home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna generacija Honde Accord je predstavljena u martu 2008. godine na 78. Salonu u Ženevi, a na predstojećem 81. ženevskom sajmu automobila (od 3. do 13. marta), Japanci će promovisati i blago doterano izdanje ovog modela (kao i do sada, u ponudi će biti sedan i karavanski Sports Tourer).

Velikih promena nema, a izdvajaju se doterana prednja svetla, gril i branici, novi alu točkovi, kao i bolja zvučna izolacija, par novih detalja u enterijeru, Active Cornering Lights i motori sa smanjenom emisijom CO2 (primera radi, 2.2 i-DTEC dizelaš sa 110 kW/150KS i 350 Nm emituje 138 grama CO2 po km).


Prodaja doteranog Accorda startuje u aprilu ove godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

PR SAOPŠTENJE DELTA AUTOMOTO

Restilizovani Hondа Accord limuzinа i Tourer, karavan verzija, imaće premijeru nа Sаlonu аutomobilа u Ženevi u mаrtu ove godine. Obe verzije ovog modela dobiće poboljšanja u spoljašnjem izgledu, emisiji gasova i upravljivosti.

Najvažnije izmene uključuju:
• Restilizovanu spoljašnjost
• Unarpeđenu završnu obradu enterijera
• Smanjenu emisiju i potrošnju kod svih motora
• Unapređen 2.2 i-DTEC motor (138 g/km)
• Poboljšanu upravljivost kod svih modela
• Sistem automatske aktivacije dugih svetala i aktivna svetla za skretanje po prvi put kod modela Accord

Spoljаšnji dizаjn

I Sedan i Tourer verzija imаju mаle аli primetne promene u dizajnu prednjih svetala i brаnika. Prednja svetla su dobila čistiji izgled sа jasnim i oštrijim završecima. Kod viših paketa opreme svetlа su sаdа bi-xenon, a funkcijа aktivnih svetаla zа skretаnje (Active Cornering Lights) poboljšava vidljivost u toku noćne vožnje. Rešetkа je suptilno redizajnirana, sа dvа centrаlno istaknuta hromirana dela koja se uklapaju sa okvirom, dodatno naglašavaju sportski izgled. Svetla zа mаglu su istaknuta i daju agresivniju liniju automobilu.

Zаdnji deo Sedan modelа je elegantno izmenjen, sa svetlima koja u kompoziciji daju pravi balans ovom delu automobila. Ekskluzivni stil limuzine je zаokružen hromiranim dodatkom iznаd zаdnje tаblice i tamnim  hromiranim detaljima na Type S verzijama. Novi dizаjn eksterijerа uključuje i tri nove boje - Alabaster Silver, Graphite Lustre and Celestial Blue Pearl koje su dodate postojećoj paleti.

Dizajn unutrašnjosti

Izmene spoljašnjeg izgleda dopunjene su brojnim suptilnim doradama enterijera, koje kod modela sa višim paketima opreme uključuju nove materijale za sedišta i obloge vrаtа, koje u mnogome utiču na ambijent u kabini. Metalik zаvršna obrada unutrаšnjosti uključuje ručnu kočnicu, prsten na ručici menjаčа, dodatak na volanu i na vratima. Podno osvetljenje kod većine modela je plavičasto, dok je kod Type S modela crveno.

Ekonomičnija potrošnja goriva i smanjena emisija štetnih gasova

Unapređeni i-DTEC dizel motor zapremine 2.2 litra sa smanjenim frikcionim gubicima koji nastaju usled trenja komponenti motora sada ima nižu potrošnju goriva i manju emisiju štetnih gasova. Rezultat ovih promena vidljiv je u smanjenju emisije CO2 gasova za 9 g/km kod limuzine sa šestostepenim manuelnim menjačem i 11 g/km kod varijante modela sa automatskim menjačem. Unutrašnje izmene su ukombinovane sa višestrukim aerodinamičnim poboljšanjima podvozja koje uključuju veću prednju vazdušnu branu i poklopac na podvozju i zadnjem podramu. Hondini inženjeri su uložili dosta truda u cilju smanjenja frikcionih gubitaka u točkovima i gumama sa smanjenim trenjem ležaja točka i smanjenja otpora kotrljanja gume. Modeli opremljeni automatskim menjačem imaju koristi i od unapređenja frikcionih gubitaka komponenti menjača kao i optimizirane hodove u cilju smanjenja potrošnje goriva i emisije gasova.

Tiša kabina

Impresivne NVH performanse aktuelnog modela Accord dodatno su unapređene primenom izolacionih pena veće gustine koje se montiraju ispod haube i u zonama oko komandne table. Buka koja dolazi od podvozja takođe je umanjena pomoću dodatne zvučne izolacije u delu oko DP filtera i izduvne grane kod dizel motora. Smanjenje buke je zaokruženo tehnikama koje su kompletirane malim povećanjem debljine zadnjeg stakla od 0.9 mm, čime je putnicima na zadnjim sedištima omogućen veći komfor.

Šasija

Inženjeri iz Japana, u saradnji sa svojim kolegama iz Nemačke i Velike Britanije, su kod modela Accord Tourer i Sedan dodatno unapredili kvalitet amortizera i prilagodili ih različitim vrstama i stanju podloga kakve se sreću po celoj Evropi. Detaljna rafiniranost tzv. “dual mode” amortizera istovremeno unapređuje stabilnost vozila u vožnji pri većim brzinama na autpoutu kao i kvalitet vožnje i na najnekvalitetnijim vrstama podloga.

