home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna generacija Honde Accord je predstavljena u martu 2008. godine na 78. Salonu u Ženevi, a na ovogodišnjem 81. ženevskom sajmu automobila (traje do 13. marta), Japanci promovišu i blago doterano izdanje ovog modela (kao i do sada, u ponudi će biti sedan i karavanski Sports Tourer).

Velikih promena nema, a izdvajaju se doterana prednja svetla, gril i branici, novi alu točkovi, kao i bolja zvučna izolacija, par novih detalja u enterijeru, Active Cornering Lights i motori sa smanjenom potrošnjom goriva i manjom emisijom CO2 (primera radi, 2.2 i-DTEC dizelaš sa 110 kW/150KS i 350 Nm emituje 138 grama CO2 po km).


Prodaja doteranog Accorda startuje sredinom ove godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

PR SAOPŠTENJE DELTA AUTOMOTO

Restilizovani Hondа Accord limuzinа i Tourer, karavan verzija, imaće premijeru nа Sаlonu аutomobilа u Ženevi u mаrtu ove godine. Obe verzije ovog modela dobiće poboljšanja u spoljašnjem izgledu, emisiji gasova i upravljivosti. 

Najvažnije izmene uključuju: 

• Restilizovanu spoljašnjost

• Unapređenu završnu obradu enterijera 

• Smanjenu emisiju i potrošnju kod svih motora

• Unapređen 2.2 i-DTEC motor (138 g/km)

• Poboljšanu upravljivost kod svih modela

• Sistem automatske aktivacije dugih svetala i aktivna svetla za skretanje po prvi put kod modela Accord

Spoljаšnji dizаjn

 

I Sedan i Tourer verzija imаju mаle аli primetne promene u dizajnu prednjih svetala i brаnika. Prednja svetla su dobila čistiji izgled sа jasnim i oštrijim završecima. Kod viših paketa opreme svetlа su sаdа bi-xenon, a funkcijа aktivnih svetаla zа skretаnje (Active Cornering Lights) poboljšava vidljivost u toku noćne vožnje.

Rešetkа je suptilno redizajnirana, sа dvа centrаlno istaknuta hromirana dela koja se uklapaju sa okvirom, dodatno naglašavaju sportski izgled. Svetla zа mаglu su istaknuta i daju agresivniju liniju automobilu. 

Zаdnji deo Sedan modelа je elegantno izmenjen, sa svetlima koja u kompoziciji daju pravi balans ovom delu automobila. Ekskluzivni stil limuzine je zаokružen hromiranim dodatkom iznаd zаdnje tаblice i tamnim  hromiranim detaljima na Type S verzijama.

Novi dizаjn eksterijerа uključuje i tri nove boje - Alabaster Silver, Graphite Lustre and Celestial Blue Pearl koje su dodate postojećoj paleti.

Dizajn unutrašnjosti

Izmene spoljašnjeg izgleda dopunjene su brojnim suptilnim doradama enterijera, koje kod modela sa višim paketima opreme uključuju nove materijale za sedišta i obloge vrаtа, koje u mnogome utiču na ambijent u kabini. Metalik zаvršna obrada unutrаšnjosti uključuje ručnu kočnicu, prsten na ručici menjаčа, dodatak na volanu i na vratima. Podno osvetljenje kod većine modela je plavičasto, dok je kod Type S modela crveno. 

 

Ekonomičnija potrošnja goriva i smanjena emisija štetnih gasova

Unapređeni i-DTEC dizel motor zapremine 2.2 litra sa smanjenim frikcionim gubicima koji nastaju usled trenja komponenti motora sada ima nižu potrošnju goriva i manju emisiju štetnih gasova. Rezultat ovih promena vidljiv je u smanjenju emisije CO2 gasova za 9 g/km kod limuzine sa šestostepenim manuelnim menjačem i 11 g/km kod varijante modela sa automatskim menjačem. Unutrašnje izmene su ukombinovane sa višestrukim aerodinamičnim poboljšanjima podvozja koje uključuju veću prednju vazdušnu branu i poklopac na podvozju i zadnjem podramu. Hondini inženjeri su uložili dosta truda u cilju smanjenja frikcionih gubitaka u točkovima i gumama sa smanjenim trenjem ležaja točka i smanjenja otpora kotrljanja gume. Modeli opremljeni automatskim menjačem imaju koristi i od unapređenja frikcionih gubitaka komponenti menjača kao i optimizirane hodove u cilju smanjenja potrošnje goriva i emisije gasova.

