home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je za 24 sata Nirburgringa (od 23. do 26. juna) pripremio trkački Golf24, koji je već testiran u Portugalu i Italiji.

Golf24 pokreće 2,5 litarski petocilindrični turbo motor koji raspolaže sa 324 kW/440KS i 540 Nm obrtnog momenta, uparen sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem.

Pogon je na sva četiri točka, a deo paketa čine i aero body kit, modifikovano ogibljenje, novi točkovi i kočnice, novi izduvni sistem, kao i sva neophodna sigurnosna oprema.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4965



Komentari

Cekam carobnjaka da pita je l' ovo "petica, sestica ili mozda sedmica"... ;)

Autor Damko 10 Feb 2011, 19:10

@Damko
haha, evo skoro sat vremena se suzdrzavam...:)))

A ja cekam STrider-a da mu objasnim kolko godina ce se proizvodisti Golf 6...

Inace Energy, Uros i ja smo se siti ispricali i nasmejali, steta sto je obrisano...:)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 19:32

P.S. bune me ovi nabudzeni detalji pa ne mogu da desifrujem sta je ispod...:)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 19:36

@Damko

"je l' ovo "petica, sestica ili mozda sedmica"... ;)"

dodao bih jos: ili osmica! :)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 19:40

ma golf je golf,da je s**** ne bi se prodavao owoliko,svwuda po svwetu!

Autor milan 10 Feb 2011, 21:03

@carobnjak
Jel vidis koliko je VW ispred vremena, vec sad ima spreman Golf XXIV :D

Autor STrider 10 Feb 2011, 21:24

@STrider
bash...:)))

koliko si ti ono rekao da ce dugo da se proizvodi Golf 6?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 21:51

@Damko
Ma interna sala, pre par dana smo raspravljali na temi o Golfu VIII, pa zato ;)

Autor STrider 10 Feb 2011, 21:51

@STrider
koliko treba da cekam odgovor?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 21:58

@carobnjak
Napisao sam, ali izgleda se nije pojavio odg, nesto zabagovalo.
Mislim da izlazi 2012-te, sto?

Predstavio sam svoj autic na forumu, pozivam ostale "komentatore" na blogu da posete i prokomentarisu malo ;)

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:01

@STrider
da, 2012. A kad je pocela da se proizvodi sestica? Pocetkom 2009. I sad izracunaj kolko je to godina, malo vise od 3 ili 8 koliko si ti tvrdio?
I sad me ubedi da se VW nije za_ebao?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:04

@carobnjak
Tvrdio sam da ce VIIIca izaci 8 godina posle VIImice, ona izlazi 2020te

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:07

Po čemu se to zajebao?

Autor Djordje 10 Feb 2011, 22:08

STrider
Za moj ukus - klasična lepota.

Autor Moron 10 Feb 2011, 22:10

@carobnjak
I inace, mislim da je Mk6 vise redizajn Golfa 5, nego novi model...ista platforma, ista motorizacija, isto oslanjanje, isti krov i stakla sa strane, isto medjuosovinsko rastojanje... Razlog zbog cega je on Golf 6 a ne Golf 5.5 (npr) lezi u tome sto je ovo bolji marketinski potez, vise ljudi je spremno da kupi "novi" model nego redizajn postojeceg. A i VW je sa sesticom u odnosu na peticu znacajno ustedeo, posto je proizvodnja Mk6 20% jeftinija u odnosu na Mk5.

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:13

@Djordje
jer prerano predstavlja zamenu!
gotov prototip je predstavljen jos pre godinu dana!

https://www.youtube.com/watch?v=u1fb3Hrns7c

@STrider
da ali si isto tako tvrdio da zamena uvek ide posle 7-8 godina!
I sta je sad ovo?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:13

@STrider
haha, pa isto ce se ponoviti, bice Golf 6.5 umesto 7, videces...:)))

A jel si cuo da ce Sedmica biti manja i laksa od Sestice?
Da li prepostavljas razlog?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:15

@Moron
I ja sam to rekao, on je pravljen da niko ne moze da kaze ni da je Bog-zna-koliko-lep, niti ruzan. Delovao je zastareo u odnosu na Fokus Mk1 u vreme kada se pojavio, ali se ja danas najezim kada vidim one ventilacione otvore u Fokusu razbacane svuda unaokolo, dok je u Golfu sve na svom mestu, na dohvat ruke, lepo uklopljeno, bez ikakvih zvukova i posle 10 godina voznje

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:15

P.S.
po dosadasnjem rasporedu, Sedmica bi trebala doci tek 2015.!!!