Aktivna svetla za skretanje

Jedna od najupadljivijih promena, koja zaokružuje paletu Accord modela je dodatak Aktivnih svetala za skretanje koja omogućavaju poboljšano osvetljenje prilikom skretanja ili ulaska u krivinu. Dodatne svetlosne grupe su suptilno integrisane u postojeća svetla kako bi usmeravale svetlosni snop u pravcu skretanja vozila i tako pomogla vozaču u uslovima smanjene vidljivosti na drumu. Svetla sa odgovarajuće strane biće aktivirana ukoliko vozač označi promenu pravca ili okrene upravljač za više od 90 stepeni. Pri vožnji u rikverc oba svetla biće aktivirana kako bi vozaču omogućila bolju preglednost sa obe strane vozila.    

Sistem aktivacije dugih svetala

Još jedna Hondina inovativna tehnologija predstavljena je sistemom automatske aktivacije dugih svetala koja se ugrađuje u modele sa bi-ksenonskim svetlima. Sistem kontroliše CMOS kamera postavljena na prednjem vetrobranu u zoni oko vozačevog retrovizora. Kamera detektuje dolazni saobraćaj ili poziciona svetla vozila ispred i automatski “obara” svetla ako su pre toga bila upaljena duga svetla. Ovaj sistem vozaču omogućava da se maksimalno koncentriše na uslove na putu bez dalje potrebe da manuelno kontroliše aktivaciju dugih svetala.  

Nova Honda Accord, kao jedan od lidera u D segmentu u Srbiji, pojaviće se u prodaji spedinom ove godine.




čitanja : 3868



Komentari

Uvek sam voleo ovaj auto,Prvi koji se secam bio je onaj sa "pop-up" svetlim aiz osamdesetih i otad traje ljubav:D Samo prethodnik mi je bio lepsi,ostace klasik zbog skladnog dizajna. Na ovom mi malo smetaju zadnja svetla. Enterijer je bas bas dobar. Americka verzija je smesna izgledom pored ove...

Autor Uros Cuore Sportivo 26 Jan 2011, 15:12

Ektra mu stoji Logan maska
:)))))
Umesto da redizajn bude lepši...

Autor Dejan L 26 Jan 2011, 15:23

@Dejan L,
Eh da moj ima takvu... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 26 Jan 2011, 15:25

unutrasnjost je takva da samo sedis unutra i uzivas, ne moras ni da kreces sa parkinga :)

Autor dzigi 26 Jan 2011, 16:22

Enterijer je stvarno odlican, jedan od automobila koji nudi vise nego dobar polozaj za volanom.

Autor Damko 26 Jan 2011, 16:41

Vozio sam prethodnu generaciju,mogu misliti kako ovo ide...

Autor Uros Cuore Sportivo 26 Jan 2011, 16:57

Šteta što u Japanu nisu čuli za ove naše idijotske zakone, pa prave uporno ovaj 2.2 motor...

Autor Djordje 26 Jan 2011, 18:16

Provereno i lepo, kao i uvek od Honde.

Autor krle 26 Jan 2011, 18:27

Najkvalitniji i najbolji u klasi. Jos kada stigne 1.6turbo sa 160 i 200ks...

Autor Neko 26 Jan 2011, 18:45

Najkvalitniji i najbolji u klasi. Jos kada stigne 1.6turbo sa 160 i 200ks...

Autor Neko 26 Jan 2011, 18:47

Prelep automobil,bas mi se svidja!!! :D
Samo sam cuo dosta negativnih stvari o njemu...

Autor dusan 26 Jan 2011, 19:23

Najbolji u klasi, takodje i best-buy!
Kao sto vise puta rekoh, "japanci" su zakon!

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 20:49

ne znam koliko je najkvalitetniji ali najbilji nije ni blizu !!!
model iz 2005 sam vozio i ima gomilu stvari koja moraju biti daleko bolje!!!
elasticnost 0!
motor me razocarao!
menjac sa predugim hodovima!
ljulja se i naginje!
kocnice gumene i blago receno preslabe!!
da su mi zavezali oci i provozali bio bi ubedjen da sam u pezou nekom !!
ako vec kupujes japanca uzmi zoom mazdu 6 ! trosi litru vise ali tuce akorda po svakom pitanju provereno!!

Autor SRBENDA 26 Jan 2011, 23:30

@SRBENDA
tema je model 2008.!

P.S. Honda prva, Mazda druga! :)))

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 23:51

Power of dreams

Samo toliko

Autor nikokaoja 27 Jan 2011, 09:44

U slavi Pufti.. ;)
Ubedljivo najbolje ulozen novac predtavlja kupovina Accord-a...
Samo zavisi koji motor je potreban coveku i to je to...
Honda je samo jedna!

Autor Panchev9 27 Jan 2011, 11:44

ha, ha, ha kakvo svr*avanje na na šta :)

klinci, PROVOZAJTE ovaj auto, a naročito ga provozajte NOĆU (!!!) da vidite kakva su mu duga svetla, pa ako uopšte preživite (jer se ne vidi ni 30m ispoed vozila), onda provozajte neki od konkurentata, maože i klasi ispod (npr. Octavia 1,8 TSI), pa onda recite svje utiske ovde...

Jbt,...ima li ova zemlja nekog drugog do osim pustih maštača...

Blage veze sa mozgom nema to što pričate....

Autor Nikola 17 Feb 2011, 13:05