Tiša kabina

Impresivne NVH performanse aktuelnog modela Accord dodatno su unapređene primenom izolacionih pena veće gustine koje se montiraju ispod haube i u zonama oko komandne table. Buka koja dolazi od podvozja takođe je umanjena pomoću dodatne zvučne izolacije u delu oko DP filtera i izduvne grane kod dizel motora. Smanjenje buke je zaokruženo tehnikama koje su kompletirane malim povećanjem debljine zadnjeg stakla od 0.9 mm, čime je putnicima na zadnjim sedištima omogućen veći komfor.

Šasija

Inženjeri iz Japana, u saradnji sa svojim kolegama iz Nemačke i Velike Britanije, su kod modela Accord Tourer i Sedan dodatno unapredili kvalitet amortizera i prilagodili ih različitim vrstama i stanju podloga kakve se sreću po celoj Evropi. Detaljna rafiniranost tzv. “dual mode” amortizera istovremeno unapređuje stabilnost vozila u vožnji pri većim brzinama na autpoutu kao i kvalitet vožnje i na najnekvalitetnijim vrstama podloga.

Aktivna svetla za skretanje

Jedna od najupadljivijih promena, koja zaokružuje paletu Accord modela je dodatak Aktivnih svetala za skretanje koja omogućavaju poboljšano osvetljenje prilikom skretanja ili ulaska u krivinu. Dodatne svetlosne grupe su suptilno integrisane u postojeća svetla kako bi usmeravale svetlosni snop u pravcu skretanja vozila i tako pomogla vozaču u uslovima smanjene vidljivosti na drumu. Svetla sa odgovarajuće strane biće aktivirana ukoliko vozač označi promenu pravca ili okrene upravljač za više od 90 stepeni. Pri vožnji u rikverc oba svetla biće aktivirana kako bi vozaču omogućila bolju preglednost sa obe strane vozila.    

Sistem aktivacije dugih svetala

Još jedna Hondina inovativna tehnologija predstavljena je sistemom automatske aktivacije dugih svetala koja se ugrađuje u modele sa bi-ksenonskim svetlima. Sistem kontroliše CMOS kamera postavljena na prednjem vetrobranu u zoni oko vozačevog retrovizora. Kamera detektuje dolazni saobraćaj ili poziciona svetla vozila ispred i automatski “obara” svetla ako su pre toga bila upaljena duga svetla. Ovaj sistem vozaču omogućava da se maksimalno koncentriše na uslove na putu bez dalje potrebe da manuelno kontroliše aktivaciju dugih svetala.  

Nova Honda Accord, kao jedan od lidera u D segmentu u Srbiji, pojaviće se u prodaji spedinom ove godine. 



čitanja : 4706



Komentari

I kako da ne opletem po hondi
Napred na donjem delu branika stavili nove spojlere izraženije, a pozadi branik ostao isti. Znači prednji branik odozgo nadole sve širi, a zadnji odozgo nadole sve uži, uvučeniji.
E TO JE ONO ŠTO PROIZVOĐAČI SA ISTOKA OBAVEZNO UPROPASTE
Kao da prednji i zadnji deo nisu od istog auta
Primetio sam to i na mnogim toyotama, ako stavljaš pragove i spojlere napred, stavi spojler i na zadnji branik, a ne obrnuto.
Za mene je to GLUPAVO

Autor Dejan L 06 Mar 2011, 19:02

Ili još gluplji način za redizajn je kad stave spojlere napre i nazad, a pragove ne nadograde, pa onda sajtne (pragovi ostanu uvučeniji od branika.
Uopšte ne znaju šta znači uklapanje i skladno dizajniranje.
Videla žaba nešto, pa i ona digla noge!

