
Logan se u Indiji od 2007. godine prodavao kao Mahindra-Renault Logan, ali kako je u međuvremenu indijska kompanija Mahindra & Mahindra otkupila Renaultovih 49% učešća u zajedničkoj firmi za proizvodnju Logana, došlo je i do promene imena automobila u Mahindra Verito.
Većina modela kompanije Mahindra ima imena koja se završavaju slovom o (Xylo, Bolero, Scorpio, Maxximo, Gio, Genio...), pa to sada važi i za novo ime za indijski Logan.


Sem novog imena, ova prilika je iskorišćena i za manje estetske izmene
(redizajnirana svetla za maglu, bočne zaštitne lajsne, krovni nosači...), dok
će ponuda motora obuhvatati 1.4 MPFI benzinac i 1.5 dCi dizelaš.


Verito u Indiji konkuriše automobilima kao što su Tata Indigo Manza, Maruti-Suzuki Swift Dzire i Toyota Etios, a na indijskom tržištu startuje po ceni od 7.400 evra za benzinsku varijantu, odnosno od 8.630 evra za dizel verziju.
Ivan
Mitić – Autoblog.rs
Kada bi se ja i Energy udruzili cudo bi napravili od ovog Logana. On ekstreijer a ja enterijer!hahahha :D
ma radim ja ditzajn imam neke skice automobila koji sam ja sam dizajnirao a mislim kad bih nekom dao u da odradi jos malo mislim da promjeni mislim......da bi usao u proizvodnju b klasa je mali auto za sve namjene.ali to radim samo iz zelje ne bavim se time.
@zastava,
nema veze, bitna je zelja... Meni su dva puta izlazili crtezi u SAT-u, jednom u 3.-em srednje, drugi put u prvoj godini faksa. Posle sam se ulenjio i od tada sam "kritichar" iskljuchivo :D
@ Uros Cuore Sportivo
Koji crteži , koje godine?
Ja imam pune kutije auto magazina, SAT nemam možda samo 1 jedini. Koje si godište inače?
Što se Logana tiče, ja bih mu prvo produžio zadnja vrata, tako da C stub izgleda normalnije, onda bih mu uradio prednji deo poput 406-ice, zadnji deo bih malo zaoblio, tačnije gornju ivicu prtljažnika (kao kod nove Thalije). Kontrolna bi doivela doteravanje tako što bih izduve za vazuh uradio četvrtaste, duge, ali tanke, horizontalne, a tik ispod njih bi pomerio CD uređaj, tako da bi komande za klima uređaj bile dostupnije. Zadnje farove kao na Astri iz 1998. B stub bih obojio u crno...
@Dejan L,
Pazi ne secam se broja,ali ako ti znaci da je prvi izasao oko 2003 godine dok je SAT josh bio u vidu klasicnih novina. Secam se da je pored mog crteza bila i neka vizija SAAB-a, ja sam prikazao svoje vidjenje naslednika Floride. A drugi put je to bilo krajem 2004. ili pocetkom 2005. Prikazao sam naslednika Fabije, plave boje, dve slike eksterijera i enterijera. isto se potrefilo da je drug neko prilozio svoje vidjenje SAAb-a. Jbg, sacuvao sam samo isechak, a nigde datuma. Pozadi je samo cenovnik. vidim da je Alfa josh prodavala 166 a Chevrolet nudio poust na prvog Kalosa :D Nije to bilo nista posebno, zao mi je sto nikad nisam imao airbrush pa sam bio ogranichen nekim jeftinijim tehnikama. 1985. godiste. Sad se vec sluzim Photoshopom odlicno ali sam lenj... :D
@Dejan L 26 Apr 2011, 22:14,
..A pri tom ne bi iskoristio nista od komponenata korporacije Reno i zadrzao bi isto tako nisku cenu zar ne? I to se ne bi negativno odrazilo na prodaju Klia i Talije :D
@ Uros Cuore Sportivo
Opiši mi šta bi uradio od Logana! I koje su to komponente
@Dejan L,
hahah, Smart je morao tako biti opisan :D
Elem, ne mogu ja sad tu mnogo da mrsim m*da za pare koje sam dao za njega. O izgledu mogu danima da ti pricham i da ga redizajniram na 100 nachina. ALi eto, nesto osnovno.. Gledao bi da mu proporcionalno povecam duzinu i paralelno smanjim visinu, samim tim i da polozaj sedenja ne bude tako uspravan. Mane? Pa recimo da se zbog velicine bocnog profila oseca svako mimoilazenje sa autobusima, kamionima. Prosle nedelje na putu Batajnica-Slankamen, na chistini pod udarom Koshave nisam smeo da pustim volan iz ruke na pravcu koliko je bilo opasno :D Drugo, usled tog kutijastog oblika i porebnih ukrucenja pozadi, ostao sam uskracen za obaranje sedista pozadi sto bi ionako ogroman prtljaznik ucinilo josh upotrebljivijim. Dakle ta ukrshtenja bi reshio kao neki drugi auto u toj klasi. Klirens mi s druge strane odgovara zbog loshih puteva kojima se najchesce vozim i penjanja na nemoguce ivichnjake... Unutra? Pa, komande klima uredjaja na vishe mesto, naslon za ruke izmedju prednjih sedista i onaj normalni rukohvat na vratima kao na Sanderu. Pozadi podizache na vrata. Eto, da ne shirim dalje, nesto osnovno. Ponavljam, razmisljam u okviru cene automobila. O eksterijeru mozemo do sutra...
Je l' ovo vishe od tri rechi? :D
@ Uros Cuore Sportivo
Gepek poput Oktavije sa obaranjem zadnje klupe, rukohvate podrazumevano, možda i malčice drugačiju nijansu plastike i recimo lepše boje.
Ti ga bar u dušu znaš