skrnavljenje,uvek naprave uspeh.
primer: Cayenne,Panamera i Cayman.
Mada,novim Cayennom sam razocaran (dizajnerski),ali sam zato odusevljen Panamerom.
na slici mi i nije delovala nesto,ali uzivo kad sam je video,druga prica.
@PITBULL
Gledaj,SLS AMG je mozda brzi od R8-ice 5.2,4.2...Ali verovatno znas da postoji R8GT,koji ima dosta bolje postavljeno vreme na Ninburgringu,takodje ima bolje perfomanse od SLS-a...Ali,SLS je nesto savrseno sto neko moze da napravi,po meni savrsenstvo bez mane,bas taj SLS koji se tebi ne svidja previse...
Panamera je fantasticna,takodje i Rapide Aston,Aston uvek pravi prave sportske luksuze,vrhunske,Aston DBS je po meni najlepsi automobil koji postoji,iza njega ide R8 pa SLS...
Nemamo isti ukus,tako da ne zelim vise sa tobom da se raspravljam stvarno,vodi u nedogled...911-ica je pomeni vrhunac sportskog automobila,tesko dostizan,iako nije nesto sa izgledom,ima mnogo lepsih,Porse zadaje zadatke u perfomansama.
@dusan
Ne racunaj R8 GTmjer onda bi trebao da racunas SLS GT3.
http://www.topspeed.com/cars/mercedes/2011-mercedes-sls-amg-gt3-ar86854.html
A gde bi svrstao Lambo i Ferrari?
P.S. Meni je Murcielago LP640 na prvom mestu od svih supereportskih kola,na 2-om Gallardo LP560 a na trecem 458 (iako mi se ne svidja bas totalno dizajnerski,lepsi mi je F430,ali je 458 brutalan,bas su ga napravili da bude spektakularan sa performansama )
@PITBULL
Ferari ne volim zato sto vecina gleda u njega sa VAU,a ima mnogo boljih,bolji u perfomansama PORSE,a lepsi Aston Martin pa cak i Lambo...
@dusan
a ja volim svaki auto koji se gleda sa "VAU" kako ti kazes.
Pa bio on Porse,Mercedes,Audi,BMW,ili bilo koji.
@PITBULL
Nisi shvatio poentu toga 'VAU'...Za njega vecina kaze VAU,a ne znaju da ima rekao sam vec po perfomansama BOLJIH,po dizajnu LEPSIH...Ali oni koji ne poznaju automobilizam,divice se Ferariju,a ostalima manje,a oni poznavaoci ce se diviti svakom PORSEU zbog istorije,zbog onog sto rade danas,a oni koji ne znaju automobilizam to nece postovati ;) Tacka.
@dusan
Pa Ferrari ima malo jacu sportsku istoriju od Porsea.
Oduvek je u formuli.
Oduvek ima sportsite i samo sportiste u repertoaru.
Najmoderniju tehnologiju,koju Porse nema.
@PITBULL
Posto ne znas,Porse je ucestvovao u Reliju,gde ima titulu,u Le manu i ostalim trkama ;)
@dusan
Ok reli,911 nije za reli,zar ne?
LeMan je vec druga prica,ali ipak iznad svega je F1,sto se performansi i tehnologije tice.
Nista nije brzo kao F1,cak ni motor! :)
Motor ima odnos mase/snage 1/1 a formula ima skoro 2/1 u korist snage.
Ranije je imala oko 950 konja i oko 500kg a onda su smanjili na oko 700 ks snagu motora i sad hoce jos da smanje na 1500ccm i 4 cilindra :(
Cemu onda draz.
Zasto barem vrhunski supersport ne ostane postedjen "ekologijom" i downsizing-om.
@PITBULL
Zar mislis da je Porseu tesko da napravi 700ks i ulozi u formulu?Msm vecinu toga bi ulagao Vw,ali Porseu nije u interesu trosenje novca...Kad moze jedan Reno,tesko bi bilo Porseu?Ne razumem?F1 nije kao pre,ja npr ne gledam vec par godina...LeMan je po meni najzahtevnija trka,Porse je najvise puta pobedjivao na LeMansu,ima 16 pobeda,taj neki Ferari ima 9 ;)
@PITBULL
Inace 9 pobeda ima i Audi,iza njih je Jaguar sa 7,Aston Martin takodje...
Jaguar je '50-tih godina npr ima najbrzi automobil na svetu,Xk120...Dakle,kad se prica o Jaguaru uvek mora da se prica sa postovanjem.
@dusan
Ne znam,ali definitivno je najmodernija tehnologija u F1.
Od 458 nema modernijeg auta trenutno.
@PITBULL
Reci mi tu najmoderniju tehnologiju u F1?
i zasto je 458 najmoderniji?
@PITBULL
Neeeeeeeeeeeeeee!!!Ne daj mi klipove,objasni mi to 'F1 najmodernija tehnologija'
'458 najmoderniji auto'
Objasni,opisi..
@dusan
Pa jesi gledao klip?
Aerodinamika,menjac salta u milisekundi,elektronika,manetino dugme kao u F1 :)
Preneli su tehnologiju sa F1 na serijski auto.
Najmoderniji sportski auto trenutno na trzistu.
Nema ni jedan sportski auto sa toliko tehnologije,menjac najbrzi od svih.
Meri temperaturu guma,kaze kad su spremne za voznju itd. :)
Mnogo toga ima.
Trebao bi do sutra da pisem.
@dusan
Dovoljan je podatak da je na stazi bio samo 2 sek sporiji od Suzukija GSX-R 1000.
Top speed test.
I to motor je imao slikove a 458 fabricke gume.
Sa slikovima,mozda bi cak bio brzi od motora.
Jedva cekam da testiraju neki 911 tu,da vidim njegovo vreme.
458 ima vreme 59,5 sek.
SAVE THE PITBULL'S
Da li si dobijen "mnozenjem" ili si se preimenovao? Kontam da si isti...
Slican potpis.
Nema boljeg od http://www.geecar.com/3391/Gran-Turismo
@PITBULL
Vecina pravih zaludjenika za brzinu ne voli toliku tehnologiju ;) Valjda za toliko znas?
Dzabe joj sva ta tehnologija,dzabe,Gt2rs je sila,458-ica ne moze da pridje Porseu na stazi,tj krivine,pravac.Zanimljivo je to da npr 911 turbo S ima bolja ubrzanja i od 458-ice i Gt2rs,do 100-tke npr ide za 3,1,sto mozes da pogledas na sajtu Porsea,ali poenta Gt2rs je savrsenost voznje,dovedena do savrsenstva....
@dusan
A sto ako tehnologija nije bitna,sto onda Porcshe uopste menja ista,sto ne ostave potpuno isti auto kao iz 70-e npr.?
Naravno da je bitna,s tim sto neko ne voli pedale iza upravljaca vec obican menjac.
To je jedino sto nekom "smeta".
Inace,sva tehnologija je dobrodosla.
Sve zarad boljih performansi.