
Pored već predstavljenih verzija sa benzinskim i dizel motorima, Ford će kupcima ponuditi i novi Focus sa elektropogonom (u hatchback varijanti sa 5 vrata).
Tačnije, Focus Electric (predstavljen na ovogodišnjem Consumer Electronics Show-u u Las Vegasu) će na američkom tržištu startovati krajem ove, a u Evropi "pre 2013. godine."


Focus Electric raspolaže sa 123KS i 245 Nm, sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (23 kWh, na 240 volti se pune od tri do četiri sata, duplo manje nego kod Nissana Leaf) ima autonomiju od oko 160 kilometara i može da postigne maksimalnu brzinu od 136 km/h.

Focus Electric je takođe dobio i novi prednji gril (u Aston Martin stilu), set 17-inčnih alu točkova sa gumama sa smanjenim otporom kotrljanja, podoboljšanu aerodinamiku, MyFord Touch driver connect system, AM/FM/CD/MP3 Sony Audio sa devet zvučnika, navigacioni sistem sa glasovnim komandama...

Cena za sada nije saopštena, a Focus Electric će se proizvoditi u Fordovoj fabrici Michigan Assembly Plant.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mnogo lep nos!I dalje ne mogu da prezalim ova zadnja svetla,odnosno sto nisu ostala na D stubu. Primecujem da je ovaj Pro Ceed detalj na boku postao popularan i kod drugih automobila..
pošto je ovo budućnost, zašto se Srbija ne odvaži da počne ovakvu proizvodnju. I tako se bivšim radnicima daju nezarađene pare, oduzete od seljaka, jer u ovoj zemlji jedino oni pošteno rade, a oni sede kući i uživaju. Ako imaju znanja i tradiciju u proizvodnji automobila, eto prilike da se opravdju, pogotovo stručnjaci. Žalosno je da se u Hrvatskoj već radi na tome, a u Srbiji se čeka. Kod nas se veće pare zarađuju preprodajom nego proizvodnjom, pa ko je lud da proizvodi. Ovo je izazov za ekonomske stručnjake, Dinkića, Đelića, i ostale. Smislite sistem i krenite, a ne punite šuplju burad.
@Dejan L,
Da ovaj usek na dnu vrata.Stavili su ga na onom novom Hjundaiju za azijsko trziste(Kao i i30,bio je u zutoj boji na ovom blogu nedavno,da l' se zove Venga,zaboravio sam) kao i na novom MG-ju.
@Rade,
Da pocnemo od malo primitivnije tehnologije od ovoga pa polako.Kragujevacki Punto na baterije je na nivou onog HR prototipa ako ne i bolji,ali cini mi se da od toga nema 'leba trenutno.A mi nemamo "vremena" za te akrobacije...