
Pored obnovljenog Accorda, posetioci Salona automobila u Ženevi će na Hondinom štandu između ostalog moći da vide i obnovljeni Jazz, Jazz Hybrid i Jazz EV concept sa elektropogonom.
2011 Jazz nije pretrpeo neke veće estetske izmene. To u praksi znači da ga odlikuju nova maska, izmenjeni branici, doterana svetla, novi poklopci točkova, kvalitetniji materijali u enterijeru, kao i nekoliko novih boja za karoseriju (među njima i "Deep Sapphire Blue" i "Ionized Bronze") i bogatija oprema.


Uz poboljšanu aerodinamiku (koeficijent otpora je smanjen sa 0.336 na 0.330), opcionu CVT transmisiju u modelu Jazz 1.4, unapređeno upravljanje i veći komfor u vožnji, to je to.


Takođe treba pomenuti i redukovanu emisiju CO2, pa Jazz 1.2 sa 90KS sada emituje 123 grama CO2 po km (potrošnja goriva je 5,3 l/100 km), a Jazz 1.4 sa 100KS ima emisiju CO2 od 126 g/km (potrošnja 5,5 l/100 km).

Hibridna verzija Jazza je predstavljena još na poslednjem Salonu autombila u Parizu, a kombinuje 1,3 litarski benzinski agregat sa 88KS, elektromotor sa 10kW i CVT transmisiju. Prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 4,5 litara goriva na 100 km a emisija CO2 je 104 grama po km.

Jazz Hybrid od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,6 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 177 km/h.

Honda Fit / Jazz EV
Nakon hibridne verzije, Honda je krajem prošle godine na Salonu u Los Anđelesu promovisala i električnu verziju svog malog modela Fit (u Evropi Jazz), koji će u Ženevi biti prikazan i evropskoj publici.

Fit EV je za sada koncept automobil, ali će serijski model američkim i japanskim kupcima biti predstavljen tokom 2012. godine.
Ukratko, Fit EV Concept može da postigne najveću brzinu od 145 km/h, a sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (pune se od 6 do 12 sati) ima autonomiju od oko 160 kilometara.

Električni Fit se od standardnog modela razlikuje i vizuelno, što u praksi podrazumeva LED prednja i zadnja svetla, drugačije branike, izmenjeni prednji deo, nove točkove, EV oznake, Deep Clear Blue Pearl boju i modifikovani enterijer.
Ivan Mitić - Autoblog.rsKo im je radio redizajn, Chery?
Upropastili su ovog Jazza bez potrebe. Sada mu je prednji branik, posebno sa onim svetlima za maglu, kao kod Ega, a prednji rub je kao kod Peugeota 207...
A koeficijent otpora vazduha je sa 0,336, smanjen na 0,33! Znači ovaj klinasti oblik ničemu nije doprineo, osim "lepoti". Reći ću samo da je Fabii Cx=0,33, a Floridi (koja je nastala 1987. godine), Cx=0,32!
Panchev9
hahahah :))) Boleslavci :))) hahah
Honda je po prirodi izdržljiva, tako da verujem da će podneti napade, a nadam se da si i ti izdržljiv, kada je Honda u pitanju ;)
Šta nije tačno u mojim komentarima? Porfavor
Uros Cuore Sportivo
Leo je samo na slici, a uživo pravi odsjaj što smeta vozaču, i prlja se samo tako ;)
P.S. Meni se sviđaju felne sa prve slike. Kada bih našao takve za Crvenkapu...
Predrag
Izdrzljivost je "nase" srednje ime... :)
Pitacu da li daju takve felne na Boleslavce da stave...
Tacno je za taj beli enterijer... Pravi nepotrebni "duplikat"...
@Predrag,
Nisam rekao da je praktican, vec samo lep. :D
Honda power of dreams
Cik stavite slike kokpita kokurencije pored jazza ako smete.....bilo bi kao Casio sat vs konkurencija 60 godina 20 veka...revolucija brale...revolucija
beli enterijer je vrhh...naravno koima 50 evrica mesecno za pranje
Ko voli ove silne dugmiće, i tvrdo, "sajber" okruženje, ovaj entrijer je N*1 ;)
Volan ove Honde, i onaj u Civic-u su jedni od najlepsih u svojim klasama. Bas po mom ukusu. Cak ni jedna Alfa nema ovako lep dizajn volana. Kad ja to kazem to je veliko priznanje.:D Nazalost, spolja je ovaj Dzez malo nadut, kao da ima elefantijazis. Da nije ovih lepih zivih boja...
Panchev9
Evo, uporedi Jazz-ov donji otvor za vazduh i svetla za maglu, sa čudom na ovom linku:
http://www.motorblog.rs/automobili/chery/chery-ego-van-promocija-lakog-terenca-iz-kine/
Loš uzor...
Predrag
Ne vidim slicnost...
Ne moze Honda da zabrani njeno kopiranje...
Predrag
Neka presudi Uros Cuore Sportivo kao strucnije lice... Uvazicu njegovo misljenje... Meni ne lici, ali Ok...
@Panchev9, Predrag,
Pa ima slicnosti ,mogu da povezem detalje neka ali danas je to sasvim uobicajemo. I ne vidim tu nista lose. Usudjujem se reci da je na Tengu to bolje odradjeno jer je "uokvireno" jos jednim ovim plitkim usekom... Na Hondi to ne bi stajalo jer je dizajn prilicno "nasumican" pogotovo kad se pogleda enterijer. To mozda malo i ubija monotoniju sto je dobra stvar. E sad,ko sta voli...
Predrag
Meni automobili lice ili ne lice( neki delovi), ali ne mogu na taj nacin(prepusti, izmedju maglenki i farova itd...)...
Predlozeni moze vrlo detaljno, pa zato rekoh...
Uros Cuore Sportivo
Good boy!
Tengo izgleda odlično, a ceo Jazz-ov prednji branik je kriminalan!
@Predrag,
Jazz je atipican auto, dizajniran iznutra ka spolja, po mom misljenju, u unapred zadatim gabaritima. Ceo eksterijer je tu jer ne moze mnogo drugacije sem svetala i tih nekih sitnih detalja. Meni najvise smeta ova polomljena linija krova iznad predposlednjeg stuba (dvoumim se da l je to po nomenkaturi C ili D stub :D ).
@Uros Cuore Sportivo
Meni smeta samo to što ne mogu lepo da se smestim na mestu vozača (nedostaje mi prostor za noge). Sve ostalo bih "progutao", pošto mi je dizajn nebitan, iako ga primećujem :))) Sada će P9 da kaže da izmišljam, ali ja sam njemu već objasnio zbog čega on ne stiče takav osećaj :)
Onaj "samovoz" na prvoj slici uopšte ne izgleda loše za jednu hondu. Još ako je prtljažnik sada veći nego nekada kod vitare sa motorom G-16A, onda je ovo po više osnova baš veliki korak ...
@carobnjak,
Poslednja slika. Ako bukavalno kpiras BELI, mogu da nadjem za tebe ovu nijansu "izuzetno svetlo sive" sa sve indeksnim brojem. Sigurno ima u paleti boja u Photoshop-u. :D
Pitanje za nagradu: Hoće li sada bivši direktor Kolubare prodavati Honde u svom pošteno stečenom salonu po bagatelnim cenama nama Lazarevčanima, koje je višestruko ojadio?
Da li će mu Honda dozvoliti posle svega da bude zastupnik?
Gledajte sledećeg ponedeljka u Insajderu!