Zasto toliko zure, da mi je znati?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:18

# 1 Golf Mk1/Rabbit (A1/Typ 17, 1974-1984)
# 2 Golf Mk2 (A2/Typ 19E, 1983-1992)
# 3 Golf Mk3 (A3/Typ 1H, 1991-1999)
# 4 Golf Mk4 (A4/Typ 1J, 1997-2005)
# 5 Golf Mk5 (A5/Typ 1K, 2003-2009)
# 6 Golf Mk6 (A6/Typ 5K, 2009-present)

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:18

@STrider
jos uvek mislis da nisam u pravu? Eh, te brojke...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:19

@carobnjak
To sam rekao posto smatram da je Mk6 redizajn Mk5 koji se pojavio 2003ce godine, sto znaci da ce se on proizvoditi punih 9 godina.
Nisam cuo da ce Mk7 biti manji, ali ako je stvarno tako onda ce to biti jako cudno, posto su svi konkurenti "porasli". Jedno je samo sigurno, Mk7 ce dizajnerski biti slicna predhodicima, nece biti nikakvih drasticnih promena

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:21

@carobnjak
ne 2015, vec 2014. Pazi niz: golf 1 je "trajao" 10 god., dvojka 9, trojka 8, cetvorka 7, petica 6, a ova sestica valjda 5:)

Autor toma 10 Feb 2011, 22:21

A ovo je izaslo jos avgusta 2009.!

https://www.youtube.com/watch?v=oMD0j4OpeSQ&feature=related

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:21

@toma
ne menja stvar...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:22

@STrider

"Estetski, novi Golf neće imati neke radikalne promene. Već na prvi pogled primećuju se sofisticirane linije preuzete od modela Scirocco. Stručno je izbegnuta zaobljenost karakteristična za ranije modele, pa je samim tim postignut "opasniji" izgled prednjeg dela.

Zbog nove platforme Golf VII neće doživeti povećanje dimenzija već njihovo smanjenje. Pored dimenzija, smanjiće se i masa automobila.

Nova generacija Golfa očekuje se 2012. godine i biće ponuđena u više verzija, uključujući i kabriolet."

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:24

@STrider 10 Feb 2011, 22:21

hm, ti smatras, ali VW ne smatra tako!
Vrlo je jasno oznacio svoje modele , tj. generacije Golfa!

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:26

Golf VI, kakva god mu oznaka bila, nije potpuno nov model, nego restilizacija golfa V. A nijedna restilizacija VW/Audi modela nije trajala duže od 4 godine, tako da tu nema ništa nelogično.

Autor Djordje 10 Feb 2011, 22:27

@carobnjak
Ja sam vec naveo sta je sve isto na Mk5 i Mk6 i smatram da to nikako ne moze biti novi model. A tu istu platformu na kojoj ce lezati novi Golf imace i Audi A3, Skoda Octavia, Seat Leon...ne verujem da ce VW dozvoliti da prostor u kabini celokupne njihove game bude manji od direktnih konturenata. Polo je vec znacajno narastao u duzinu, tako da i ako bude kraci, bice to svega par cm.

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:31

@Djordje
upravo tako, i to je najbolji dokaz da je PROMASAJ, jer je reklamiran i najavljivan kao potpuno nov model!
Ukratko, jos jedna macka u dzaku za velike pare po oprobanom receptu iz Volkswagenove kuhinje...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:31

@carobnjak
A ono sto je izaslo 2009te je jos jedan od mnogobrojnih rendera moguceg izgleda novog Golfa, nije zvanican crtez niti koncept model

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:32

@STrider
mislim da bi korisnije bilo da navedes sta je to doneo Golf 6 u odnosu na prethodni?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:33

@STrider
ali su naredni renderi potvrdili prvi...