Autor Dejan L 06 Mar 2011, 19:08

Najjaci automobil za dobijeno-ulozeno...
Honda - svaka cast...
Meni je ovo primerak vrhunskog automobila za te novce...

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 19:08

@ Panchev9
Izvini, ali Škoda daje za te pare Oktaviju RS i slučajno je proglašena za najbolji porodični auto 2 godine uzastopno, e sad napomena:
1. Accord je klasa više, ZNAM
2. ja sam gledao cenu, pošto ti navodiš odnos uloženo/dobijeno

Autor Dejan L 06 Mar 2011, 19:16

Po mom misljenju jedan od automobila koji se nasledjuje, verovatno zbog svog kvaliteta. Ako neko moze da mi objasni fenomen da na autoplacevima nema puno japanaca, ili sam ja prolazio pored pogresnih mesta. Ne secam se da sam vidjao puno Honde, Tojote, Mazde... U cemu je stos?

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Mar 2011, 19:27

Uros Cuore Sportivo
Zadovoljstvo kupca( na zapadu)...
Mnogo tesko se vlasnici odvajaju od istih...
Naravno kada skupe za novi automobil, onda ide dalje " u provod"...
Novo je novo...

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 19:31

Dejan L
E ako si mu rekao ;) Ali...

Danas je saznao za jedan Hondin "kiks" (odnosi se na konstrukciju motora), pa ga nemoj baš mnogo "po Hondi" ;)

Autor Predrag 06 Mar 2011, 19:35

Odlican auto, jedan od najpouzdanijih automobila na svetu...

Autor Ivan Malagurski 06 Mar 2011, 19:35

Imam utisak da Dejan nije nikada video Accord uživo...apsolutno izvanredan automobil,i,šta više,veoma skladnih proporcija..tvrdim.

Autor SaleKostolac 06 Mar 2011, 19:38

Panchev9,
Pretpostavio sam to ali ali placevi su uglavnom puni Fiata, svih nemaca i francuza. I bash ima malo japanaca. Nisam ekspert za to ali oci ne lazu... Imao sam nakratko Micubishi Lancer 91. godiste, nekih 4 meseca pre jedno 6 godina i bio je sjajan auto za to vreme iako star. A vozio sam prethodni Accord koji je po meni malo elegantniji od ovog novog, zbog jednostavnijih detalja i uvek ce imati tu eleganciju bez obzira na godine. Na ovom novom mi se ne svidjaju prednja i zadnja svetla,njihova kompleksnost. Samo to.

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Mar 2011, 19:38

Predrag
Karime nemoj tako sa pojedinacnim problemom...Cuo si i sam da su veoma dobri... Ili ne zelis da cujes...
Vise puta je dokazano da Honda pravi medji najkvalitetnije motore na svetu...
Naravno da "varijabilno" i euro norme" uticu, ali su i dalje u vrhu po pouzdanosti...
Za to i mora da se plati "karta za ulazak"...
:)))

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 19:39

Uros Cuore Sportivo
Nasi "uvoznici" najmanje uzoze Japance jer najmanje mogu da zarade... I na zapadu drze dobro cenu... Slusao sam coveka("samostalni uvoznik") koji upravo zato obozava Astre, Fokuse, Stila itd. jer se na njima moze "ucariti"...
Ali moze po specijalnoj porudzini...

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 19:42

Panchev9
Šefiku, umesto dve bregaste, stavili su jednu, pravili se pametni...
Znam ja da ti voliš TSI - "All i one" (odlične performanse, niska potrošnja, euro norme i norme i jednostavnost:) :)))

Odoh malo... Super Mario...

Autor Predrag 06 Mar 2011, 19:47

@Panchev9,
Ne bi da likujem ali ako su nemci toliko dobri zasto se guraju sa francuzima i italijanima na placevima? Ocigledno da je prica o nedodirljivosti neosnovana...

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Mar 2011, 19:49

Klasicni japanac,neupadljiv,a dobar i trajan.

Autor milan 06 Mar 2011, 19:50

Predrag
Krivo zboris, ali te razumem...

Uros Cuore Sportivo
Nije mi jasno kakvi nemci, jer su tema bili japanci...
Ako moze pojasnjenje... Mozda sam danas duduk...

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 19:54

Bravo za Accord!
Najbolji u klasi, bio i ostao!

Autor carobnjak 06 Mar 2011, 19:58

@Panchev9,
Ma nebitno,necu da skrecem temu. Komentarisem stereotipe o kvalitetu, i taj odraz na auto placevima... ALi da ne dubimo pricu...
Lepo joj stoji ova bela boja i ove alu papuchice.

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Mar 2011, 19:59

Uros Cuore Sportivo
Ok...
Na toj slici je "napucana"...

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 20:05

Mislite da je bolji ovaj japanski plastikaner od Pasata, Insignije i C5? :D Mora da se salite. :D Drzite se bre evropljana, ako ste u mogucnosti Nemaca, pustite ovu zaj***nciju. :)

Autor McLaren 06 Mar 2011, 20:39

@ SaleKostolac
Ja nisam nikad video Accord uživo?
Smešan si, ali žalosno smešan.

Autor Dejan L 06 Mar 2011, 21:18

Zdravo momci,

Vidim da se ovde pomalo počinju javljati glasovi razuma koji uviđaju da je ovo ipak drugorazredni auto.

Kao što sam vam pričao, farovi kod ovog auta su potpuno neupotrebljivi za bilo kakvu bržu vožnju noću.

Vidim da su ih sada konačno nešto popravili, ali unutrašnjost, ponuda prostora i motor za klasu kojoj pripada su ipak druga liga.

Octavia 1,8 TSi ili RS je značajno bolji, a daleko daleko jači i brži auto, i to sad na zalasku karijere.

Kada sledeće godine izađe nova Octavia - svaka priča o ovoj Hondi i sličnim konfekcijskim atmosfercima će biti besmislena...

Autor Siniša 06 Mar 2011, 21:29

Elegantno i sharmantno,nenapadno

Autor ChedomirADELAIDE 06 Mar 2011, 21:37

Meni se Accord svidja.
I prosli i ovaj novi.
Ovaj novi kad je izasao,bio mi je malo cudan.
Lepsi mi je bio prethodni model. Medjutim,ovaj novi deluje masivnije i ozbiljnije.
Bela i crvena boja mu stoje,po mom ukusu.
Mislim da je najveci problem Japanaca sto ne znaju sta da rade sa maskom,ko kaludjer sa ku*cem. :D
Uvek mi deluje nespretno odradjena maska na Japancu,svaki put ekprerimentisu i menjaju.
Kod Nemaca se zna,BMW-bubrezi,Audi-single frame,Mercedes ima svoju prepoznatljivu masku.
Japanci na svakom modelu lutaju sa maskom,uvek ekperimetisu i cini mi se da nikad ne ispadne bas onako kako treba.

Autor PITBULL™ 06 Mar 2011, 21:43

Siniša
Kako se uvek javis na temi Accord-a, pa jos uz to i proglasavas Octavia-ju za bolji od najboljeg... Provalio bi te i inspektor Gadzet... :)
Ako si revnosan ponekad preskoci "negativu"...
Cudi me da @auto ne reaguje... ;)

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 21:51

Sve DELTA AUTOMOTO reče osim šta su zaista poboljšali kod benzinskog motora.

Autor Moron 06 Mar 2011, 21:54

Panchev9
Ne reaguje, jer Sinke prica istinu :))))
Ali sada ce mene da optuzi za drugu IP adresu :)))

Autor Predrag 06 Mar 2011, 21:58

Octavia kao automobil svakako nije ista klasa. Hondin atmosferac jeste verovatno trajniji od 1.8 TSI, bez rizika turbine ( i "stečaja" vlasika ), ali mislim da je TSI svakako "lepši" ( prijatniji ) za vožnju, jer niti je isto 192 Nm i 250 Nm, niti raspon obrtaja u kome je "dobar" moment dostupan. Što sve ne znači da bih imao išta protiv posedovanja accord-a.