Za ono pod 22:31 inspirisao me je licno mr Energy! :)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:34

@carobnjak
Pa, kao sto rekoh, najveca razlika je bila sto su skresali troskove za 20%, odnosno stavili vise love sebi u dzep.

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:36

@carobnjak
Inace, na netu sam nasao ovo: "More specifically, the Mk7 will be built on the VW Group's more space-efficient and, according to sources, substantially lighter, MQB platform that comes with a longer wheelbase and shorter overhangs."

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:36

@STrider
a tehnoloski nista?!?
Pitam ozbiljno jer iskreno ne znam...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:37

Ja tvrdim da nije promašaj, već kao i svaka restilizacija, produžavanje života jednom modelu dok se pripremi novi. To je provereni recept koji funkcioniše decenijama već, a nije ni prvi put da jedna restilizacija nosi novu oznaku, verovatno se sećate passata B3 i B4, nije to nikakva mačka u dzaku, već dobar auto!

Autor Djordje 10 Feb 2011, 22:38

@STrider
ima svasta po netu...

Verovatno je istina da ce spolja biti manji a iznutra veci! Jos jedna sarena laza...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:38

@Djordje
Slicna stvar i sa Audijem B3 i B4
@carobnjak
Kakav god da bude, bice jedan od najprodavanijih u klasi...

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:41

@Djordje
onda nisu trebali menjati oznaku!

"Because the car's architecture and suspension is identical to its predecessor, including the door frames, side glasshouse, roof and wheelbase, there have been questions as to whether the Mk6 is an all-new car, or just a Mk5 facelift."

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:42

@STrider
ali ja ne tvrdim da je los auto, naprotiv! Samo se pitam zasto to rade? Sta je smisao?

I ostajem pri misljenju da je Sedmica trebalo da nasledi Peticu, a da se Sestica preskoci... Onda bi sve bilo na mestu! :)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:43

@STrider
a da li si znao da je i Sestica nesto manja od Petice?!?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:45

@carobnjak
Pa to sam i ja rekao. Njima je bitna samo zarada, a jedino to su i poboljsali u odnosu na predhodnika. Pored toga, ubacena su i nekoliko novih motora

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:46

Zašto rade? Verovatno zato što petica nije bila još za zamenu, ali je bila zrela za restilizaciju da bi se uklopila izgledom sa ostalim modelima VW.

Autor Djordje 10 Feb 2011, 22:46

@STrider
slucaj B3/B4 je klasican restajling, nema veze sa Golfovim slucajem. On je JEDINSTVEN!

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:47

@carobnjak
U pitanju su milimetri, to niko i ne moze da primeti

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:48

Ja iskreno volim da razlike između generacija golfova, bar vizuelno budu što manje.
Pošto mi u Srbiji kaskamo 1-2 generacije, biće nam ponos manje oskaćen.
Takođe, kako nove generacije dolaze u proizvodnju, i kod nas je smena brža.
Sad smo na nivou 4, pa delom i 5. Više se ne tvrdi da je šteta što je 2 prestala da se pravi.
Znači napredujemo, svakog dana u svakom pogledu.
Eto i golf je pokazatelj napretka jedne zemlje.

Autor Energy saver 10 Feb 2011, 22:50

@STrider
a to znaci da ce i Sedmica biti kraca par mm! :)))

@Energy saver
welcome back! :)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:51

Zašto misliš da se razlikuje slučaj passata B3/B4 i golfa V/VI? U oba slučaja praktično isti, samo redizajniram, auto dobija novu oznaku. I zašto je oznaka toliko bitna, što se mene tiče može još uvek da se zove golf I, to me neće odvratiti od njega.