Autor Moron 06 Mar 2011, 22:08

pozdrav svima,
Vlasnik sam novog modela honda akord kupljenog oktobra 2008 2,2, dizel,i evo za predjenih 60000 km nisam imao nikakvih problema.
Razlog zbog koga se javljam je konstantno poredjenje baba i zaba. Ljudi shvatite na poslu kolega ima octaviu i to su dve razlicite klase automobila.jedina prednost octavije je cena i veci gepek (govorim o dizel motoru )motor, potrosnja, buka, udobnost, profilisana sedista, zavrsna obrada, zadnja klupa itd.Pre ovog auta vozio sam a4 1,9 tdi 2002( 130 ks )i ova dva automobila su potpuno neuporediva. doduse govorim o razlicitim generacijama automobila ali mnogi se kunu u nemce a moje iskustvo posle predjenih 130000km sa audijem je porazno. sve sto je moglo od elektronike pokvarilo se do 160000km, kada sam ga konacno i prodao. komresor klime dva puta, bord comp,radio, sijalice su crkavale na 3000km itd. toliko od mene

Autor Jovan 06 Mar 2011, 22:08

Jovan
Cestitam !
Zelim Ti mnogo briznih kilometara...
Uzdravlje

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 22:13

Jovan
Pošto se ovde retko jave vlasnici onoga što je predmet komentara, reci mi, koliko košta redovno održavanje tog dizela ( ne mislim na paušalnu ocenu "skupo", "jeftino" i sl. ), već konkretno, koji su intervali, ima li DPF ( pošto je on ako ga ima ) i tako. Hvala unapred.

Autor Moron 06 Mar 2011, 22:17

Jovan fasovao nekog falš Audija verovatno...

Inače, slažemo se u jednom. Poredjenje octavije i accorda je isto što i poredjenje baba i žaba. Octavia jeste dobar auto, kada se gleda odnos uloženo/dobijeno. Ali accord je dve klase ispred po svemu.

Autor Djordje 06 Mar 2011, 22:19

Predrag
Nekim cudom znas da pratim vesti o Hondi koliko mogu...
I posto to nije tako cesto(vesti o Hondi), prilicno lako mozes da zapamtis komentare(imena) blogovaca...
I bas tada(kada je Accord tema), sedne pred kompjuter g-din Sinisa sa svojim "copy-paste" komentarom koji je uvek isti od reci do reci...
Daleko je od slucajnog...
Sa ovim zavrsavam...
Zivela nam Honda...
:)))

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 22:20

Jovane, pretera ga ti... Pa gde ces na Audi... :D Sto je najjace ja taj Audi imam samo sto je moj noviji. Nikad nijedan prooblem nisam imao. Samo redovno servisiranje i cao. Brz auto i malo trosi. Ja prezadovoljan sa autom. I ti nadje da uporedjujes Akord plastikaner sa premijum brendom. :D

Autor McLaren 06 Mar 2011, 22:21

Panchev9
Znači da nam je Sinke redovni posmatrač, a neredovni učesnik ;)

Dodao bih samo da Octavia ima malo "tvrđe" oslanjanje... ali u odnosu na Ceed, ona je pojam udobnosti ;)

Ovaj redizajn me ne opčinjava.

Autor Predrag 06 Mar 2011, 22:36

Predrag
Auuu...
Kako tehnologija napreduje...
Pa ovde deluje starije nego sada...

Autor Panchev9 06 Mar 2011, 22:42

Drago mi je da je moj komentar izazvao reakcije. Odrzavanje
redovan servis mali eur 90 - 120 eur na 10000 km u Srbiji u evropi na 25.000km u zavisnosti da li se menja filter klime, polena itd ,plocice prednje na 30000km, zadnje 40000 km u paketu sa servisom 150 eur, sto se tice audija neko rece da je auto super slazem se sto se tice mehanike ali elektronika je katastrofa da ne zaboravim paljenje zimi katastrofa posle 140000 km, niko nije mogao da resi problem od ovlascenih do komsije itd.