Autor Djordje 10 Feb 2011, 22:51

@carobnjak
Pa vise razlike ima u B3 i B4 nego u slucaju Golfa Mk5 i Mk6. B4 je u odnosu na B3 duzi nekoliko cm (cak 19), dok je kod Golfova ta razlika u mm. Takodje, i Audi je B4 najavio kao novi model, pogledaj generacije Audija, a oba modela su prakticno ista ispod haube. Znam to jako dobro, posto ja vozim B3, a dva dobra druga imaju B4

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:52

@Djordje
zato sto ne razumes sustinu...
Seti se kako je najavljivana Sestica i bice ti jasnije!

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:53

@STrider
da li vrata sa B3 stimaju na B4?

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:55

@Energy saver 10 Feb 2011, 22:50
brate, ubo si sustinu, samo tako! :)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 22:56

Ja pričam o passatu B3/B4, a ne o audiju. I baš mislim da je dobar primer, jer praktično sve od B4 možeš da napakuješ na B3 osim štop lampi. A dobio je novu oznaku, i predstavljan kao novi model. A imao sam i passata B3 i B4 i audija B3 i B4 i audi nije baš dobar primer, jer je su na B4 ispravili glavnu manu audija B3, i ceo zadnji kraj je drugačiji, kod njega je nova oznaka zaslužena!

Autor Djordje 10 Feb 2011, 22:57

@carobnjak
Znam da su jako slicna, ali ne znam da li su bas u mm ista kao u slucaju Golfa Mk5 i Mk6. Gledao sam na VW forumu da su neki stavljali na B3 haubu od B4, farove, zadnje migavce...slicni modeli, samo malo promenjena hauba u malo veci wb

Autor STrider 10 Feb 2011, 22:57

@Djordje
Najveca promena je povecanje gepeka, koji je najveca mana B3, posto je jako mali. Ponuda prostora unutra je jako slicna, kao i celokupan enterijer

Autor STrider 10 Feb 2011, 23:01

@STrider
zbog WB i pitam! Ali ako vrata stimaju onda NIJE novi model, to kakva je prednja maska i farovi, ne igra ulogu...

A kako je kod Golfa, da li su identicna bocna vrata kod Petice i Sestice?

@Djordje
pa kontam da nisi u toku...:)))

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 23:02

@Djordje
da, Passat B6 je klasican ristajling...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 23:04

P.S. B4, pardon...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 23:05

@carobnjak
Vidi se da ne citas moje postove uopste... Jos jednom ponavljam, wb od Mk5 i Mk6 su identicni, bas kao i ramovi od vrata i stakla u vratima. Zbog toga i mislim da nije novi model

Autor STrider 10 Feb 2011, 23:06

@carobnjak
Inace, VW je to dosta cesto radio, isto kao sto Passat B4 nije novi model u odnosu na B3 on ima drugu oznaku generacije, kao i sto B7 nije novi model u odnosu na B6, takodje su razlike samo u mm

Autor STrider 10 Feb 2011, 23:08

Grozan je

Autor Dejan L 10 Feb 2011, 23:10

P.S.
znam , zato ti i kazem da je VW majstor prevare...

Autor carobnjak 10 Feb 2011, 23:11

@STrider

To da golf VI nije potpuno novi novi model smo apsolvirali. Sad je sporno nova oznaka, da li je zaslužuje ili ne. Ja mislim da ne, ali mi je apsolutno svejedno da li se zove 5.5, 5F, ili 6. To je najmanje bitno.

Autor Djordje 10 Feb 2011, 23:13

Pozz interesuje me jel znaci sta kn filter i remus za golfa 2. turbo dizela? hvala odg moze na tel

Autor Nenad 18 Jan 2015, 22:01

@Nenad
Skoro nista. Ja sam nesto eksperimentisao pre 10-ak godina sa VW Transporterom 1.6 td i zakljucio da su ti najvazniji dobra kompresija, dobro odradjena bos pumpa i dizne i naravno turbina. Na bos pumpi imas jednu pecurku, koja se aktivira kad i turbina, pa je pozeljno da ti i to bude ispravno.

Autor Optimus Prime 18 Jan 2015, 23:14