Autor Jovan 06 Mar 2011, 22:47

Ispade da je održavanje za Accorda jeftinije nego za mog "omiljenog" Classica...

Autor Predrag 06 Mar 2011, 22:49

"Održavanje" je širok pojam u Srbiji. Ako kriza nastavi po regresiji, ubrzo će servis biti na 5 000km.

Autor Mange 06 Mar 2011, 22:55

Jovan
Ako može još mao ...
Nisam shvatio jedno - koliko košta mot. ulje zajedno sa svim filterima? I koji je za to u Srbiji propisan interval?
DPF? Pošto? I koliko "često"? Šta kaže "knjiga"?
Lanac ili kaiševi sa "pripadcima"? Pošto i koliko?

Autor Moron 06 Mar 2011, 22:55

Kako su smešni ovi koji besomučno ponavljaju kako je "Accord dve klase iznad Octavije" i slične besmislice...

Ljudi, veoma detaljno sam poredio ova dva auta i SVAKI DETALJ na Octaviji 1,8 TSI Elegance je urađen bolje nego na Accordu.

Ponavljam: svaki detalj.

A kada se sedne u ta dva auta i počne da vozi, a naročito ubrzava iz niskih obrtaja, tek onda svako poređenje postaje besmisleno...

Daleko više mesta na zadnjem sedištu kod Octavije dođe kao gratis..

Dakle, nemojte biti smešni i ponavljati besmislice, nego provozajte ta dva auta i sve će vam se reći samo.

Ponavljam, Octavia 1,8 TSI ELEGANCE i Accord 2,0 koji je povrh svega i oko 2000€ skuplji (to je dodatni porez na neznanje)

Autor Siniša 06 Mar 2011, 22:57

Škodu cenim, ali poređenje sa Hondom, baš ne ide, ni kvalitetom, ni koncepcijski, ni po udobnosti, ni po ceni.

Autor Mange 06 Mar 2011, 23:00

U servis ulazi zamena ulja na svakih 10000 km, to je propisana kilometraza za redovan servis u srbiji dok je auto u garanciji komplet sa svim filterima je 120 eur ali ne na svakih 10000 km. auto ima lanac a ne kaiseve. Ne znam sta je DPF.
p.s. cene su bez pdv-a da ne bude zabune i jos nesto tacno je da pozadi skoda ima vise mesta za noge ali samo zato sto je zadnja klupa upola kraca od hondine

Autor Jovan 06 Mar 2011, 23:32

Jovan
Hvala. DPF je jedan ( skuplji ) filter kod novijih dizela, ne znam da li ga imaš ( obavezan je tek na EURO 5, ali su ga mnogi i ranije ugradjivali ). Pozdrav

Autor Moron 06 Mar 2011, 23:43

Jovan

DPF - Diesel Particulate Filter (filter za čestice čađi) - to zlo sigurno imaš.

"...ima vise mesta za noge ali samo zato sto je zadnja klupa upola kraca od hondine"... Ovo baš i nema veze jedno sa drugim...

Autor Predrag 06 Mar 2011, 23:45

jos nesto ne ulazim u poredjenje izgleda automobila o ukusima ne vredi raspravljati, kao ni u benzinske varijante automobila iz razloga sto nisam imao prilike da iste nove vozim ali sto se tice dizela ako poredite octaviju i akorda to je zaista potpuno neuporedivo.
Voleo bih da me neko argumentovano demantuje

Autor Jovan 06 Mar 2011, 23:46

vezano za zadnju klupu - to je jednostavno, gurnes prednja sedista do kraja i sednes pozadi. u octaviji ima vise mesta za noge pozadi ali upola manje mesta za donji deo ledja - zadnjicu ako si korpulentniji nedo ti bog da sedis pozadi duze od pola sata

Autor Jovan 06 Mar 2011, 23:50

Sinisa sigurno nece (da argumentovano demantuje). On je seo u Hondu Accord pozadi i jedva je smestio noge - a kaze da nema veliku zadnjicu. A u Octaviu su na zadnje sediste stali on, dva drugara, drugarova sestra od tetke i njena majka koja ima 150 kila. Koji auto to moze?

Onda je krenuo da testira performanse na aerodromu pored svog sela. Dok Accord (sa svima njima, drugarova tetka u jedva stala u gepek) stigne do 100 km/h, on u Oktaviji vec par minuta vozi 250 (vozio bi i vise ali ga elektronika sprecava na test vozilu).

Sve u svemu - ludnica. Prema tome, Jovane, Moron, Mange, Panchev9 - manite se svojih predrasuda i izmisljotina i ako ne mozete da argumentujete svoje stavove nemojte da pisete besmislice!!

Autor Cika Sima 06 Mar 2011, 23:52

Cika Simo, ne pamtim kad sam se zadnji put ovoliko ismejao,fenomenalno

Autor Jovan 06 Mar 2011, 23:58

@Cika sima

Ovde na sajtu jesu većinom dečica (bez uvrede naravno), ali pre nego što kreneš da lupaš, ako već nisi vozio ove aute, onda se bar malo informiši.

Octavia 1,8 TSI se poigrava sa Accordom na drumu, razlika u vožnji je takva kao da je razlika u snazi minimum 50 KS.

Međutim, zbog razlike u ceni, poštenije je porediti OCtaviju RS (2,0 TSI, 210 KS) i Accorda, a tek tu bilo kakvo poređenje nema nikakvog smisla.

Apelujem da na ovoj temi govore samo oni koji su vozili ove aute, ili imaju neka druga direktna iskustva.

Maštače i web-vozače molim da se uzdrže od trolovanja.

Autor Siniša 07 Mar 2011, 00:01

Dejane..nikakvu nameru nisam ima da te vredjam..želeo sam samo da kažem da je tvoj komentar u vezi dizajna Accorda i pominjanje sajtni,branika i sličnog na samoj granici dobrog ukusa,i svakako poznavanja modela automobila...činjenica je da ovde često ima svašta za pročitati..inače,servis za Accorda nije ni malo jeftin,ali on to vraća svojom sigurnošću i pouzdanošću...perfektan za cenu,osim nešto veće potrošnje,ali ionako Accord i nije za svakoga...

Autor SaleKostolac 07 Mar 2011, 00:31

HONDA Power of dreams

Autor nikokaoja 07 Mar 2011, 11:29

Lepo, svidja mi se. Ali mi je Kia Optima ipak lepsa/mocnija/elegantnija.

Autor dzigi 07 Mar 2011, 18:37

koliko hate-ra a argumenata nigde...ovo je best buy uvek bio i ostao...a vi sad kenjajte u prazno

Autor sale 07 Mar 2011, 19:26

Ako mislis nesto, a nemas nikakvu potvrdu u realnom svetu medju drugim ljudima osim svog subjektivnog utiska i misljenja - biti dete je mnogo bolja opcija. :)

Autor Cika Sima 07 Mar 2011, 22:11

@Cika Sima
Čaka laka, raketa je naša laka, na Marsu smo pre mraka.
Jesi li to mislio ono i juče i danas ili?

Autor Energy saver 07 Mar 2011, 22:33

Bas me zanima kako ce izgledati sledeca generacija Accord-a, a pogotovo onog Civic-a sa petoro vrata, jer i sada izgleda kao 10godina u dizajnu ispred svih.

Autor Dejan 08 Mar 2011, 01:02

Sile, uzmi nekog golfa II sa ocuvanom limarijom, ubaci mu 1.4 TSI motor - i imaces sve sto si ikada pozeleo od auta. :D

@Energy
Sinisi ne treba raketa, on kao u Taxi-ju, pritisne dugme - i Oktavija dobije krila i poleti :)

Autor Cika Sima 08 Mar 2011, 11:33